|

مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان در نخستین جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی استان اصفهان عنوان کرد:

هدف‌گذاری ما حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان است

️در آیین برگزاری نخستین جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی استان اصفهان که ۲۷ مهرماه با محوریت امتنان از واحد‌های تولیدی برتر استانی در زمینه اقتصاد مقاومتی و با گرامیداشت شهید شاخص جامعه کار و تولید کشور (شهید محمد کاظم‌زاده) به میزبانی هلدینگ پتروپالایش اصفهان و به همت بسیج کارگری سپاه صاحب‌الزمان (عج) در سالن اجتماعات شهرک شهید محمد منتظری برگزار شد، از ۵۰ شرکت برتر با اعطای نشان درجه ۱، ۲ و ۳ اقتصاد مقاومتی تجلیل شد. ️

هدف‌گذاری ما حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان است

️در آیین برگزاری نخستین جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی استان اصفهان که ۲۷ مهرماه با محوریت امتنان از واحد‌های تولیدی برتر استانی در زمینه اقتصاد مقاومتی و با گرامیداشت شهید شاخص جامعه کار و تولید کشور (شهید محمد کاظم‌زاده) به میزبانی هلدینگ پتروپالایش اصفهان و به همت بسیج کارگری سپاه صاحب‌الزمان (عج) در سالن اجتماعات شهرک شهید محمد منتظری برگزار شد، از ۵۰ شرکت برتر با اعطای نشان درجه ۱، ۲ و ۳ اقتصاد مقاومتی تجلیل شد. ️در این آیین مدیر‌عامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان با اشاره به اینکه ‌پالایشگاه نفت اصفهان در دولت سیزدهم به هلدینگ پتروپالایش تبدیل شده‌ است، گفت: اگرچه برخی قصد دارند تا تلاش‌های صورت‌گرفته در این دولت را ناکارآمد جلوه دهند؛ اما باید گفت که حجم فعالیت‌های تولیدی و اقتصادی در این دولت بسیار زیاد است که نمونه‌ای از تلاش‌های جهادی صورت‌گرفته دولت سیزدهم را در پتروپالایش اصفهان شاهد هستیم. ️دکتر محسن قدیری، با اشاره به وجود شش شرکت در مجموعه پتروپالایش اصفهان از جذب هزار نخبه در این شرکت خبر داد و اشاره کرد: در راستای ایجاد انگیزه و جذب نخبگان در کشور تا سال ۱۴۰۵ هزار نفر نیروی نخبه در پتروپالایش اصفهان جذب می‌شوند.

او از فعالیت‌های شبانه‌روزی کارکنان جهادگر تولید پتروپالایش اصفهان قدردانی کرد و گفت: در شرکت مشعل پویا بیش از ۴۰ هکتار زمین برای استقرار ۱۵۰ شرکت دانش‌بنیان و استقرار تجهیزات های‌تک در نظر گرفته شده است که به‌زودی بهره‌برداری می‌شود.

️مدیرعامل پترو‌پالایش اصفهان حضور زنان و واگذاری یکی از واحدهای مهم این شرکت به بانوان را گام مهمی در راستای توجه به عدالت اجتماعی دانست و گفت: در این واحد نسل آینده الکل‌های چرب برای شوینده‌های جدید تولید می‌شود. او اضافه کرد: می‌خواهیم تا سال ۱۴۰۵ تولید بنزین در پتروپالایش را به ۲۴.۷ میلیون لیتر برسانیم، در دولت سیزدهم تولید بنزین از ۱۲ میلیون لیتر به ۱۴ میلیون رسید. ️مدیرعامل هلدینگ پترو‌پالایش اصفهان با اشاره به اینکه پدافند غیر‌عامل رضایتمندی کارکنان است که بیش از ۹۰ درصد رضایتمندی کارکنان حاصل شده است، افزود: در این هلدینگ ۶۰ طرح هوش مصنوعی طراحی شده است که با پایان طرح ERP در پالایشگاه اصفهان، همه امور با هوش مصنوعی انجام می‌شود.

او بیان کرد: هدف‌گذاری ما حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان است و قصد داریم همه تولیدات آنها را خریداری کنم تا ایجاد انگیزه برای جامعه کار و تولید کنیم. 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پتروپالایش اصفهان : 

با تکیه بر اقتصاد مقاومتی مردم‌سالار باید نسل جوان و تحصیل‌کرده را در مسیر تولید رهنمون کنیم

به گزارش روابط‌عمومی هلدینگ پتروپالایش اصفهان، رئیس سازمان بسیج مستضعفین در اولین جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی استان اصفهان که با حضور ۵۰ شرکت برتر در زمینه اقتصاد مقاومتی برگزار شد، با بیان اینکه در جریان یک حادثه بزرگ تاریخی قرار داریم، اظهار کرد: مواجهه بین غرب و اسلام ریشه‌های طولانی دارد که برای شناختن حادثه اخیر باید به سابقه این مواجهه توجه کرد. سردار غلامرضا سلیمانی، با اشاره به اینکه ما با تکیه بر اقتصاد مقاومتی مردم‌سالار باید نسل جوان و تحصیل‌کرده را در مسیر تولید رهنمون کنیم، افزود: ایران باید بر فراز قله‌های خدمات دانش‌بنیان، کشاورزی و صنعتی قرار گیرد و ما در همگی این مسیر‌ها رو به جلو هستیم.

او با اشاره به اینکه برای تحقق اقتصاد درون‌زا و مردم‌پایه باید با تکیه بر توان داخلی و پیشگیری از خام‌فروشی اقتصاد ایران را سرآمد کنیم، افزود: خوشبختانه استان اصفهان همواره در راه اجرای الگوهای موفق اقتصادی همواره پیشرو بوده، همان‌طور که در بخش پترو‌پالایش خوب درخشیده است و ما از همه مدیران شرکت پترو‌پالایش اصفهان قدر‌دانی می‌کنیم که در مسیر کار و تولید و اقتصاد درون‌زا در حال تلاش هستند. 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها