|
نویسنده: رضافتوح

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان:

مصرف گاز خانگی در اصفهان به 41 میلیون متر مکعب در روز رسید

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان با اشاره به اینکه مصرف گاز در بخش خانگی نسبت به ماه گذشته افزایش 250درصدی داشته است، گفت: درحال حاضر مصرف گاز بخش خانگی از ۱۶ میلیون متر مکعب به 41 میلیون متر مکعب در روز رسیده است.

مصرف گاز خانگی در اصفهان به 41 میلیون متر مکعب در روز رسید

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان، ابوالقاسم عسکری، در هفتمین جلسه مدیریت بحران که صبح امروز در سالن اجتماعات این شرکت برگزار شد، ضمن تشکر از مشترکینی که در مصرف گاز صرفه جویی نموده اند گفت: باتوجه به سرمای هوا میانگین مصرف روزانه گاز در استان و کشور افزایش چشمگیری داشته است.

وی، تاکید کرد: مشترکین گاز استان ضمن رعایت نکات ایمنی؛ نسبت به مصرف بهینه با رعایت الگوی مصرف و نتنظیم دمای منازل و محیط های اداری بین ۱۸ الی۲۱ درجه سانتی‌گراد نهایت صرفه جویی و مصرف بهینه را رعایت نمایند.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، با تاکید بر رعایت دمای آسایش در اماکن تجاری نظیر مغازه ها، سوپر مارکت ها، فضاهای آموزشی و عمومی ادامه داد: با کاهش یک درجه دمای ساختمان 6درصد در مصرف گاز صرفه جویی نمائیم

وی، همچنین از خانواده ها خواست در فصل سرد در منزل لباس مناسب و گرم بپوشند، از پرده های ضخیم برای پوشش درب و پنجره ها استفاده نمایند، و نسبت به سایر اقداماتی که می تواند صرفه جویی در مصرف گاز طبیعی داشته باشد اهتمام ویژه داشته باشند و با رعایت این نکات شرکت گاز را در راستای ارائه خدمات گازرسانی ایمن و پایدار به مشترکان یاری دهند.

لازم به ذکر است، بیش از یک‌میلیون و 980هزار مشترک در استان اصفهان از شبکه گاز برخوردار هستند که میانگین مصرف آن‌ها روزانه بیش از 60 میلیون مترمکعب است.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها