|

نخستین تجربه هیجانات فوتبال در مدارس جنوب سیستان‌و‌بلوچستان

جام مهر ماندگار با مشارکت 16 تیم از مدارس روستایی منطقه پلان شهرستان چابهار فردا در زمین چمن روستای جنگارک آغاز می‌شود.

نخستین تجربه هیجانات فوتبال  در مدارس جنوب سیستان‌و‌بلوچستان

شرق: جام مهر ماندگار با مشارکت 16 تیم از مدارس روستایی منطقه پلان شهرستان چابهار فردا در زمین چمن روستای جنگارک آغاز می‌شود.

جام مهر ماندگار با یاد شهید حسین علیمردانی، خیر مبتکری برگزار می‌شود که توجه بسیاری از مؤسسات خیریه را به محرومیت‌های آموزشی جنوب سیستان‌و‌بلوچستان و به‌ویژه منطقه دشتیاری جلب کرد و پایه‌گذار فعالیت‌های خیریه توسعه‌گرا در این منطقه شد.

این مسابقات در دو سطح، با حضور 9 تیم در مقطع ابتدایی و هفت تیم در مقطع متوسطه از ‌دوشنبه 24 مهر آغاز می‌شود و بعد‌از‌ظهر چهارشنبه با برگزاری مسابقات فینال و تقدیر از تیم‌های برتر پایان می‌یابد.

جام مهر ماندگار به ابتکار، برنامه‌ریزی و پشتیبانی مالی مؤسسه خیریه مهر ماندگار ناصری برگزار می‌شود که چند سالی است به‌صورت متمرکز برای محرومیت‌زدایی از روستای جنگارک تلاش می‌کند.

بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته، تیم‌های روستایی شرکت‌کننده در جام مهر ماندگار، تیم اجرائی مسابقات و میهمانان در مدت برگزاری مسابقات در روستای جنگارک اسکان می‌یابند. همه 160 دانش‌آموز فوتبالیست و مربیان‌شان نیز تحت پوشش بیمه حوادث 

قرار گرفته‌اند.

مدرسه مهر دانش جنگارک، تنها مدرسه منطقه پلان شهرستان چابهار است که زمین چمن استاندارد دارد و برای نخستین بار، میزبانی از دانش‌آموزان فوتبالیست روستاهای همسایه را تجربه می‌کند. غیر از دو تیم روستای جنگارک، تیم‌هایی از مدارس ابتدایی روستاهای سیدبار، لانیاری، عورکی، جنگارک بالا، بلنگی، چوتانی، بجار بازار، اسحاق بازار و تیم‌های دبیرستان روستاهای دج، عرب‌زهی، ابونصر غرابی، عورکی، پیرسهراب و گارکندی در جام مهر ماندگار حضور دارند.

بر اساس اعلام روابط عمومی مؤسسه خیریه مهر ماندگار ناصری، انتظار می‌رود در مراسم توزیع جوایز تیم‌های برتر، غیر از مقامات محلی، معین‌الدین سعیدی نماینده مردم چابهار در مجلس و مجتبی جباری، ملی‌پوش بااخلاق و اسطوره‌ای تیم استقلال نیز حضور داشته باشند.

این نخستین تجربه هیجانات فوتبال برای دانش‌آموزان منطقه پلان چابهار بعدازظهر دوشنبه آغاز می‌شود و بعدازظهر چهارشنبه با برگزاری فینال به اوج خواهد رسید.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها