|

مذاکره میلان برای جذب طارمی تازه آغاز شده است

یک رسانه ایتالیایی اعلام کرد پس از رد اولین پیشنهاد باشگاه میلان به پورتو برای جذب طارمی، مذاکرات دو باشگاه تازه در آغاز راه قرار دارد. به گزارش مهر، بحث انتقال مهدی طارمی به باشگاه میلان ایتالیا جدی‌تر از روزهای گذشته پیگیری و خبرهای مختلفی در رسانه‌های چند کشور ازجمله ایران، ایتالیا و پرتغال منتشر می‌شود.

مذاکره میلان برای جذب طارمی تازه آغاز شده است

یک رسانه ایتالیایی اعلام کرد پس از رد اولین پیشنهاد باشگاه میلان به پورتو برای جذب طارمی، مذاکرات دو باشگاه تازه در آغاز راه قرار دارد. به گزارش مهر، بحث انتقال مهدی طارمی به باشگاه میلان ایتالیا جدی‌تر از روزهای گذشته پیگیری و خبرهای مختلفی در رسانه‌های چند کشور ازجمله ایران، ایتالیا و پرتغال منتشر می‌شود. پس از ورود «ژرژ مندس» مدیر برنامه سرشناس به پرونده طارمی با درخواست باشگاه میلان، یکی از خبرنگاران اروپایی اعلام کرد طارمی برای عقد قرارداد چهارساله با میلان به توافق رسیده است. این‌طور که از اطلاعات خبرنگاران و رسانه‌های خارجی برمی‌آید، چانه‌زنی میلان بر سر مبلغ رضایت‌نامه باشگاه پورتو هنوز ادامه دارد و طرفین بر سر یک مبلغ مشخص به توافق نرسیده‌اند.

نشریه کالچو مرکاتو هم دیروز با تشریح آخرین وضعیت مذاکرات برای جذب طارمی نوشت: «بر اساس اطلاعات به‌دست‌آمده، میلان برای مهدی طارمی، مهاجم ایرانی که فردا تولد ۳۱سالگی خود را جشن می‌گیرد، پیشنهاد رسمی به پورتو ارائه داده است. مونکادا و فورلانی ۱۳ میلیون یورو روی میز گذاشته‌اند؛ پیشنهادی که از طرف پورتو رد شد. پینتو دا کوستا (رئیس باشگاه پورتو) برای این مهاجم بین ۲۰ تا ۲۵ میلیون یورو ارزش‌گذاری کرده است. در‌حال‌حاضر با وجود پایان قرارداد طارمی با پورتو در سال ۲۰۲۴، دا کوستا حاضر به تخفیف نیست؛ اما مذاکرات تازه شروع شده است».

به نوشته این رسانه ایتالیایی، طارمی و دیگر ملی‌پوشان پورتو با استراحت بیشتر از امروز در تمرین این تیم حاضر می‌شوند؛ در‌حالی‌که طارمی مورد توجه شدید میلان است و با حضورش در «روسونری» جذب «ساموئل چوکوئزه» نیجریه‌ای از ویارئال را منتفی می‌کند؛ چون میلان تنها یک جای خالی برای بازیکنان خارج از اتحادیه اروپا دارد.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها