|

اصفهان میزبان «عاشقانه‌های ناصر چشم‌آذر»

رهبر کنسرت نوستالژی عاشقانه‌های ناصر چشم‌آذر گفت: «آثار زنده‌یاد ناصر چشم‌آذر به فرد یا افرادی در داخل یا خارج از کشور اختصاص ندارد، بلکه این قطعات‌ مردمی، ملی و میهنی هستند و مردم به لحاظ بار فنی، علمی و نوستالژیک، به آنها علاقه دارند». آ

اصفهان میزبان  «عاشقانه‌های ناصر چشم‌آذر»

رهبر کنسرت نوستالژی عاشقانه‌های ناصر چشم‌آذر گفت: «آثار زنده‌یاد ناصر چشم‌آذر به فرد یا افرادی در داخل یا خارج از کشور اختصاص ندارد، بلکه این قطعات‌ مردمی، ملی و میهنی هستند و مردم به لحاظ بار فنی، علمی و نوستالژیک، به آنها علاقه دارند». آرمین قیطاسی، مدیر هنری و رهبر این ارکستر، در گفت‌وگو با ایسنا و درباره قطعات نواخته‌شده در کنسرت «نوستالژی عاشقانه‌های ناصر چشم‌آذر» اظهار کرد: این مجموعه که مجوزهای آن صادر شده، شامل آثار نوستالژیک زنده‌یاد ناصر چشم‌آذر است. البته بخشی از این کنسرت به آهنگ‌هایی اختصاص دارد که توسط این آهنگ‌ساز برای برخی از فیلم‌ها ساخته‌ شده بود و در این کنسرت هم‌زمان با اجرای این آهنگ‌ها بخش‌هایی از فیلم‌ها نیز روی پرده نمایش داده می‌شوند. او افزود: سایر آثاری که در این کنسرت اجرا می‌شوند، شامل قطعات با کلام و بی‌کلام ناصر چشم‌آذر است که من نیز موفق به کسب دو مجوز برای دو قطعه جدید از این آهنگ‌ساز شده‌ام. همچنین بخش اعظم کنسرت، آثار بی‌کلام ناصر چشم‌آذر است؛ چراکه علاقه‌ای که مردم به بخش بی‌کلام نشان می‌دهند بسیار بیشتر از آثار باکلام است.

این هنرمند گفت: اگرچه تعدادی از اعضای ثابت کنسرت «نوستالژی عاشقانه‌های ناصر چشم‌آذر» بانوان هستند، اما این کنسرت در اصفهان فقط با حضور آقایان عضو گروه اجرا خواهد شد؛ ضمن اینکه اعضای کنسرت همگی جزء شناخته‌شده‌های ارکستر ملی ایران و ارکستر سمفونیک تهران هستند.

رهبر کنسرت نوستالژی عاشقانه‌های ناصر چشم‌آذر که به‌عنوان یکی از بنیان‌گذاران ارکستر ملی اصفهان نیز شناخته می‌شود، با بیان اینکه در این کنسرت از تمام سازهای ارکسترال استفاده‌ خواهد شد، ادامه داد: ایده برگزاری این کنسرت‌ سال‌ها پیش توسط ناصر چشم‌آذر شکل گرفت، ولی به آهستگی به شکل فعلی درآمد. قیطاسی با اشاره به میزبانی شهر هنرخیز و هنرپرور اصفهان در این کنسرت گفت: زنده‌یاد ناصر چشم‌آذر سال‌ها پیش موفق به جمع‌آوری و تولید این قطعات در حوزه وسیع شده و ایرانی‌های سراسر جهان با آثار او خاطره دارند.

او با بیان اینکه کنسرت نوستالژی عاشقانه‌های ناصر چشم‌آذر پیش‌تر در شهرهای تهران، انزلی، شیراز و اصفهان نیز اجرا شده است، بیان کرد: آثار زنده‌یاد ناصر چشم‌آذر، به فرد یا افرادی در داخل یا خارج از کشور اختصاص ندارد، بلکه این قطعات مردمی، ملی و میهنی هستند؛ ازاین‌رو از مدیران و مسئولان تقاضا می‌کنم این آثار را به شخص یا اشخاصی مرتبط نکنند؛ چراکه مردم به لحاظ بار فنی، علمی و نوستالژیک، به آنها علاقه دارند.

به گزارش ایسنا، کنسرت نوستالژی عاشقانه‌های ناصر چشم‌آذر با رهبری آرمین قیطاسی و خوانندگی مهدی یغمایی، امروز پنجشنبه (۱۸ خرداد‌) در دو سانس 19:30 و 22:30 در سالن سیتی‌سنتر اصفهان برگزار می‌شود.

 

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها