|

این بازی‌ها را از دست ندهید

در انتظار آغاز جذابِ پاییز برای ایران و رقبا

تیم ملی فوتبال ایران در کنار سه رقیبش در جام جهانی 2022 قطر در روزهای آینده بازی‌های دشواری را در پیش دارند.

در انتظار آغاز جذابِ پاییز برای ایران و رقبا

تیم ملی فوتبال ایران در کنار سه رقیبش در جام جهانی 2022 قطر در روزهای آینده بازی‌های دشواری را در پیش دارند. به گزارش فوتبال 360، در آخرین فیفادی رسمی پیش از آغاز جام جهانی، تیم‌های ملی در تلاش هستند تا با رسیدن به بالاترین سطح آمادگی، در مهم‌ترین تورنمنت فوتبالی جهان شرکت کنند؛ تیم ملی فوتبال ایران یکی از 32 تیم شرکت‌کننده در جام جهانی قطر خواهد بود که برای گذراندن آخرین اردوی آماده‌سازی پیش از آغاز رقابت‌ها، به کشور اتریش سفر کرده و قرار است شاگردان کی‌روش دو بازی دوستانه را در اردوی تدارکاتی برون‌مرزی خود به انجام برسانند. ایران در گروه دوم جام جهانی 2022 قطر، با تیم‌های ملی انگلیس، ولز و آمریکا هم‌گروه است که هر چهار تیم در فیفادی ماه سپتامبر به میدان می‌روند.

*ولز چراغ اول را روشن می‌کند

شاگردان راب پیج در تیم ملی ولز، در میان تیم‌های شرکت‌کننده در گروه دوم جام جهانی 2022 قطر، اولین تیمی است که در فیفادی ماه سپتامبر مسابقه خود را برگزار می‌کند؛ ولزی‌ها در ادامه مسابقات لیگ ملت‌های اروپا باید امشب (پنجشنبه 31 شهریورماه) از ساعت 22:15 به مصاف تیم ملی بلژیک بروند. ولز با کسب یک امتیاز در آستانه حذف از سطح اول لیگ ملت‌های اروپا قرار دارد و آنها به کسب پیروزی در مسابقه فردا‌شب نیاز مبرمی دارند.

*آمریکایی‌ها در ژاپن استارت می‌زنند!

تیم ملی فوتبال آمریکا که در تلاش برای شبیه‌سازی مسابقه حساس با تیم ملی ایران در جام جهانی 2022 قطر است، جمعه اول مهرماه و ساعتی پیش از تقابل تیم‌های ملی ایران و اروگوئه، در کشور ژاپن میهمان این تیم خواهد بود؛ تقابل تیم‌های ملی آمریکا و ژاپن از ساعت 15:55 آغاز می‌شود. نکته جالب‌ توجه اینکه در فیفادی ماه سپتامبر، تمرکز آمریکایی‌ها به رویارویی با رقبایی است تا بتوانند شرایط بازی با ایران را شبیه‌سازی کنند.

*شروع مجدد «کی‌روش» مقابل یاران سوارس

کارلوس کی‌روش سرمربی پرتغالی و کهنه‌کار دنیای فوتبال در بازگشت دوباره‌اش به نیمکت تیم ملی ایران باید جمعه‌شب یوزهای ایرانی را در مقابل تیم ملی اروگوئه هدایت کند؛ کی‌روش که امیدوار است بتواند روزهای خوبی را همراه تیم ملی در جام جهانی تجربه کند، در شرایطی مقابل اروگوئه قرار می‌گیرد که این مسابقه پیش از انتخاب او، تعیین و هماهنگ‌ شده بود و حالا سرمربی پرتغالی باید شاگردانش را برای انجام این مسابقه دشوار در کشور اتریش آماده کند. تیم‌های ملی ایران و اروگوئه، جمعه اول مهرماه از ساعت 19:30 مقابل هم صف‌آرایی می‌کنند.

*«ساوت‌گیت» و پسران تنور فیفادی را داغ می‌کنند

تیم ملی انگلیس در آخرین تقابل از دور نخست دیدارهای ملی در فیفادی ماه سپتامبر، جمعه‌شب در مقابل تیم ملی ایتالیا قرار خواهد گرفت؛ مسابقه‌ای که در جریان رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا به انجام می‌رسد و انگلیسی‌ها در تلاش هستند تا در مقابل غایب بزرگ جام جهانی 2022 قطر، آمادگی فنی خود را محک بزنند و بتوانند در ورزشگاه سن‌سیرو، نتیجه خوبی را به‌ دست آورند. تیم‌های ملی انگلیس و ایتالیا جمعه اول مهرماه و از ساعت 22:15 مقابل یکدیگر به میدان خواهند رفت.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها