|

جام کنفدراسیون زنان آسیا روز سرنوشت برای بازی با فیلیپین میزبان

تیم ملی والیبال زنان ایران روز گذشته و در سومین مسابقه به مصاف ویتنام رفت و 3 بر صفر با امتیازهای ۲۵بر ۱۷، ۲۵ بر ۱۴ و ۲۵ بر ۱۱ مغلوب حریف شد.

تیم ملی والیبال زنان ایران روز گذشته و در سومین مسابقه به مصاف ویتنام رفت و 3 بر صفر با امتیازهای ۲۵بر ۱۷، ۲۵ بر ۱۴ و ۲۵ بر ۱۱ مغلوب حریف شد. والیبالیست‌های ویتنام در این دیدار سعی کردند با سرویس‌های هدفمند خود دریافت ایران را متزلزل کنند و با وجود شروع خوبی که ملی‌پوشان کشورمان داشتند، امتیازات برتر را به نام خود ثبت کنند. 

تیم ایران در شرایطی به مصاف تیم ویتنام رفت که حریفش در دو بازی گذشته یک برد و یک باخت را به دست آورده و جایگاه دوم جدول رده‌بندی گروه A را به خود اختصاص داده بود.

 شاگردان الساندرا کمپدلی بعد از برد کره‌جنوبی در این دیدار با انگیزه بالاتری مقابل رقیب ظاهر شدند، اما تجربه ویتنامی‌ها در این دیدار باعث شد تا در مواقع حساس بهترین تصمیم را برای امتیازآوری بگیرند. تیم ملی زنان ایران با وجود این شکست همچنان با یک برد و سه امتیاز در رتبه سوم جدول گروه الف قرار دارد.

 با‌این‌حال الساندرا کمپدلی سرمربی تیم ملی ایران اعتقاد داشت تیمش از لحاظ تکنیکی شرایط لازم را برای بازی با ویتنام نداشت. «ویتنامی‌ها بازی بسیار خوب و حرفه‌ای را از خود به نمایش گذاشتند. در‌حال‌حاضر از نظر تکنیکی شرایط لازم را نداریم که بتوانیم آنها را شکست دهیم. سرعت ویتنامی‌ها در این دیدار بسیار بالا بود و آنها با ترکیب‌های متفاوتی در هر ست از بازی، مقابل ما ظاهر شدند؛ در‌حالی‌که تیم ایران از این وضعیت دور است». 

مهسا کدخدا هم بعد از شکست تیم ملی والیبال زنان ایران مقابل ویتنام با اشاره به اشتباهات فردی بازیکنان ایران گفت: «روزی که اشتباهات فردی زیادی داشتیم و بازیکنان ویتنام بسیار کم‌خطا ظاهر شدند، نتیجه را به حریف واگذار کردیم. دلیل برتری ویتنامی‌ها در جریان بازی سرویس‌های بسیار خوب و هدفمند بود، آنها با همین سیستم دریافت‌مان را دچار مشکل کردند و همین مسئله باعث شد تا نتوانیم در حمله قاطعیت داشته باشیم». 

کاپیتان تیم ملی والیبال زنان ایران همچنین گفت: «اشتباهات فردی مقابل حریف همه برنامه‌ریزی‌ها را که برای دفاع و گرفتن امتیاز انجام داده بودیم، از دستمان خارج کرد و به‌طور‌کلی نتوانستیم خوب کار کنیم».

 ایران امروز در سومین دیدار باید برابر فیلیپین قرار بگیرد. دیداری که شاید چندان ساده نباشد. کدخدا درباره این بازی هم می‌گوید: «با توجه به آنالیزی که با مربیان و اعضای کادر فنی خواهیم داشت، بازیکنان تلاش خود را خواهند کرد تا بازی خوبی مقابل این تیم به نمایش بگذاریم». ملی‌پوشان امروز و در سومین دیدار خود ساعت ۱۹ به مصاف فیلیپین میزبان خواهند رفت.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها