|

درخواست نشست اضطراری شورای امنیت درباره تجاوز نظامی اسرائیل به غزه

چین، امارات و فرانسه خواستار نشست اضطراری شورای امنیت سازمان ملل برای بحث در مورد تجاوز نظامی رژیم اسرائیل به نوار غزه شدند.

درخواست نشست اضطراری شورای امنیت درباره تجاوز نظامی اسرائیل به غزه

به گزارش شبکه شرق،  رسانه‌های صهیونیستی امروز (چهارشنبه) نوشتند که امارات، چین و فرانسه از شورای امنیت سازمان ملل خواسته‌اند تا امروز (چهارشنبه) برای بررسی عملیات نظامی رژیم اسرائیل در نوار غزه نشست اضطراری برگزار کند.

به نوشته اسپوتنیک، شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی سه شنبه شب گزارش داد که امارات، چین و فرانسه از شورای امنیت سازمان ملل خواسته‌اند تا روز چهارشنبه یک جلسه غیرعلنی اضطراری برای بحث درباره حمله رژیم اسرائیل به غزه انجام شد، برگزار کند.

بامداد روز گذشته (سه‌شنبه) جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به نوار غزه حمله کردند که در پی آن، ۱۵ فلسطینی از جمله سه فرمانده ارشد جنبش جهاد اسلامی، چند زن و کودک شهید شده و ۲۰ نفر دیگر زخمی شدند.

رژیم صهیونیستی از ساعاتی پیش نیز در موج دیگر حملات هوایی خود به شهر خانیونس در جنوب نوار غزه دستکم یک شهروند فلسطینی را شهید و دستکم یک نفر دیگر را زخمی کرد. به این ترتیب شمار شهدای حملات دیروز و امروز رژیم صهیونیستی به نوار غزه به ۱۶ نفر افزایش یافت.

 

منبع: ایرنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها