|

ژاپن برای مدعیان در آسیا خط‌و‌نشان کشید

تیم ملی ژاپن در نخستین دیدار خود در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ از سد ویتنام گذشت. در اولین دیدار از گروه D جام ملت‌های آسیا 2023‌ قطر، تیم ملی فوتبال ژاپن از ساعت 15 دیروز (یکشنبه) به مصاف تیم ملی ویتنام رفت که این دیدار پرفراز‌و‌نشیب و پرگل با پیروزی 4 بر 2 ژاپنی‌ها به پایان رسید.

ژاپن برای مدعیان در آسیا خط‌و‌نشان کشید

تیم ملی ژاپن در نخستین دیدار خود در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ از سد ویتنام گذشت. در اولین دیدار از گروه D جام ملت‌های آسیا 2023‌ قطر، تیم ملی فوتبال ژاپن از ساعت 15 دیروز (یکشنبه) به مصاف تیم ملی ویتنام رفت که این دیدار پرفراز‌و‌نشیب و پرگل با پیروزی 4 بر 2 ژاپنی‌ها به پایان رسید. 

این نتیجه در شرایطی به دست آمد که ژاپنی‌ها ابتدا با نتیجه 2 بر یک از رقیب کم‌نام‌و‌نشان عقب افتادند، ولی پس از آن تازه موتور گل‌زنی‌شان روشن شده و ورق را برگرداندند. تاکومی مینامینو در دقایق 11 و 45، کیتو ناکامورا در دقیقه 4+45 و آیاسه یوئدا در دقیقه 85 گل‌های ژاپن را در این بازی به ثمر رساندند و در سوی مقابل نیز نگوین در دقیقه 16 و فام تای های در دقیقه 33 برای ویتنام موفق  به گل‌زنی شدند. 

تیم ملی ویتنام با وجود شکست در این مسابقه توانست عملکردی فراتر از انتظار را به‌خصوص در نیمه اول به نمایش بگذارد و تیم مدعی ژاپن را به دردسر بیندازد. ژاپنی‌ها در شرایطی اولین گام را در جام ملت‌های آسیا با قدرت برداشتند که در این دوره به زعم بسیاری از کارشناسان، مدعی اصلی قهرمانی هستند.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها