|

خاکسپاری الهام شکیب در قطعه هنرمندان

الهام شکیب تنها 45 سال داشت که پس از مدت‌ها مبارزه با سرطان درگذشت. مراسم تشییع جنازه او دیروز صبح در قطعه هنرمندان با حضور دوستان و اهالی تئاتر برگزار شد. چهره‌هایی مانند علی‌اصغر دشتی، محمد عاقبتی، مهدی قلعه، رؤیا بختیاری و... از حاضران بر سر مزار او بودند.

خاکسپاری الهام شکیب در قطعه هنرمندان

الهام شکیب تنها 45 سال داشت که پس از مدت‌ها مبارزه با سرطان درگذشت. مراسم تشییع جنازه او دیروز صبح در قطعه هنرمندان با حضور دوستان و اهالی تئاتر برگزار شد. چهره‌هایی مانند علی‌اصغر دشتی، محمد عاقبتی، مهدی قلعه، رؤیا بختیاری و... از حاضران بر سر مزار او بودند. به گزارش ایسنا حمید پورآذری، کارگردان و مدرس تئاتر و سرپرست گروه تئاتر «پاپتی‌ها» که چندین همکاری‌ با الهام شکیب داشته، با اندوه فراوان از درگذشت او گفت: «روزی که آتیلا پسیانی از دنیا رفت، الهام در صفحه اینستاگرامش نوشت آتیلا چه زود رفتی! و حالا ما فکر نمی‌کردیم که خود او به این زودی برود!».

هدایت هاشمی دیگر بازیگر تئاتر نیز خاطراتی از همکاری‌های خود با الهام شکیب گفت و با یادآوری نظم و انضباطی که او در کارش داشت، از درگذشت این بازیگر جوان ابراز تأسف فراوان کرد. در کارنامه هنری الهام شکیب، بازیگر و کارگردان جوان تئاتر، علاوه بر حضور در سریال خاتون به کارگردانی تینا پاکروان، بازی در فیلم‌هایی مانند «بازجویی در کافه تهران»، «مینی‌بوس»، «شاطره»، «دسر توت‌فرنگی»، «روز امتحان» و... نیز دیده می‌شود. او در نمایش‌هایی مانند «رستم از شاهنامه رفت» زنده‌یاد رضا حداد، «عروس طوقی» نیما دهقان، «خرس» و «یک نوکر و دو ارباب» حمید پورآذری، «شازده احتجاب» علی رفیعی، «آوای باد» حمید ابراهیمی، «کلفت‌ها» و «خیلی دیرم شده» محمد عاقبتی، «زنی که زیاد می‌دانست» علیرضا اولیایی و «پرفورمنس» زنده‌یاد آتیلا پسیانی بازی کرده بود.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها