|

امروز به تماشای تئاتر و آزادی زندانی بروید

امروز قرار است یک نمایش در پردیس تئاتر شهرزاد برگزار شود که بخشی از فروش آن برای دیه یک زندانی اختصاص پیدا می‌کند.

امروز به تماشای تئاتر و آزادی زندانی بروید

امروز قرار است یک نمایش در پردیس تئاتر شهرزاد برگزار شود که بخشی از فروش آن برای دیه یک زندانی اختصاص پیدا می‌کند.

بازیگران و دست‌اندرکاران نمایش «کابوس‌های شازده اجباری» با همکاری یک گروه خیریه مردمی (یاران نجات) برای آزادی یک محکوم به قصاص پیش‌قدم شده‌اند. این گروه براساس مسئولیت اجتماعی خود در جهت آزادی یک زندانی محکوم به قصاص درآمد یک شب از اجرای خود را به این گروه مردمی اختصاص می‌دهند و قرار است امروز (سه‌شنبه) این اجرا به طور ویژه روی صحنه رود.

علاقه‌مندان و خیران می‌توانند برای دیدن نمایش «کابوس‌های شازده اجباری» به سالن شهرزاد مراجعه کنند و در تأمین قسمتی از دیه یک زندانی محکوم به قصاص نقش داشته باشند.

این نمایش سه‌شنبه ۹ آبان ساعت 19:45 آغاز می‌شود. نمایش «کابوس‌های شازده اجباری» به کارگردانی افشین زمانی در پردیس تئاتر شهرزاد اجرا می‌شود و مهسا احمدپور، محمد سعادت، نریمان عابدی، امیرحسین نعیمی، نجمه نصیری، مهسا ظهیری، فرانک افتاده‌حال، سحر دیده‌ور، پریسا ملک‌محمودی، سلمان ذنوبی، پارسا فارسی، امیرمحمد عمورضا، حمید قیاسی‌فر، یلدا میرزاخانی و افشین زمانی در آن بازی می‌کنند. اختصاص یک شب از درآمد به گروه «یاران نجات» بخشی از دغدغه اجتماعی آنان است. «یاران نجات» گروهی مردمی است که پس از بررسی مدارک و شرایط محکومان به قصاصی که اتفاقی قاتل شده‌اند در راستای بازگشت فرد به زندگی عادی اقداماتی را با کمک شما انجام می‌دهد. این گروه اعلام کرده با کمک تک‌تک شما موفق به نجات ده‌ها نفر از محکومان به قصاص شده و هدف نهایی‌اش کاهش قتل است.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها