|

یادی از درگذشتگان

مراسم معرفی برگزیدگان دوازدهمین دوره جوایز آکادمی فیلم کوتاه ایران و اهدای نشان ایسفا برگزار شد. در ابتدای این مراسم با اشاره به شرایط دو سال گذشته که کرونا سبب دوری شده بود از درگذشتگان یاد و درخواست شد به احترام آنها یک دقیقه سکوت شود.

یادی از درگذشتگان

مراسم معرفی برگزیدگان دوازدهمین دوره جوایز آکادمی فیلم کوتاه ایران و اهدای نشان ایسفا برگزار شد. در ابتدای این مراسم با اشاره به شرایط دو سال گذشته که کرونا سبب دوری شده بود از درگذشتگان یاد و درخواست شد به احترام آنها یک دقیقه  سکوت شود.

 مجری مراسم، شادی کرم‌رودی از «منصور چمنی، داوود امیری، بکتاش آبتین، بابک خرمدین و سعید رضویان» یاد کرد. همچنین کاوه مظاهری از ایده شکل‌گیری «سینماتک» با همکاری مجموعه صبامال، خانه فیلم و ایسفا با یکدیگر خبر داد. پس از آن اهدای جوایز آغاز شد و در بخش بهترین طراحی صحنه، سیامک احصایی و الهام حسین‌زاده روی صحنه آمدند و این جایزه را به کیوان مقدم برای «آخرین لالایی در تهران» اهدا کردند. البته پیش از آن حسین‌زاده گفت: «در چند روز گذشته دو نفر از دوستان مستندساز ما را گرفتند که خدا را شکر آزاد شدند. اتفاق خوب در‌این‌باره حرکت صنفی بود. تک‌تک ما باید از هم حمایت کنیم تا کمترین آسیب را ببینیم».

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها