|

خدمات مجموعه کاناداپاس برای سرمایه گذاری در کانادا چیست؟

در حال حاضر مؤسسات مهاجرتی زیادی در شهر تهران و سایر شهرستان‌های کشور در حال فعالیت هستند. با این ‌حال، بسیار مهم است که انجام مراحل مهاجرت خود را به یک مجموعه معتبر و وکیل و یا مشاور مهاجرتی باتجربه‌، مطمئن که دارای مجوزهای لازم باشد بسپارید که احتمال و شانس موفقیت شما را افزایش دهد. در این مقاله با ما همراه باشید تا شما را بیشتر با فعالیت‌ها و خدمات مجموعه حقوقی مهاجرتی کاناداپاس در زمینه انواع روش های سرمایه گذاری در کانادا آشنا کنیم.

خدمات مجموعه  کاناداپاس برای سرمایه گذاری در کانادا چیست؟

در حال حاضر مؤسسات مهاجرتی زیادی در شهر تهران و سایر شهرستان‌های کشور در حال فعالیت هستند. با این ‌حال، بسیار مهم است که انجام مراحل مهاجرت خود را به یک مجموعه  معتبر و وکیل  و یا مشاور مهاجرتی باتجربه‌، مطمئن که دارای مجوزهای لازم باشد بسپارید که احتمال  و شانس موفقیت شما را افزایش دهد. در این مقاله با ما همراه باشید تا شما را بیشتر با فعالیت‌ها و خدمات مجموعه حقوقی مهاجرتی کاناداپاس در زمینه انواع روش های سرمایه گذاری در کانادا آشنا کنیم.

 

درباره مجموعه حقوقی مهاجرتی کاناداپاس

 مجموعه حقوقی مهاجرتی کاناداپاس به مدیریت مهیار حلاج‌پور، عضو رسمی شورای قانون گذاری و نظارت بر مشاوران مهاجرت کانادا ICCRC با شماره پروانه R520250 ،  در زمینه مهاجرت به کانادا مشغول به فعالیت است.

دفتر مرکزی مجموعه مهاجرتی کاناداپاس در شهر تورنتو (کانادا) مستقر است. این مجموعه  همچنین مجموعه حقوقی خود را در استان انتاریو ثبت کرده است و تابع قوانین دولت فدرال کانادا و البته استان انتاریو است.

با توجه به سوابق این مجموعه  مهاجرتی، رضایت مراجعین به این مجموعه  و تجربه موفقیت‌آمیز بیش از صدها پرونده مهاجرتی، شما نیز می‌توانید با خیال راحت کارهای مهاجرت خود را به وکلای فعال در این شرکت بسپارید.

خدمات مجموعه  کاناداپاس برای مهاجرت به کانادا

روش‌های بسیار متعددی برای مهاجرت به کانادا وجود دارد. وکلای مهاجرتی مجرب شرکت کاناداپاس بعد از دریافت شرایط شما، تلاش می‌کنند تا در جلسات مشاوره بهترین روش را که با توجه به علایق و سوابق شما، مناسب است را معرفی و درباره جزئیات آن به شما اطلاعات لازم را ارائه بدهند.

پس از اینکه تصمیم گرفتید از چه روشی قصد مهاجرت به کانادا را دارید، می‌توانید به همراه کارشناسان و مشاوران این مجموعه، کلیه امور مهاجرتی را از ابتدا تا انتها با خیال راحت، انجام دهید. ما در تمام این مسیر در کنار شما هستیم.

خدمات مجموعه  کاناداپاس برای مهاجرت به کانادا

سرمایه‌گذاری در کانادا

سرمایه‌گذاری در کانادا یکی از پرسودترین کارها و بهترین روش‌های مهاجرتی است. بسته به اینکه می‌خواهید در چه زمینه‌ای سرمایه‌گذاری کنید، به حداقل سرمایه‌های متفاوتی نیاز خواهید داشت.

از طرفی شاید شما نیز از آن دسته افراد باشید که باوجود رونق اقتصادی کانادا در بسیاری از تجارت‌ها برای انتخاب زمینه سرمایه‌گذاری دچار سردرگمی شده‌اید. کارشناسان مهاجرتی ما در مجموعه  کاناداپاس می‌توانند با توجه به علاقه‌مندی‌ها، تجربه‌ها و توانایی‌های شما و در کنار حداقل سرمایه و تمکن مالی که دارید، بهترین مورد را به شما پیشنهاد دهند و فرایند مهاجرت شما را به بهترین نحو ممکن پیش ببرند. برای مطالعه انواع روش های سرمایه گذاری در کانادا و دریافت ویزای سرمایه گذاری کانادا این مقاله را از دست ندهید.

برنامه های سرمایه گذاری کانادا شامل:

استارتاپ کانادا

ویزای استارتاپ کانادا ( (Startup Visa از جمله روشهای مهاجرتی به کاناداست که مناسب متقاضیانی است که تمایل دارند که بیزنس خلاقانه ای با ظرفیت توسعه و رشد بالا را شروع کنند.

اگر کارآفرین هستید و یا تمایل دارید به یک کارآفرین تبدیل شوید؛ برنامه استار تآپ ویزا مناسب شما است. چرا که دولت کانادا این برنامه را برای جذب کارآفرینان ازسرتاسر جهان و البته ارائه بودجه و حمایت های لازم برای رونق کسب و کار آنان ایجاد کرده است.

لازم به ذکر است که ویزای استارت آپ کانادا برخلاف تصور عموم٬ تنها منوط به ارائه یک ایده جدید برای کسب‌وکار نخواهد بود و پیچیدگی های بسیاری دارد. مجموعه  کاناداپاس مجموعه حقوقی کاناداپاس با همراهی تیمی مجرب و توانمند و شرکت سرمایه‌گذاری i3 Capital Inc  از ابتدای مسیر یعنی طراحی استارت آپ تا اقامت دائم کانادا در کنار شما خواهد بود.

ثبت شرکت در کانادا

روند ثبت شرکت در کانادا به‌خصوص در بحث مالیاتی و آگاهی کامل از قوانین جهت جلوگیری از جریمه شدن یا ورشکست شدن در حین کار بسیار پیچیده است.

به همین دلیل اگر می‌خواهید ثبت شرکت در کانادا را بدون مشکل انجام دهید و از این طریق و با دریافت ویزای کار به کانادا مهاجرت کنید، یک وکیل یا مشاور مهاجرتی با تجربه و دانش کافی می‌تواند تمام فرایند را به‌طور کامل و صحیح برایتان ، انجام دهد.

کارآفرینی در کانادا

یکی از بهترین روش‌های مهاجرت به کانادا کارآفرینی در کانادا است. البته این روش نیاز به شرایطی مانند وجود یک ایده مناسب و قابل‌قبول برای کارآفرینی در کانادا، حداقل سرمایه و ... دارد. یک وکیل مهاجرتی می‌تواند در این زمینه به شما کمک کند تا بتوانید در زمینه کارآفرینی در کانادا موفق باشید.

شرط اصلی روش مهاجرتی کارآفرینی خرید یا راه اندازی یک بیزینس در کانادا است. به یاد داشته باشید که شرایط کارآفرینی در هر استان با استان دیگر متفاوت است و روش مهاجرت کارآفرینی هر استانی در موارد زیر کاملاً منحصربه‌فرد است:

  1. میزان دارایی خالص متقاضی
  2. میزان سرمایه‌گذاری در کانادا
  3. شرایط و مدارک موردنیاز متقاضی جهت تشکیل پرونده و ....

ویزای خوداشتغالی

یکی دیگر از خدمات مجموعه  کاناداپاس اقدام برای اخذ ویزای خوداشتغالی برای متقاضیان واجد شرایط است.

ازجمله افرادی که می‌توانند از ویزای خوداشتغالی استفاده کنند افراد فعال در حوزه های هنری، ورزشی هستند باید اولا نشان دهند که دو سال سابقه کار به عنوان خویش فرما در صنعت خود را داشته  یا این که دو سال فعالیت حرفه ای در سطح بین المللی را تجربه کرده اند.

مطالعه بیشتر درباره خدمات کاناداپاس: کاناداپاس چه خدماتی برای مهاجرت به کانادا ارائه می‌کند؟

مهاجرت به کانادا مهیار حلاج پور

فرم ارزیابی روش‌های مهاجرتی، یک خدمت بی‌نظیر از مجموعه  کاناداپاس

از آنجایی‌که مجموعه  کاناداپاس برای وقت و علاقه‌مندی‌های مخاطبان خود ارزش بسیار زیادی قائل است، خدماتی را ارائه داده است که شما به‌راحتی و به‌صورت رایگان می‌توانید در خانه خود متوجه شوید که آیا می‌توانید از طریق روش مهاجرتی مورد نظر به کانادا مهاجرت کنید یا خیر؟

برای این کار باید در صفحه اصلی سایت رسمی کاناداپاس و در بخش روش‌های مهاجرت به کانادا، روش مورد نظر خود را انتخاب کنید. در هر روش یک فرم ارزیابی رایگان در اختیار شما قرار داده شده است که با وارد کردن اطلاعات خود متوجه خواهید شد که آن روش برایتان مناسب است یا خیر؟

شما می‌توانید با خیال راحت روند مهاجرت خود را به دست گروه مشاوران، کارشناسان و وکلای حاذق و بسیار باتجربه این مجموعه  بسپارید تا بدون هدر رفتن وقت و هزینه اضاغی، در سریع‌ترین زمان ممکن به هدف خود دست پیدا و به کانادا مهاجرت کنید.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها