|

بهترین راه برای تبلیغات کسب و کار چیست؟ معرفی بهترین سایت های تبلیغاتی برای فروش

ویلیام برنباخ، اسطوره تبلیغات جهان، متفاوت نبودن در تبلیغات را نوعی خودکشی می‌داند! تبلیغات روح، جان و قلب تپنده هر کسب‌و‌کار است. هر مجموعه‌ای که تبلیغ و بازاریابی را کم‌اهمیت بشمارد، با شکست مواجه خواهد شد! به همین دلیل، مدیران شرکت‌ها و استارتاپ‌ها باید با بهترین روش تبلیغات سایت آشنا باشند.

بهترین راه برای تبلیغات کسب و کار چیست؟ معرفی بهترین سایت های تبلیغاتی برای فروش

 

در این مقاله قصد داریم ابتدا چند مورد از بهترین روش‌های تبلیغات سایت فروشگاهی و شرکتی را بیان کرده و سپس بهترین سایت‌های تبلیغات آنلاین را معرفی کنیم. به شما قول می‌دهیم با مطالعه این مطلب می‌توانید استراتژی تبلیغاتی خود را مشخص کنید و فروشتان را افزایش دهید.

تبلیغات بنری؛ یکی از بهترین انواع تبلیغات سایت و کسب‌و‌کارهای اینترنتی

یکی از کاربردی‌ترین روش‌های تبلیغات در فضای وب، تبلیغات بنری است که امروزه مورد‌ استفاده بسیاری از کسب‌و‌کارها قرار می‌گیرد. در این روش، مالک کسب‌و‌کار پس از طراحی سایت خود توسط یک فروشگاه ساز اینترنتی، بنر مربوط به تبلیغاتش را آماده می‌کند. سپس با اجاره کردن یک جایگاه مناسب در صفحات یکی از سایت‌های پر‌بازدید کشور، محصول یا کسب‌و‌کار خود را معرفی می‌کند. تبلیغات بنری بهترین روش تبلیغاتی برای افزایش آگاهی از برند کسب‌و‌کارها محسوب می‌شود. اگر هدفتان برندسازی است، از تبلیغ سایت به‌صورت نمایشی می‌توانید بهترین استفاده را ببرید.

2

تبلیغات سایت در گوگل؛ معجزه Google را دست‌کم نگیرید!

معمولا بهترین راه رسیدن به صدر نتایج گوگل، سئو سایت است؛ اما برای رسیدن به این هدف در کوتاه‌مدت همواره یک راه میان‌بر وجود دارد! برای مواقعی از سال که نیاز به فروش فوری دارید، پیشنهاد می‌کنیم از روش تبلیغات سایت در گوگل استفاده کنید. در این شیوه، به‌محض آغاز کمپین تبلیغاتی، پیج لندینگ مورد‌نظرتان در صفحه نخست نتایج گوگل قرار خواهد گرفت.

هزینه تبلیغات گوگلی به‌ازای هر کلیک کاربر محاسبه می‌شود. توجه داشته باشید که حدود 65‌% مردم وقتی قصد خرید محصولی را دارند، روی تبلیغ محصول یا سایت در Google کلیک می‌کنند؛ بنابراین در ایام پر‌فروش مانند اسفند ماه (نزدیک سال نو) و سایر مواقع می‌توانید از تبلیغات گوگل استفاده کنید. امروزه بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی که توسط یک فروشگاه ساز رایگان ایجاد شده‌اند، برای تبلیغ حراجی‌های خود از این روش تبلیغات موقت استفاده می‌کنند.

 

ایمیل مارکتینگ؛ به‌صرفه‌ترین روش تبلیغات سایت فروشگاهی

ایمیل مارکتینگ نیز یکی از بهترین روش‌های تبلیغات کسب‌و‌کارهای اینترنتی محسوب می‌شود که هنوز هم می‌توان از طریق آن مشتری جذب کرد. بر‌اساس آمارها، بیش از 50‌درصد مردم مایل‌اند از کسب‌و‌کارهایی خرید کنند که قبلا برایشان ایمیل ارسال کرده‌اند. پس از طراحی سایت خود می‌توانید از طریق یک استراتژی ایمیل مارکتینگ مناسب، اقدام به جذب مشتری کنید.

امروزه اهمیت بازاریابی ایمیلی برای فروشگاه‌های اینترنتی بسیار بیشتر است. از این روش می‌توان محصولات جدید و تازه عرضه‌شده را به مشتریان معرفی کرد. ایمیل مارکتینگ همچنین یک روش تبلیغاتی ارزان محسوب می‌شود. این‌روزها شما می‌توانید پس از بررسی قیمت طراحی سایت فروشگاهی و ساخت سایتتان در فروشگاه‌سازهایی مانند شاپفا، از روش‌های رایگان و ارزان تبلیغات مانند بازاریابی ایمیلی استفاده کنید.

تبلیغات سایت در شبکه‌های اجتماعی؛ تبلیغ موثر و کاربردی  

معرفی یک شبکه اجتماعی قدرتمند به نام فیس‌بوک، برای اولین‌بار نام تبلیغات شبکه‌های اجتماعی را سر زبان‌ها انداخت. مدیران کسب‌و‌کارها می‌توانند در شبکه‌های اجتماعی مختلف مانند فیس‌بوک، اینستاگرام، تلگرام و پیام‌رسان‌های داخلی با پرداخت مبلغی، تبلیغات انجام دهند. برای مثال، تبلیغات در اینستاگرام در ایران رواج فراوانی دارد. شما می‌توانید هم در صفحات کسب‌و‌کار خود و هم در پیج‌های پر‌طرفدار و میلیونی، اقدام به تبلیغ سایت یا محصول مورد‌نظرتان کنید.

بهترین سایت برای تبلیغات کلیکی کدام است؟

معمولا سایت‌های معروف و پر‌بازدید برای انجام تبلیغات بنری بسیار مناسب‌اند. چرا که این سایت‌ها ترافیک ورودی فراوانی دارند و قبلا امتحان خود را پس داده‌اند. اما گاهی‌اوقات بودجه تبلیغاتی اجازه درج تبلیغ در وبسایت‌های بزرگ را نمی‌دهد. در‌چنین‌شرایطی، انتخاب سایت‌های کمتر‌شناخته‌شده گزینه بهتری برای تبلیغ سایت محسوب می‌شوند. از میان سایت‌های محبوب برای تبلیغات می‌توان به سایت ورزش‌3، دیوار، شیپور، آگهی‌24، با ما و بسیاری از سایت‌های خبری اشاره کرد.

خوشبختانه امروزه فروشگاه‌سازهای آنلاین، کار طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی را با هزینه‌های بسیار اندک انجام می‌دهند تا شما بتوانید بخش قابل‌توجی از بودجه کسب‌و‌کارتان را به تبلیغات وبسایت خود اختصاص دهید.

فروشگاه‌ساز شاپفا؛ ارزان‌ترین مسیر برای راه‌اندازی یک فروشگاه اینترنتی حرفه‌ای

در این مقاله بهترین روش‌های تبلیغات سایت فروشگاهی و شرکتی را بیان کردیم. اگر قصد دارید در بودجه کسب‌و‌کارتان صرفه‌جویی کنید، پیشنهاد می‌کنیم که کار طراحی سایت فروشگاهی خود را به فروشگاه‌ساز آنلاین شاپفا بسپارید. شاپفا کار طراحی فروشگاه اینترنتی و اتصال آن به درگاه‌های پرداخت را در کمترین زمان و با مناسب‌ترین قیمت به سر‌انجام می‌رساند.

شاپفا با پشتیبانی دائمی و مشاوره حرفه‌ای از ابتدای فرآیند طراحی تا راه‌اندازی سایت در کنار شما خواهد بود. برای آشنایی با خدمات و تعرفه‌های طراحی سایت شاپفا کافی است وارد سایت این مجموعه به نشانی اینترنتی shopfa.com شوید. همچنین، برای دریافت مشاوره می‌توانید با شماره تلفن 02167954 تماس بگیرید تا کارشناسان فروشگاه‌ساز شاپفا شما را راهنمایی کنند.

 

 

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها