|

متن خبرگزاری فصلنامه شماره هشت

فصلنامه‌های بادکوبه متشکل از مقاله‌های ترجمه‌شده و تالیفی است که به‌صورت تخصصی در حوزه ارتباطات، تبلیغات و برندسازی فعالیت می‌کند.

متن خبرگزاری فصلنامه شماره هشت

«سال 2017، فکری به سر ویکتوریا بروکس زد. او معاون مدیر بلوم، شبکه‌ای برای زنان شاغل در صنعت تبلیغات و ارتباطات، است. بروکس می‌دانست حرف زدن درباره‌‎ی بعضی چیزها برای برخی از اعضایشان دشوار است، حتی در جمع همکاران حمایت‌گر. پس تصمیم گرفت در اولین کنفرانس یک روزه‌شان اتاقکی بسازد که بعدها «باجه حقیقت» نام گرفت. زنان می‌توانستند در این اتاقک، خاطر جمع از اینکه ناشناس می‌‌مانند، تجربه‌هایشان از مسائلی مثل تبعیض و آزار جنسی را بنویسند. در پایان روز، از روایت‌ها که استفنی متیوز، مدیر بلوم، اسم‌شان را گذاشت «اعترافات زنده» در مباحثه و جلسه مشاوره استفاده می‌کردند.»

متنی که پیش‌تر خواندید مربوط به پرونده «وقتش رسیده که...»، از مقالاتی است که توسط انتشارات بادکوبه ترجمه و در فصلنامه شماره هشت آن به چاپ رسیده است. در این مطلب «ریچل کوک»، نویسنده وبسایت گاردین، به جنبه‌های مختلف تبعیض و آزار جنسی پرداخته و با استناد به نقل‌قول‌هایی مستند، این نوشته را قابل اعتبار کرده است.

فصلنامه‌های بادکوبه متشکل از مقاله‌های ترجمه‌شده و تالیفی است که به‌صورت تخصصی در حوزه ارتباطات، تبلیغات و برندسازی فعالیت می‌کند. در هر شماره از این مجلات موضوعی شاخص برگزیده شده و به طور مفصل مورد بررسی قرار می‌گیرد. به طور مثال در فصلنامه شماره هشت پرونده «هویت بصری» یا به عنوانی دیگر «زبان تصویر» تحت نظارت متخصصان این حوزه واکاوی شده است.

البته نکته حائز اهمیت دیگر، جامع بودن مطالب فصلنامه‌ها است که در هر شماره علاوه بر تحقیق پیرامون موضوع اصلی، بهترین کمپین‌های تبلیغاتی برندهای بزرگ دنیا را نیز به صورت علم‌آموز اما جذاب در اختیار مخاطب می‌گذارد تا در خلال روایت‌ها تجربه خوانندگان نیز بیشتر شده و ارزش افزوده‌ای به آن‌ها اضافه شود.  

همان‌طور که در ابتدای این مقاله خواندید، یکی از مباحث مهم فصلنامه شماره هشت پرداختن به موضوع تبعیض و آزار جنسی در آژانس‌های تبلیغاتی است که در کنار پرونده‌های دیگری مانند خدمات به صرفه برای برند‌های نوپا، نشانه‌شناسی بیلبوردهایی که خیابان‌ها را قرق کرده‌اند، نگاهی به مهم‌‎ترین کمپین تشویق به واکسیناسیون و... مجموعه‌ای ارزشمند را تشکیل داده‌اند که ارزش خواندن این مجله را دوچندان کرده است.

اگر شما هم ترغیب شده‌اید با دنیای هیجان‌انگیز کسب و کارهای تبلیغاتی برندهای بزرگ دنیا بیشتر آشنا شوید، می‌توانید فصلنامه‌های انتشارات بادکوبه را از طریق وبسایت فروشگاه بادکوبه تهیه نمایید.

 

 

  

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها