|

یک پیشنهاد عالی تبلیغاتی موثر برای شرکت ها و کسب و کارها

باتوجه به اینکه در طول شبانه روز به صورت مکرر از لیوان، ماگ و فنجان توسط اقشار مختلف مردم برای نوشیدن آب، چای، قهوه و ... استفاده می گردد، لیوان تبلیغاتی با تعداد بالای مخاطب و کسب مولفه فراوانی در دیده شدن، که از اصول اصلی میزان اثر بخشی تبلیغات می باشد

اهمیت تبلیغات بصری در تجارت

 تبلیغات بصری چهره ای است که به مخاطبان برای انتقال فلسفه ایجاد استارتاپ یا شرکت شما در قالب عناصر تصویری نشان داده می شود و نقش اساسی در نحوه آشنایی مشتریان با شرکت برای فروش، بازاریابی، انتخاب محصول و ارائه خدمات با استفاده از ابزار چاپ ( بیلبورد، استند، بنر، لیوان حرارتی یا جادویی و ... ) و رسانه ( سایت ها، شبکه های اجتماعی، تلویزیون و ... ) را ایفا می کند.

قبل از شروع تبلیغات بصری باید اهداف، میزان هزینه و نحوه تبلیغ مشخص گردد زیرا برای موثر ماندن، سرعت در پیشرفت و بهبود نتایج نیاز به سرمایه گذاری های مکرر و عقلانی می باشد.بهتر است بدانید برند اولین چیزی است که مردم در مورد یک شرکت می شناسند. بنابراین، استراتژی های تبلیغاتی و بازاریابی جایگاهی که برند در قلب مردم اشغال می کند را نشان می دهد.

برای دانستن اهمیت جایگاه یک برند، ابتدا باید درک کنیم که در حیطه کاری شما، رقبا با چه امکانات و ترفندهایی فعالیت می کنند؟ رقبا برای برنده شدن در بازار و رسیدن به سود بیشتر به طور معمول محصولات را با کیفیت و بها مناسب برای عموم مردم عرضه می کنند، پس باید با ابزارها یا عناصر خاص و یکتا و استفاده از ایده های خلاقانه و هنری، خود را متمایز کنید.

 چاپ لیوان یک پیشنهاد عالی برای تبلیغات محیطی و بصری

 چاپ لیوان از بهترین روش ها برای تبلیغ کسب و کار، شرکت و محصول می باشد و سبب می شود به آسانی در تمامی مکان ها تبلیغات بصری داشته باشید و نام تجاری شما در ذهن و یاد مخاطبان و مشتریان ماندگار و برای همیشه باقی بماند. پس از تاثیرگذاری قابل توجه و اسرارآمیز آن لذت ببرید.

باتوجه به اینکه در طول شبانه روز به صورت مکرر از لیوان، ماگ و فنجان توسط اقشار مختلف مردم برای نوشیدن آب، چای، قهوه و ... استفاده می گردد، لیوان تبلیغاتی با تعداد بالای مخاطب و کسب مولفه فراوانی در دیده شدن، که از اصول اصلی میزان اثر بخشی تبلیغات می باشد به عنوان یک کالای تبلیغاتی پراستفاده شناخته شده و به بهتر شدن جایگاه برند شما کمک ویژه ای می کند.

از روش های پرکاربرد تبلیغات، چاپ روی لیوان های سرامیکی، دسته قلبی، دسته رنگی، شیشه ای، حرارتی یا جادویی، فلزی و کاغذی می باشد که در طرح، شکل و جنس های مختلفی به عنوان هدیه به مخاطبان و یا برای فروش به بازار عرضه و با ایجاد جاذبه های بصری زیبا، استثنایی و حیرت انگیز به همراه طرح و لوگو شرکت، موجب گسترش و شکوفایی کسب و کار شما می شود. شرکت ها و افراد برای تبلیغات بودجه مشخصی را در نظر می گیرند و بیشتر به دنبال محصولی با ماندگاری بالا و بها مناسب می باشند، چاپ لیوان ارزان و با کیفیت می تواند تبلیغی مناسب و مقرون به صرفه باشد. میان ماگ های موجود لیوان های سرامیکی و به خصوص ماگ حرارتی یا ماگ جادویی گزینه بسیار ایده آلی برای تبلیغ می باشد.

برخی دیگر از موارد استفاده چاپ لیوان علاوه بر جنبه تبلیغاتی برای مدرسه ها، مهدکودک ها، شرکت ها، ادارات، هتل ها، مراکز درمانی، بیمارستان ها و برندهای تجاری عبارتند از:

چاپ لیوان با چهره های شخصیت های دینی، علمی، فرهنگی، ادبی، ورزشی و کارتونی

چاپ لیوان مناسبتی (شهادت ها و ولادت ها و اعیاد آئینی، مذهبی و باستانی، کریسمس، ولنتاین، سالگرد ازدواج، شب یلدا، عید نوروز، جشن الفبا، جشن تکلیف و تقدیر و تشکر ... )

چاپ لیوان با متن ها و مناظر زیبا و روح بخش

چاپ لیوان با تصاویر عاشقانه مخصوص زوج های جوان، عروس و دامادها، روابط دوستانه و عاشقانه

چاپ لیوان با تصاویر حیوانات خانگی

چاپ لیوان برای بچه ها و کودکان

%D9%82%D8%A7%D9%84%D8%A8-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%D9%87-%D8%B1%D9%86%DA%AF%DB%8C.png

 

انواع و ابعاد لیوان های تبلیغاتی

در ابتدا باید به این نکته توجه داشت که به منظور استفاده بهینه و افزایش طول عمر لیوان ها و ماگ ها رعایت موارد ذیل الزامی می باشد:

از شکستگی، لب پر شدن و خط افتادن بر روی آنها جلوگیری شود.

برای شستشو از ماشین ظرفشویی و یا شستشوی دستی با اسکاچ های ابردار استفاده شود.

استفاده از موادی مانند سفید کننده ها،  لکه برها وسیم های ظرفشویی که باعث ایجاد خط وآسیب به دیواره بیرونی می شود، ممنوع است.

 

لیوان های سرامیکی:

ماگ های سرامیکی در مدل های ماگ های ساده، ماگ های قاشق دار، ماگ های دسته قلبی، فنجان و نیم ماگ با رنگ بندی دلخواه در بدنه داخلی، خارجی و دسته موجود می باشد.سرامیک از مقاومت و درخشندگی قابل قبولی برخوردار و ماده خوبی برای عایق بندی است، به این معنی که نوشیدنی شما را  برای مدت طولانی تری گرم نگه می دارد و گرما را به خوبی در مایع درون لیوان پخش می کند. این لیوان ها دوام و ماندگاری بیشتری دارند و در مایکروویو و ماشین ظرفشویی به خوبی کار می کنند. تنها ایراد این لیوان ها می تواند وزن نسبتا زیاد آنها باشد.

 

لیوان های سرامیکی حرارتی یا جادویی :

ماگ های سرامیکی حرارتی یا جادویی در مدل های ماگ های ساده، ماگ های قاشق دار، ماگ های دسته قلبی، فنجان و نیم ماگ با رنگ بندی دلخواه در بدنه داخلی و دسته موجود می باشد. ماگ حرارتی نوع جالب و شگفت انگیزی از انواع چاپ لیوان به شمار می رود که با گرمای ناشی از نوشیدنی داخل خود تغییر رنگ می دهد. در حالت عادی بدنه لیوان حرارتی به رنگ مشکی است، اما به هنگام افزایش دما که عموما از ریختن مایعی داغ مانند چای و یا قهوه ایجاد می شود پوشش سیاه رنگ محو شده و بدنه اصلی که سفید رنگ بوده و  چاپ روی آن انجام گردیده، مشخص خواهد شد. سعی کنید این لیوان ها را در وسایل گرمایشی از قبیل مایکروویو قرار ندهید زیرا امکان دارد از قابلیت جادویی این لیوان ها کاسته شود .

لیوان حرارتی

 

 چاپ مدرن یاس یک مجموعه بی نظیر در زمینه انواع چاپ لیوان می باشد که شما میتوانید با مراجعه به سایت print-modernyas.ir  و یا حضوری سفارش خود را ثبت نمایید .  

 

 

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها