|

خرید بک لینک باعث حذف از نتایج گوگل می شود؟

خرید بک لینک باعث افزایش چشمگیر رتبه سایت در موتور جستجو می‌شود؛ ولی آیا می‌دانستید، خریدن بک لینک نامناسب، باعث جریمه سایت از سوی گوگل خواهد شد؟

خرید بک لینک باعث حذف از نتایج گوگل می شود؟

خرید بک لینک باعث افزایش چشمگیر رتبه سایت در موتور جستجو می‌شود؛ ولی آیا می‌دانستید، خریدن بک لینک نامناسب، باعث جریمه سایت از سوی گوگل خواهد شد؟ استفاده یا عدم خرید بک لینک سوالی است که بسیاری از افراد در‌مورد آن کنجکاو هستند. ما در این مقاله، قانون گوگل در‌مورد سایت‌هایی صحبت می‌کنیم که از بک‌لینک‌های خریداری‌شده استفاده می‌کنند. علاوه‌بر این، روش متخصصین سئو در‌خصوص استفاده از روش خرید بک لینک را نیز بررسی خواهیم کرد. اگر قصد دارید پاسخ «آیا خرید بک لینک باعث حذف از نتایج گوگل می شود» را پیدا کنید، این مطلب را با دقت مطالعه کنید. 

تاثیر خرید بک لینک بر سئو سایت فروشگاهی؛ بررسی قانون گوگل

قوانین و موارد مختلفی از سوی گوگل در زمینه خرید بک لینک بیان شده است. اگر بخواهیم همه این موارد را در یک پاراگراف خلاصه کنیم، باید گفت که گوگل به‌طور‌کل طرفدار روش‌های تغییر نتایج موتور جستجو از طریق خرید بک لینک یا هر روش دیگر نیست. رتبه موتور‌های جستجو برای برخی از صفحات وبسایت، براساس تعداد لینکی که از یک صفحه خارج شده، بررسی می‌شود. گوگل ترجیح می‌دهد این ارتباط به‌صورت طبیعی بین سایت‌های مختلف به‌وجود آمده باشد. در‌غیر این‌صورت گول زدن گوگل از طریق خرید بک لینک با جریمه گوگل همراه خواهد بود.

بدون کمک شرکت‌های تبلیغاتی و سئو، بک لینک طبیعی، در زمان بسیار طولانی‌تری باعث تغییر در رتبه سایت خواهد شد. علاوه‌بر این افزایش رتبه و دریافت بک لینک ارگانیک به‌طور مستقیم با محبوبیت برند کسب‌و‌کار ارتباط خواهد داشت. به‌همین دلیل، می‌توان گفت اولین قانون رسیدن به بک لینک طبیعی، ساخت سایت کاربر‌پسند در فروشگاه ساز حرفه ای است. 

واقعیت خرید بک لینک که خیلی از افراد نمی‌دانند!

شما قطعاً نباید مبلغ سنگینی برای خرید بک لینک به سایت دیگر پرداخت کنید. ولی پرداخت هزینه برای ایجاد منابع معتبر و ارتباط بین سایت‌های مختلف از نظر گوگل منعی نخواهد شد. شرکت‌هایی که سئو سایت فروشگاهی انجام می‌دهند، در برابر مبلغی مشخص، خدمات بک لینک نیز ارائه می‌دهند. اقدامات انجام‌شده برای ایجاد ارتباط بین دو سایت از سوی متخصصین سئو، خلاف قوانین گوگل نیست و مشکلی برای سایت ایجاد نخواهد کرد. ولی اگر خودتان قصد خرید بک لینک داشته باشید، باید حواستان به لینک‌های بی‌کیفیت باشد. نکاتی که می‌تواند برای خرید بک لینک شما را از دریافت جریمه گوگل نجات دهد، به شرح زیر است:

  • خرید لینک در فوتر یا سایدبار سایت‌های دیگر ممنوع

  • از سایت‌هایی که به‌طور مستقیم سرویس فروش لینک خود را تبلیغ می‌کنند، دوری کنید.

  • خرید لینک از سایت‌هایی که در گذشته جریمه گوگل دریافت کرده، محتوای ضعیف و تبلیغات گسترده دارند باعث می‌شوند تا شما نیز به همان عاقبت دچار شوید.

دقیقا مشابه به لینک‌سازی طبیعی، باید به‌طور متداول کیفیت بک لینک‌های ایجاد‌شده خود را بررسی کنید. شما می‌توانید با بررسی این لینک‌ها، سایت‌های ضعیف را شناسایی کرده تا از خدمات آن‌ها استفاده نکنید. 

2

 

بررسی معایب لینک خارجی؛ خرید بک لینک و حذف از نتایج گوگل 

آیا خرید بک لینک باعث حذف از نتایج گوگل می شود؟ پاسخ این سوال هنگامی مثبت است کهَ خرید بک لینک از سایت‌های بی‌کیفیت انجام شود. خرید بک لینک به‌سرعت رتبه شما را تغییر می‌دهد ولی اگر سایت شما استاندارد نباشد یا محتوا و لینک‌سازی آن به‌درستی انجام نشده باشد، گوگل متوجه عدم تطابق کیفیت با لینک‌های خریداری‌شده می‌شود و برای سایت شما جریمه صادر خواهد شد. به‌همین دلیل، اولین قدم، ساخت سایت با‌کیفیت بالا است. شما با یکبار پرداخت قیمت سایت فروشگاهی، می‌توانید تا آخر عمر از کنار این سایت درآمد قابل‌توجهی داشته باشید.  

چرا هنوز بسیاری از متخصصین از بک‌لینک استفاده می‌کنند؟

متخصصین سئو می‌توانند به‌راحتی بک‌لینک‌های با‌کیفیت را شناسایی کرده و با تولید‌محتوای ارزشمند و توجه به لینک‌سازی‌های داخلی سایت، کیفیت را حفظ کنند. به‌همین دلیل گوگل متوجه خرید بک لینک نخواهد شد.

 

استفاده از خدمات بازاریابی شاپفا؛ راهی بی‌خطر برای بهبود رتبه سایت

در این مقاله با بررسی قوانین گوگل در برابر خرید بک لینک و چگونگی تاثیر لینک خارجی در رتبه سایت، به سوال «آیا خرید بک لینک باعث حذف از نتایج گوگل می شود؟» پاسخی کامل دادیم. علاوه‌بر این، بسیاری از شرکت‌های تبلیغاتی با دریافت مبلغی، سئو سایت را در دست گرفته و ارتباط بین سایت‌های مختلف را ایجاد می‌کنند. شما می‌توانید از سایر روش‌های تبلیغاتی مانند سئو سایت و تولید محتوا، برند‌سازی را انجام داده و رتبه سایت را تغییر دهید. به‌طور‌کل می‌توان گفت توجه به احساس رضایت کاربر می‌تواند نتیجه دلخواه را سریع‌تر برای شما محقق سازد. 

یکی از این روش‌ها، ساخت سایت با رابط کاربری مناسب است. شاید تصور کنید که ساخت یک سایت بسیار هزینه‌بر خواهد بود. با‌این‌حال، فروشگاه‌ساز شاپفا، با هزینه‌ای بسیار پایین و فقط با یک ایمیل، این امکان را برای کسب‌و‌کار‌های مختلف فراهم کرده تا سایت مناسب خود را داشته باشند. شما می‌توانید برای مشاهده امکانات شاپفا وارد سایت shopfa.com شده یا برای دریافت راهنمایی‌های بیشتر با شماره ۰۲۱۶۷۹۵۴ تماس بگیرید. 

 

 

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها