|

ورزش جهان در هفته‌ای که گذشت؛

بی‌اخلاقی رییس فدراسیون اسپانیا تا اتهام سنگین پپ به مخالفان عربستان

ورزش جهان در هفته‌ای که گذشت شاهد اتفاقات عجیبی بود. قهرمانی زنان اسپانیا در جام‌جهانی فوتبال تحت‌الشعاع حرکت زشک رییس فدراسیون این کشور قرار گرفت. پپ منتقدان خریدهای نجومی عربستان را متهم به دروغگویی کرد.

بی‌اخلاقی رییس فدراسیون اسپانیا تا اتهام سنگین پپ به مخالفان عربستان

قهرمانی اسپانیا با طعم استعفای رییس؟

قهرمانی اسپانیا در جام جهانی زنان با حاشیه عجیبی رو به رو شد که شاید منجر به استعفای رییس فدراسیون فوتبال این کشور شود. ماجرا از این قرار است که جنی هرموسو ستاره تیم ملی فوتبال زنان اسپانیا در این رقابت‌ها با یک آزار جنسی رو به رو شد که رسانه‌های اسپانیایی در حال پرداختن به این موضوع هستند. زمانی که هرموسو روی استیج قهرمانی آمد تا مدالش را دریافت کند، رییس فدراسیون فوتبال اسپانیا به یکباره این بازیکن را بوسید که با شوکه شدن سایر بازیکنان و شخص هرموسو همراه شد. او روز گذشته در اینستاگرامش نسبت به اتفاق رخ داده واکنش نشان داد و نوشت:" اصلا دوست نداشتم این اتفاق رخ دهد".

رسانه‌های ورزشی و غیر ورزشی اسپانیا بشدت به رییس فدراسیون این کشور تاختند و از او خواستند سریعا بابت رفتار زشتی که مقابل دوربین‌های تلویزیونی انجام داده عذرخواهی کند. بسیاری عقیده دارند فشارها چنان بیشتر خواهد شد که در نهایت رییس مجبور به استعفا خواهد شد.

 

گواردیولا: در قبال عربستان صداقت ندارید!

گواردیولا در واکنش به منتقدان خریدهای سنگین عربستان گفت: «همه از عربستان سعودی شکایت دارند و ناراحت هستند، اما زمانی که هر باشگاهی از این کشور در باشگاه آنها را بزند، از این اتفاق استقبال خواهند کرد. همه در چنین شرایطی در را باز می‌کنند و فرش قرمز برای عربستان پهن می‌کنند. آنها می‌گویند چه چیزی می‌خواهی دوست من؟ ما همه چیز را خواهیم فروخت! خیلی هم خوشحال هستیم! ولی در شرایط عادی مشغول انتقاد از همه چیز هستند. اما همان افراد در را به روی عربستان باز می‌کنند!»

 

امباپه در آخرین ساعات پنجره نقل و انتقالاتی راهی مادرید می‌شود؟

نشریه بیلد آلمان نیز معتقد است رئال‌مادرید قصد دارد در این تابستان پیشنهاد 120 میلیون یورویی به پاری‌سن‌ژرمن برای امباپه ارائه کند.

نشریه آاس نیز میگوید قرار است یک تیم مذاکره‌کننده برای انجام مذاکرات بر سر امباپه به پاریس سفر کند، رئال‌مادرید هیچ اقدامی برای خرید ستاره فرانسوی نخواهد کرد تا زمانیکه حرکتی از سوی امباپه ببیند. رئال‌مادرید خواستار فشار آوردن بازیکن به باشگاه است و علاقه دارد درخواست خروج اعلام کند.  

یک رسانه فرانسوی مدعی شد کیلیان امباپه پس از گلزنی در مسابقه شب گذشته رو به هواداران "من اینجا می‌مانم" را فریاد زده است!

خبرنگار اسکای میگوید پنجشنبه این هفته روز مهمی در مذاکرات خواهد بود و رئال‌مادرید پیشنهاد 160 میلیون یورویی+بندهای پاداش را به پاری‌سن‌ژرمن ارائه خواهد کرد.

امیر قطر و فلورنتینو پرز برای انتقال 200 میلیون یورویی امباپه در تاریخ 5 جولای  به توافق رسیدند. 

پاری‌سن‌ژرمن اطمینان دارد که امباپه با این باشگاه تمدید نخواهد کرد و قصد دارد رایگان از تیم در تابستان آینده جدا شود به همین دلیل روی فروش ستاره خود در این تابستان کار می‌کند و امباپه قطعا در این تابستان راهی رئال‌مادرید می‌شود. ما مدارک و اسناد انتقال امباپه به رئال‌مادرید را دیده‌ایم و تایید می‌کنیم این انتقال انجام خواهد شد.

همچنین با اعلام این رسانه، پاری‌سن‌ژرمن به دلیل افشاگری‌ای که آنها انجام داده‌اند، از این رسانه عصبانی شده و حضور آنها در باشگاه را غدقن کرده‌اند و اجازه ورود به پارک دوپرنس و نشست‌های خبری رو ندارند.

پس از انتشار ویدئویی از رختکن جدید رئال‌مادرید در استادیوم سانتیاگوبرنابئو، در فضای مجازی شایعه‌های زیادی شکل گرفته مبنی بر اینکه جایگاه امباپه در رختکن مشخص شده و حتی روی تخته تاکتیک تیم نام امباپه وجود دارد. البته این شایعات از سمت هیچ رسانه‌ای تایید یا تکذیب نشده است.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها