|

خرید بک لینک چیست ؟ آموزش ایجاد بک لینک های قوی و دائمی - بهترین بک لینک سازی

بک لینک ها فاکتور اصلی رتبه بندی برای اکثر موتورهای جستجو از جمله گوگل هستند.

خرید بک لینک چیست ؟ آموزش ایجاد بک لینک های قوی و دائمی - بهترین بک لینک سازی

بک لینک ها فاکتور اصلی رتبه بندی برای اکثر موتورهای جستجو از جمله گوگل هستند. اگر می خواهید رتبه سایت خود را در گوگل بهبود ببخشید و بازدیدکنندگان سایت خود را افزایش  دهید ، ایجاد بک لینک کاری است که باید انجام دهید. هرچه وب سایت شما دارای بک لینک های بیشتر از دامنه های قابل اعتماد با کیفیت بالا باشد، شهرت و اعتبار بیشتری از نظر گوگل خواهید داشت.

از چه سایت ها و روش هایی میتوان بک لینک رایگان قوی دریافت کرد؟

بک لینک ها را می توان قلب سئو دانست ، بدون بک لینک، وب سایت شما جایگاه خوبی در نتایج جستجو نخواهد داشت و همچنین سایت شما به سرعت نمایه سازی نمی شود.

دو راه برای دریافت بک لینک وجود دارد. یکی بک لینک رایگان قوی و دیگری بک لینک پولی است.

ایجاد بک لینک رایگان قوی مناسب مدیران وبسایت هایی است که نمی خواهند در ابتدا برای سئو خارجی سایت خود هزینه کنند و همچنین وقت کافی برای لینک سازی دارند،در غیر این صورت بهتر است خرید بک لینک طبیعی را در اولویت قرار داد.در ادامه به روش های ساخت بک لینک رایگان قوی خواهیم پرداخت.

از چه سایت ها و روش هایی میتوان بک لینک رایگان قوی دریافت کرد؟

بک لینک رایگان قوی : تکرار بک لینک های رقبا

می توانید بدون زحمت به لیستی از بک لینک های رقبای خود دسترسی داشته باشید و سپس سعی کنید در سایت هایی که آن ها برای گرفتن بک لینک استفاده کرده اند ، لینک بسازید.کپی کردن بک لینک های رقبا یکی از هوشمندانه ترین راه ها برای یافتن فرصت های لینک سازی و سئوی خارجی است. با انتخاب رقبای اصلی خود شروع کنید، سایت های رقیب را انتخاب کنید که در 5 موقعیت برتر گوگل برای کلمات کلیدی شما قرار دارند. اگر رتبه آنها بالاتر از شما باشد به این معنی است که پروفایل بک لینک بهتری نسبت به شما دارند و بک لینک های با کیفیت تری دارند.

شما می توانید بهترین لینک های رقبای خود را با استفاده از semrush.com و یا ahrefs.com شناسایی کنید.

  بک لینک رایگان قوی : وبلاگ نویسی مهمان 

وبلاگ نویسی مهمان یکی از راه های ایجاد بک لینک رایگان قوی است،در این روش تنها کافیست در وبلاگ های ایرانی و خارجی رایگان ثبت نام کنید و پس از ثبت نام ، مطالبی مرتبط با موضوع سایت خود در این وبلاگ ها منتشر کنید،و در هر مطلب به صفحات مختلف سایت خود بک لینک ایجاد کنید.

در این روش باید توجه داشته باشید که از کلمات کلیدی مرتبط با صفحات خود برای متن لنگر بک لینک ها استفاده کنید،متن لنگر متن میزبان لینک است که کاربر با کلیک بر روی آن به صفحه مقصد بک لینک منتقل می شود.

بک لینک رایگان قوی  : نظرات در مورد وبلاگ ها و انجمن ها

نظرات در وبلاگ ها،سایت ها و انجمن ها یکی دیگر از روش های ساخت بک لینک رایگان قوی است و علاوه بر رایکان بودن،مزیت این روش اینست که به طبیعی بودن نمایه بک لینک سایت شما برای جلوگیری از جریمه شدن توسط گوگل کمک می کند.

بک لینک رایگان قوی : درخواست بک لینک

درخواست بک لینک به معنای ارسال پیغام به وبسایت های مرتبط با سایت شما و درخواست آن ها برای ایجاد بک لینک به سایت شما است،برای استفاده از این روش باید محتوایی جامع برای این سایت ها تولید کنید و به آدرس ایمیل مدیر سایت ارسال کرده و از آن ها بخواهید در قبال انتشار محتوا در سایتشان به شما بک لینک ایجاد کنند.

همچنین می توانید از آن ها بخواهید در صورت ایجاد بک لینک به سایت ، شما هم به سایت آن ها لینک بدهید.

بک لینک رایگان قوی : شبکه های اجتماعی

یک راه رایگان دیگر برای ایجاد بک لینک ، استفاده از شبکه های اجتماعیست،گوگل سینگال های شبکههای  اجتماعی را برای تعیین ارزش وبسایت ها در نظر میگیرد،هر کسب و کاری که داشته باشید،می توانید با ساخت پروفایل و ححساب کاربری در شبکه های اجتماعی مختلف ، به وبسایت خود بک لینک ایجاد کنید.

بک لینک رایگان قوی : محتوای با کیفیت

محتوای با کیفیت آسان ترین و بهترین راه برای دریافت بک لینک رایگان قوی است.با تولید و انتشار محتوای منحصر به فرد ، دیگر وبسایت ها را ترغیب می کنید تا در هنگام انتشار محتوایی مرتبط با محتوای شما ، به وبسایت شما بک لینک ایجاد کرده و مشاهده محتوای سایت شما را به کاربران خود توصیه کنند.

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها