|

با خرید بک لینک از راش وب رنک اول شوید!

برای صعود سایت خود و خرید بک لینک بهترین گزینه پیش روی شما، آژانس دیجیتال مارکتینگ راش وب است

با خرید بک لینک از راش وب رنک اول شوید!

با خرید بک لینک به تمام نتیجه نگرفتن‌ ها پایان دهید. بک لینک به سرعت در صفحه گوگل، رتبه سایت شما را بهبود می بخشد. بک لینک ها به عنوان آخرین تیر شما در سئو در تمام صفحات سایت تکرار می شود و ارزش و اعتبارش را از تمام این صفحات دریافت می نماید.

خرید بک لینک معتبر از سایتهای با کیفیت به شما کمک می کند تا به بهترین و برترین نتایج نزدیک شوید. در سایت های پر بازدید، کاربران زیادی در حال تحقیق و جستجو هستند. اگر لینک سایت شما در این سایت ها قرار داشته باشد، احتمال کلیک کردن روی این لینک ها از سمت کاربران بسیار بالا می رود. هر چه کلیک بیشتر باشد، ترافیک ورودی به لینک شما بالاتر می رود.

 

بک لینک؛ راهی برای بالا رفتن از پله های رنکینگ گوگل

«بک لینک» یعنی لینک برگشتی از سایت های دیگر. زمانی که سایت شما از طریق سایت های دیگر لینک دریافت می نماید یعنی از آن سایت ها بک لینک دریافت کرده است. بک لینک ها برای موتورهای جستجوی هم‌چنین گوگل بسیار مهم هستند. اینکه شما در چه کلماتی بک لینک دریافت کرده اید و سایت شما با همان کلمات در موتورهای جستجو شناخته و ذخیره می شوند بسیار اهمیت دارد. اهمیت بک لینک در سئو نیز به همین موضوع بر می گردد.

دقت نمایید که خرید بک لینک تمام صفحات همانطور که می‌تواند سبب رشد شما شود، می‌تواند منجر به جریمه وب‌سایت شما هم شود چرا که گوگل همواره وبسایت‌ها را از خرید هرگونه بک لینک برحذر داشته است. اما با رعایت چند نکته زیر می‌توانید خیالتان را از خرید بک لینک راحت کنید:

  1. هیچ وقت فله‌ای بک لینک نخرید، برنامه ریزی داشته باشید و خرید بک لینک را به عنوان گام آخر در نظر بگیرید.
  2. پس از قرار گرفتن روی سایت حداقل 6 ماه روی وبسایت بمانید.
  3. فقط روی یک عبارات تمرکز نکنید و از عناوین مختلف روی لینک‌ها استفاده کنید.
  4. کیفیت وبسایت و ارتباط آن با موضوع سایت خود را در نظر بگیرید.

بک لینک تمام صفحات با توجه به تکرار کلمات در تمام صفحات و در بخش سایدبار به صورت مستقیم ترافیک هدفمند اما اندکی را به سایت میزبان هدایت می نماید. شما با استفاده از کلمات کلیدی رقابتی که در نظر دارید، می توانید حجم زیادی بک لینک قوی دریافت نمایید. به این شکل سایت خود را ارتقاء می دهید و کاربران بیشتری به سایت شما سر می زنند. اگر از سایت های با کیفیت و شناخته شده بک لینک دریافت نمایید خیلی سریع به نتیجه می رسید و نهایتاً در هزینه هایتان صرفه جویی می شود. هنوز در خرید بک لینک به نتیجه نرسیده اید؟ پس با ادامه همین مطلب همراهمان باشید تا به نتیجه گیری درست برسید و به تردیدهای خود پایان دهید.

2

بک لینک چگونه به صعود سایت شما کمک می کند؟

یکی از بهترین و اصلی ترین مسائل که در سئو خارجی سایت تأثیر می گذارد، بک لینک است. اگر سایتی که شما از آن بک لینک می گیرید، سایتی قوی باشد، مسلماً شما هم تأثیر مثبت و بهتری از بک لینک ها دریافت خواهید کرد. بک لینک از زمان شکل‌گیری گوگل ابزار اصلی سئو است، به این معنی که وقتی در چند سایت کلمه کلیدی سایت شما لینک داده می شود، ربات های گوگل این لینک ها را شناسایی می کنند و سایت شما امتیازاتی دریافت می نماید. سایت شما در نتیجه این امتیازات از رقبای خود جلو می افتد و نهایتاً در نتایج گوگل صعود می کند.

خرید بک لینک معتبر؛ مهم ترین اصل

در ایران چند سایت معتبر اقدام به فروش دائمی و با کیفیت بک لینک کرده اند. سایت های بک لینک اغلب، بک لینک ها را نساخته اند و آن ها را از سایت های خارجی تهیه می نمایند. بک لینک در این سایت ها از نظر کیفیت با برخی سایت های دیگر تفاوت دارند. اگر شما به دنبال ارتقاء سایت خود هستید لازم است تا بک لینک با کیفیت تهیه نمایید. برای دریافت خدمات بک لینک معتبر و با کیفیت همین حالا اقدام نمایید و با خرید بک لینک از راش وب رنک اول بنشینید.

خرید بک لینک مرتبط

به جهت خرید بک لینک مرتبط، شما می توانید بر اساس موضوع سایت خود، صفحات مورد نظر را که قصد خرید بک لینک در آن قسمت ها دارید، سرچ نمایید و اقدام به سفارش بک لینک به صورت «سینگل پیج» و «سایت واید» نمایید. در واقع این روش از ارزان ترین و اثر بخش ترین روش های ساخت بک لینک با کیفیت و قوی محسوب می شود. اینجا در راش وب، بک لینک قوی و با کیفیت و مرتبط با سایت شما ساخته می شود.

خرید بک لینک از راش وب

وب‌سایت‌های ارائه دهنده بک لینک در راش‌وب جزو با کیفیت‌ترین وب‌سایت‌های موجود در وب فارسی هستند. به همین منظور اعتبار سایت توسط فاکتورهای «اسپم اسکور»، «پیج آتوریتی» و «دامین آتوریتی» بررسی می شود. «پیج آتوریتی» نشان دهنده کیفیت سایت هدف است و توسط ابزار بررسی «Moz» بررسی می گردد. هر چه در این بررسی «اسپم اسکور» پایین، «پیج آتوریتی» و «دامین آتوریتی» بالا باشد، بک لینک قوی تر و با کیفیت تر است. در گام بعدی، مهم ترین مرحله، که انتخاب عبارت کلیدی مناسب است با کمک ابزار Kwfinder یا Moz انجام می گیرد. اینجا در پنل راش وب، لیست بهترین سایت های رپورتاژ آگهی جمع آوری شده است. شما می توانید بهترین دامنه را برای خود انتخاب نمایید. 

3

خدمات خرید بک لینک در راش وب

برای صعود سایت خود و خرید بک لینک بهترین گزینه پیش روی شما، آژانس دیجیتال مارکتینگ راش وب است. این آژانس کامل ترین لیست بک لینک را دارد و شما با توجه به نیاز و هدف خود می توانید اقدام به خرید نمایید. از طرفی اگر تمایل دارید تا بر اساس هدف شما لینک سازی صورت گیرد، کارشناسان راش وب این امکان را فراهم کرده اند.

کارشناسان با بررسی سئو داخلی سایت شما، در جهت دیده شدن و ارتقاء سایت و با سنجیدن رقبا، کلمات و عبارات کلیدی مناسب صفحه تان را آماده می نمایند. بهترین لینک های خریداری شده یا ساخته شده در داخل متن شما هستند. ارزش این لینک ها به مراتب بیشتر از لینک هایی است که در فوتر (Footer) یا هدر (Header) سایت قرار می گیرد. از طرفی لینک هایی که در منو سایت هستند نسبت به فوتر اعتبار بیشتری دارند و لینک های داخل فوتر سایت توجه کمتری را به خود جلب می نمایند.

کلام آخر

آیا وقت آن نرسیده به دیده شدن و شناخته شدن فکر کنید؟ کسب و کار شما و همچنین خدماتی که ارائه می دهید باید شناخته شود تا شما به هدفتان برسید. برندینگ و تبلیغات در فضای مجازی حق شماست. شما با به دست آوردن بیشترین امتیاز در گوگل یا دیگر موتورهای جستجو، باید یک برنامه ریزی دقیق و منسجم در ساخت بک لینک داشته باشید. مشاوران راش وب در کنار شما هستند تا شما را در رسیدن به هدفتان یاری نمایند. می‌توانید درجا و هر زمانی جهت ثبت سفارش اقدام نمایید.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها