|

با اهمیت بک لینک در تولید محتوای متنی آشنا شوید!

بک لینک‌ها زمانی ایجاد می‌شوند که یک وب‌سایت به یک وب‌سایت دیگر لینک بدهد

با اهمیت بک لینک در تولید محتوای متنی آشنا شوید!

گوگل، چیزی شبیه به یک مسابقه است؛ مسابقه‌ی «کی محبوب‌تره؟!». چراکه میلیون‌ها وب‌سایت در تلاش‌اند تا به معیارهای موردنظر گوگل دست پیدا کنند و از رقبای خود پیشی بگیرند. در بحبوحه این میدان رقابت، بک لینک‌ها، که در واقع رای اعتماد یک وب‌سایت به وب‌سایتی دیگر هستند، معیاری مهم و تاثیرگذار به شمار می‌آیند.

به همین دلیل بسیاری از افرادی که با اصول اولیه سئو آشنایی دارند، حتما بک‌لینک گرفتن را در چک لیست پروژه‌های تولید محتوای متنی خود می‌گنجانند.

در این مطلب، با اهمیت واقعی بک‌لینک‌ها آشنا می‌شویم و خواهیم دید که چگونه این لینک‌های جادویی به افزایش درآمد منجر می‌شوند. در پایان نیز با بهترین سایت سفارش تولید محتوا در کشور آشنا خواهیم شد.

بک لینک چیست؟

پیش از هر چیز بهتر است با مفهوم بک‌لینک، که با نام لینک وروردی نیز شناخته می‌شود، آشنا شویم. در واقع بک لینک‌ها زمانی ایجاد می‌شوند که یک وب‌سایت به یک وب‌سایت دیگر لینک بدهد. به عنوان مثال، تصور کنید وب‌سایت A به کوهنوردی می‌پردازد و حول این موضوع، تولید محتوای متنی می‌کند.

 

این وب‌سایت در برخی وب‌سایت‌های وبلاگی خود، به وب‌سایت B، که لوازم کوهنوردی می‌فروشد، لینک می‌دهد. بدین ترتیب، وب‌سایت B از طریق وب‌سایت A بک لینک به دست می‌آورد.

چرا در تولید محتوای متنی بک لینک‌ها مهم هستند؟

تولید محتوای متنی تنها زمانی ارزشمند است که از اصول سئو پیروی کند. بک‌لینک‌ها نیز از معیارهای مهم و تاثیرگذار سئو هستند. چراکه بک‌لینک‌ها نشانه تایید محتوای وب‌سایت شما توسط وب‌سایت‌های دیگر است. در واقع اگر محتوای شما ارزشمند و مفید نباشد، بک‌لینکی نیز به دست نمی‌آورد و این، برای موتورهای جست‌وجو حائز اهمیت است.

با این تفاصیل، گرفتن بک لینک بیشتر، می‌تواند راهی برای رسیدن به صفحه اول گوگل و جذب مخاطبان و مشتریان باشد.

چگونه بک‌لینک بگیریم؟

بک لینک گرفتن، یکی از اجزای ضروری استراتژی سئو خارج صفحه است. به عبارت دیگر، بک‌لینک‌ها مهم‌ترین عامل خارجی رتبه‌بندی سایت شما هستند و از ۳ روش اصلی به دست می‌آیند.

بک‌لینک‌های طبیعی

گاه تولید محتوای متنی سایت شما آن‌قدر قوی و مفید است که بسیاری از سایت‌ها از آن استفاده می‌کنند و برای قدردانی، به شما بک‌لینک می‌دهند. این روش، ارزشمندترین، بهترین و در عین حال دشوارترین روش به دست آوردن بک‌لینک است.

با این حال با بهبود کیفیت پروژه‌های تولید محتوای متنی سایت، به دست آوردن بک لینک‌های طبیعی چیز بعیدی نخواهد بود. کافیست چک لیست زیر را مورد توجه قرار دهید.

  • تولید محتوای منحصربه‌فرد و کاربردی

  • اشاره به مطالب مفید و کاربردی

  • رعایت اصول سئو و حفظ انسجام و یکپارچگی کلام

بک‌لینک‌های درخواستی

شما می‌توانید از وب‌سایت‌های موردنظرتان بخواهید تا در مطالب خود، به وب‌سایت شما بک‌لینک بدهند. همچنین می‌توانید به عنوان وبلاگ‌نویس مهمان، در وبلاگ دیگری مطلب منتشر کنید و به سایت خودتان هم لینک بدهید.

بک‌لینک‌های جعلی

حتما با تکنیک‌های کلاه سیاه آشنایی دارید. این تکنیک‌ها روش‌های مختلفی برای به دست آوردن بک لینک‌ها در اختیار شما قرار می‌دهند. به عنوان مثال یکی از این راه‌ها این است که به جای تلاش برای تولید محتوای متنی سئوشده و باکیفیت، زیر پست‌های سایر سایت‌ها کامنت بگذارید و به سایت خود لینک دهید.

فراموش نکنید که تمام این روش‌ها جعلی هستند و تبعاتی چون جریمه گوگل به دنبال دارند.

با سایت سفارش تولید محتوا ترجمیک، بک‌لینک بگیرید!

گفتیم که اگر به تولید محتوای متنی سایت خود اهمیت بدهید و مطالبی باکیفیت و مفید منتشر کنید، نیازی به تلاش برای به دست آوردن بک‌لینک نخواهید داشت. با این تفاصیل، بهترین راهکار این است که پروژه‌های تولید محتوای متنی خود را به دست افراد کاردان و متخصص بسپارید.

اگر برای برون‌سپاری پروژه‌های تولید محتوای خود، به دنبال یک مرکز معتبر می‌گردید ما موسسه خدمات زبانی ترجمیک را به شما معرفی می‌کنیم. در این موسسه، به مجموعه‌ای از افراد متخصص و متبحر در حوزه سئو و تولید محتوای متنی دسترسی خواهید داشت. این افراد در زمینه‌های تخصصی مختلف فعالیت می‌کنند و پروژه‌های شما را به زبان موردنظرتان به سرانجام می‌رسانند.

85

چگونه از خدمات سایت سفارش تولید محتوا ترجمیک استفاده کنیم؟

یکی از بهترین ویژگی‌های موسسه ترجمیک، آنلاین بودن صفر تا صد خدمات است. در واقع برای استفاده از خدمات مختلف این موسسه، نیازی به مراجعه حضوری نخواهید داشت. کافیست به صفحه تولید محتوای متنی مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

این پلتفرم امکانی را فراهم کرده تا حین ثبت سفارش، تمام نکات و جزئیات موردنظرتان را اعلام کنید. به عنوان مثال، آپلود فایل راهنما، ارسال لینک کمکی، کلمات کلیدی، توضیحات تکمیلی و ... مواردی از قبیل هستند. با این حال، پس از پایان مراحل ثبت سفارش و تخصیص نویسنده، به صورت مستقیم با وی در ارتباط خواهید بود.

علاوه بر این، در صورتی که پیش از ثبت سفارش به راهنمایی بیشتر و تخصصی‌تر نیاز دارید، با شماره ۰۲۱۶۷۲۳۵۰۰۰ تماس بگیرید. کارشناسان این مجموعه پاسخگوی تمامی سوالات شما خواهند بود.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها