|

آینده مبهم شیبا در سال 2023

با گرد و خاکی که میم کوین‌ها در سال 2021 به پا کردند، بسیاری از سرمایه‌گذاران به میم کوین‌های برتر بازار از جمله دوج کوین و شیبا اینو جذب شده‌اند و امروزه به صورت گسترده معاملات خرید و فروش آن‌ها انجام می‌شود. اما آیا همچنان در سال 2023 میم کوین‌ها گزینه جذابی به شمار ‌می‌روند و افزایش قیمت شیبا می‌تواند ادامه داشته باشد و بازار فروش و خرید شیبا را تقویت کند؟

آینده مبهم شیبا در سال 2023

با گرد و خاکی که میم کوین‌ها در سال 2021 به پا کردند، بسیاری از سرمایه‌گذاران به میم کوین‌های برتر بازار از جمله دوج کوین و شیبا اینو جذب شده‌اند و امروزه به صورت گسترده معاملات خرید و فروش آن‌ها انجام می‌شود. اما آیا همچنان در سال 2023 میم کوین‌ها گزینه جذابی به شمار ‌می‌روند و افزایش قیمت شیبا می‌تواند ادامه داشته باشد و بازار فروش و خرید شیبا را تقویت کند؟

 

میم کوین، ارز‌های دیجیتال پرطرفدار این روز‌ها

میم کوین‌ها از جمله قدیمی‌ترین ارز‌های بازار به شمار ‌می‌روند و دوج کوین، اولین میم کوین بازار در سال 2013 به بازار عرضه شد. میم کوین‌ها ارز‌های دیجیتالی هستند که هدف فعالیت و مسیر توسعه مشخصی ندارند و صرفاً براساس شوخی و جک‌های اینترنتی ساخته می‌شوند.

این ارز‌های دیجیتال معمولاً کاربرد مشخصی ندارند و به همین دلیل از جمله ارز‌های پرریسک بازار شناخته شده شده‌اند. میم کوین‌ها در ابتدا جامعه علاقه‌مند شوخی‌های اینترنتی که براساس آن‌ها ساخته شده‌اند را جذب می‌کنند و سپس با حمایت این جامعه و جو کلی پیرامون بازار ارز‌های دیجیتال رشد قیمتی تجربه می‌کنند.

به همین دلیل است که رشد میم کوین‌های بازار به سختی انجام می‌شود و معمولاً این ارز‌های دیجیتال نمی‌توانند جایگاه‌های برتر بازار را بدست آورند. در محتوای "میم کوین موفق در سال 2023" در مورد دو میم کوین شیبا و دوج مطالب مفیدی ارائه شده است.

با این حال با حمایت افراد مشهور جهانی مانند ایلان ماسک، دوج کوین هم اکنون بیش از 10.2 میلیارد دلار ارزش بازار پیدا کرده است و نهمین ارز دیجیتال برتر بازار است، جایگاهی که بالاتر از بسیاری ارز‌های دیجیتال قدیمی و معتبر بازار همانند پولکادات، سولانا و پالیگان است. رشد دوج کوین مسیر را برای افزایش قیمتی دیگر میم کوین‌ها ایجاد کرد و شیبا اینو از جمله میم کوین‌های بازار بود که موفق شد تا توجهات زیادی را به خود جلب کند.

شیبا اینو دومین میم کوین برتر شناخته می‌شود که هم اکنون در رتبه 16 بازار قرار دارد. در حالی که رشد اصلی دوج کوین را حمایت گسترده ایلان ماسک از آن می‌توانیم بدانیم، اما برگ برنده شیبا اینو چیست و چه مواردی بر قیمت شیبا در سال 2023 تأثیرگذار خواهد بود؟

آینده شیبا اینو در سال 2023

حمایت ادامه دار ایلان ماسک از دوج کوین برای خریداران و سرمایه‌گذاران این اطمینان را ایجاد کرده است که این ارز دیجیتال همواره می‌تواند مورد توجه باشد و با رشد کلی بازار، دوج کوین نیز می‌تواند از این فرصت برای رشد قیمتی استفاده کند.

اما شیبا اینو از چنین حمایت گسترده‌ای توسط افراد مشهور جهانی برخوردار نیست و این موضوع باعث ایجاد برخی نگرانی‌ها در بین سرمایه‌گذاران و علاقه مندان این ارز دیجیتال شده است.

با توجه به روندی که از میم کوین‌های بازار تا به امروز دیده‌ایم، هم اکنون نوسانات قیمتی میم کوین‌های برتر همانند شیبا و دوج بسیار کمتر از گذشته شده است و این مسأله با افزایش ارزش بازار و تعداد سرمایه‌گذاران، موضوعی طبیعی است.

جو مثبت کلی پیرامون میم کوین‌ها نیز کاهش پیدا کرده است و هم اکنون قیمت شیبا و دوج به طور مشابه با روند کلی بازار حرکت می‌کند.

در حالی که شیبا حمایت گسترده افراد مشهور مانند ایلان ماسک را ندارد، اما تا به امروز به عنوان دومین میم کوین برتر بازار جامعه بزرگی از علاقه مندان را گردهم آورده است و با توجه به محبوبیت خود، موارد استفاده مختلفی نیز پیدا کرده است.

شیبا در حال حاضر توسط بسیاری از فروشگاه‌های فیزیکی و آنلاین به عنوان یک روش پرداختی قبول می‌شود و با توجه به سابقه استفاده از آن برای امور خیریه، در این فضا نیز موارد استفاده مختلفی پیدا کرده است. تیم توسعه شیبا همچنین افرادی فعال هستند و از همان روز اول عرضه این میم کوین به صورت مداوم با حامیان پروژه در ارتباط بودند و بروزرسانی‌ها را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهند.

برگ برنده شیبا نیز همین تیم فعال است که پروژه‌های مختلفی را برای حمایت از این ارز دیجیتال معرفی کرده‌اند و از مهم‌ترین آن‌ها می‌توانیم به متاورس شیبا و سیستم توکن سوزی اشاره کنیم.

اخیراً پروژه‌های متاورسی محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند و شاهد رشد قیمتی بسیاری از توکن‌های متاورسی در بازار هستیم. در این بین توسعه‌دهندگان شیبا نیز بیکار نبوده‌اند و از متاورس اختصاصی شیبا رونمایی کرده‌اند.

متاورس شیبا همانند اکثر متاورس‌های محبوب جهانی شامل خرید و فروش زمین و املاک مجازی می‌شود و برنامه‌ریزی شده است تا به مرور زمان با توسعه و رشد این متاورس، بازی‌های بلاک چینی نیز به اکوسیستم شیبا اضافه شوند و با نقش مهم توکن شیبا در تمامی این برنامه‌ها، پیش‌بینی می‌شود که قیمت شیبا می‌تواند افزایش داشته باشد و کاربرد‌های بسیار بیشتری نسبت به امروزه پیدا کند.

از دیگر ویژگی‌های مثبت و مهم شیبا اینو می‌توانیم به توکن سوزی اشاره کنیم. در حالی که توکن سوزی موضوع جدیدی نیست و بسیاری از ارز‌های دیجیتال بازار آن را تجربه می‌کنند، اما راه‌اندازی و تبلیغ گسترده سامانه توکن سوزی شیبا اینو نقش مهمی در کاهش تعداد توکن‌های در گردش این میم کوین داشته است.

در پلتفرم shibburn تا به امروز بیش از 410 تریلیون توکن شیبا سوزانده شده است و روزانه ده‌ها میلیون توکن شیبا جدید سوزانده می‌شود. این توکن سوزی تعداد توکن‌های در گردش شیبا را کاهش می‌دهد و در آینده می‌تواند اثر مهمی بر روند قیمتی این ارز دیجیتال داشته باشد.

در نهایت برنامه‌ریزی شده است تا بلاک چین اختصاصی شیبا یعنی شیبا ریوم نیز راه‌اندازی شود که می‌تواند اثر مثبت بزرگی بر قیمت شیبا داشته باشد. همچنین بسیاری از تحلیلگران بر این باور هستند که با راه‌اندازی شیباریوم توکن سوزی شیبا نیز چندبرابر خواهد شد.

در حالی که شیبا حمایت‌هایی مانند حمایت ایلان ماسک از دوج کوین را ندارد، اما به خوبی مشخص است که یک پروژه رو به رشد و در حال توسعه است و سال 2023 نیز در صورت روند مثبت قیمتی کلی بازار ارز‌های دیجیتال، قیمت شیبا نیز می‌تواند با رشد خوبی همراه باشد.

از کجا شیبا بخریم و بفروشیم؟

اگر برای خرید و فروش شیبا با بهترین قیمت و کمترین کارمزد نیازمند یک صرافی داخلی و معتبر هستید، سرمایکس بهترین انتخاب شما خواهد بود. این صرافی از سال 1396 فعالیت خود را آغاز کرده است و هم اکنون با پشتیبانی بیش از 650 ارز دیجیتال متنوع، به یکی از قدیمی‌ترین و بزرگترین صرافی‌های ایرانی تبدیل شده است که روزانه به هزاران کاربر ایرانی خدمات می‌دهد.

علاوه بر خرید و فروش آسان، سریع و کم کارمزد صد‌ها ارز دیجیتال متنوع از جمله شیبا اینو و دوج کوین، امکان نگهداری ایمن ارز‌های دیجیتال در کیف پول داخلی و غیرقابل تحریم این صرافی نیز امکان‌پذیر است.

از دیگر خدمات صرافی ارز دیجیتال سرمایکس می‌توانیم به اپلیکیشن پیشرفته موبایل، تسویه حساب آنی، امکان تبادل ارز با ارز (سوآپ)، باشگاه مشتریان و پشتیبانی 24 ساعته در هفت روز هفته اشاره کنیم.

 

 

 

 

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها