|

مرزهای مشترک ایران و افغانستان از امنیت پایدار برخوردار است

فرمانده تیپ ۳۷۷ متحرک هجومی شهید پرویز حبرانی در مرز دوغارون تایباد گفت: مرزهای مشترک ایران و افغانستان با وجود نیروهای مسلح آماده، از امنیت پایدار برخوردار است.

مرزهای مشترک ایران و افغانستان از امنیت پایدار برخوردار است

به گزارش شبکه شرق، فرمانده تیپ ۳۷۷ متحرک هجومی شهید «پرویز حبرانی» مستقر در مرز دوغارون تایباد گفت: امنیت پایدار با وجود نیروهای مسلح آماده در مرزهای مشترک ایران و افغانستان برقرار است.

امیر سرتیپ دوم رضا جعفرزاده اظهار کرد: در راستای تعامل بین ایران و افغانستان، ۱۰۰ درصد تحولات در این منطقه رصد و پایش می‌شود.

فرمانده تیپ ۳۷۷ متحرک هجومی شهید «پرویز حبرانی» مستقر در مرز دوغارون تایباد ادامه داد: توان و آمادگی نیروهای ارتشی مستقر در مرزهای شمال شرق کشور مثال زدنی است و اجازه نخواهیم داد که کوچک‌ترین خدشه‌ای به آب و خاک ایران اسلامی وارد شود.

وی با بیان اینکه مرزنشینان هم سهم زیادی در تأمین آرامش مناطق مرزی دارند، بیان کرد: با استفاده از امکانات و تجهیزات الکترونیکی، «اپتیکی» و سامانه‌های روز پدافندی همه مرزهای ایران و افغانستان کنترل می‌شود.

جعفرزاده ادامه داد: نیروهای مسلح مستقر در نوار مرزی شمال شرق کشور در طول شبانه روز با اقتدار و صلابت از کیان کشورمان حراست و حفاظت می‌کنند.

 

منبع: مهر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها