|

دور دنیا در یک دقیقه

پیشنهاد بی‌شرمانه تهیه‌کننده/ افشاگری شارون استون درباره فیلم آسمان‌خراش

ستاره سال‌های نه‌چندان دور هالیوود، نام تهیه‌کنند‌ه‌ای را که از او خواسته بود هنگام فیلم‌برداری یکی از فیلم‌های‌اش در سال ۱۹۹۳، با هم‌بازی خود رابطه جنسی داشته باشد، فاش کرد.

پیشنهاد بی‌شرمانه تهیه‌کننده/ افشاگری شارون استون درباره فیلم آسمان‌خراش

ما هر روز در این استوری تلینگ، به چهارگوشه جهان سرمی‌زنیم و خبرهایی را که کمتر دیده شده‌اند، مرور می‌کنیم. ابتدا به ماجراهای تیک‌تاک و انتخابات آمریکا می‌پردازیم؛ سپس، از انفجار موشک ژاپنی‌ها در سفر به فضا خبر می‌گیریم و در انتها، خاطره شارون استون را درباره یک فیلم مرور می‌‌کنیم.

آمریکا و انتخابات؛ چین با تیک‌تاک در پی تاثیر است

رئیس سازمان اطلاعات ملی آمریکا هشدار می‌دهد چین به وسیله شبکه‌های اجتماعی در پی نفوذ به سیستم انتخاباتی آمریکا و تاثیر بر آن است.

خانم آوریل هاینس به وضوح از شبکه اجتماعی تیک‌تاک نام می‌برد. او در مجلس نمایندگان آمریکا حاضر شده و در جلسه استماع شرکت کرده است. 

یکی از نمایندگان دموکرات پرسیده آیا حاکمیت چین برای تاثیر‌گذاری بر انتخابات آمریکا از تیک تاک استفاده می کند که خانم هاینس پاسخ داده « نامحتمل نیست».

واکسن کووید؛ کاهش نارسایی قلبی و لخته خون

مطالعات جدید نشان می‌دهد واکسن کووید نقش مهمی در کاهش بیماری‌های قلبی مرتبط با ویروس و تشکیل لخته خون دارد.

افراد مبتلا به بیماری کووید ۱۹ درگیر عفونت‌هایی هستند که می‌تواند باعث نارسایی قلبی و تشکیل لخته خون شود. اما تزریق واکسن به مدت یک سال می‌تواند این عوارض را کاهش دهد.

دامنه مطالعاتی این تحقیق در بریتانیا، استونی و اسپانیا و در جمعیت ۲۰ میلیون نفری بوده است. واکسن‌های مورد استفاده در این تحقیق فایزر، مادرنا و آسترازنکای آکسفورد بوده است.

انفجار موشک ژاپنی در سفر به فضا

موشک ژاپنی به نام اسپیس وان لحظاتی پس از شلیک به سوی فضا، منفجر شد. این نخستین تلاش یک شرکت خصوصی ژاپن برای فعالیت‌های فضایی تجاری بود.

موشک اسپیس وان شرکت کایروس، ماهواره‌ای دولتی را با خود حمل می‌کرد و قرار بود آن را در مدار قرار دهد. این موشک ۱۸ متر طول داشت.

علت انفجار هنوز مشخص و گزارش نشده است. اما در بیانیه نخست شرکت آمده آنها انفجار سوخت جامد موشک و سوختن آن را رصد و بلافاصله عملیات را متوقف کرده اند.

افشاگری شارون استون درباره فیلم آسمان‌خراش

سرانجام ستاره سال‌های نه‌چندان دور هالیوود، نام تهیه‌کنند‌ه‌ای را که از او خواسته بود هنگام فیلم‌برداری یکی از فیلم‌های‌اش در سال ۱۹۹۳، با هم‌بازی خود رابطه جنسی داشته باشد، فاش کرد.

خانم شارون استون می‌گوید رابرت ایوانز از او خواسته در فیلم آسمان‌خراش (اسلیور) با ویلیام بالدوین رابطه جنسی واقعی برقرار کند تا حس صحنه بهتر دربیاید.

این تهیه‌کننده در سال ۲۰۱۹ درگذشت. استون بار اول در سال ۲۰۲۱ درباره این ماجرا حرف زد، اما از کسی نام نبرد. 

بحران هزینه زندگی و افزایش تخریب بناهای تاریخی!

رئیس شورای پلیس ملی بریتانیا گزارشی منتشر کرده است درباره رابطه تخریب بناهای تاریخی و اوباشی‌گری با بحران هزینه زندگی.

در این گزارش تاکید شده است با افزایش هزینه زندگی و بدتر شدن اوضاع اقتصادی، آسیب به بناهای تاریخی و سرقت آنها بیش از پیش به چشم می‌خورد.

کارشناسان بناهای تاریخی از ثبت گرافیتی‌ها روی کلیسای قرون وسطایی و همچنین از ناپدید شدن سنگ تاریخی پل ۲۰۰ ساله یورک گزارش داده‌اند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها