|

پنتاگون: مدرکی درباره فناوری فرازمینی نیافته‌ایم

وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد: در تحقیقات در مورد اشیاء پرنده ناشناس یا یوفوها مدرکی درباره فناوری فرازمینی پیدا نکرده است.

پنتاگون: مدرکی درباره فناوری فرازمینی نیافته‌ایم

به گزارش شبکه شرق، وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد: در تحقیقات در مورد اشیاء پرنده ناشناس یا یوفوها مدرکی درباره فناوری فرازمینی پیدا نکرده است.

پنتاگون در گزارشی درباره اشیاء ناشناس پرنده اعلام کرد: در تحقیقات دولت آمریکا که از پایان جنگ جهانی دوم شروع شده و تا اکنون ادامه یافته است هیچ مدرک معتبری درباره مشاهده فناوری فرازمینی یافتن نشده و بیشتر مشاهده‌ها در این مورد به دلیل تشخیص اشتباه اشیاء یا پدیده‌های عادی بوده است.

وزارت دفاع آمریکا در این گزارش تاکید کرد: ایالات متحده بیگانگان یا فناوری بشقاب پرنده ها را از مردم پنهان نمی کند؛ این گزارش همچنین سیل گزارش‌ها و ادعاهای مربوط به فناوری مهندسی معکوس دولتی را «نادرست» خواند.

در دهه ۱۹۶۰ پروازهای آزمایشی مخفی هواپیماهای جاسوسی پیشرفته دولتی، پهپادهای دولتی و تجاری، انواع جدید ماهواره ها و بالون های هواشناسی منجر به رنسانس در مشاهدات یوفوها شده اند. اما طبق گزارش پنتانگون هیچ یک از این مشاهدات مربوط به فضاپیمای بیگانه نبوده است.

در گزارش جدید پنتاگون که توسط کنگره اجباری شده است، هیچ مدرکی مبنی بر اینکه دولت دانش فناوری فرازمینی را پنهان کرده است، پیدا نکرد و می‌افزاید که هیچ مدرکی وجود ندارد که نشان دهد موردی از بازدید بیگانگان از زمین وجود داشته است.

این سند ۶۳ صفحه‌ای گسترده‌ترین ردیه‌ای است که پنتاگون در سال‌های اخیر برای مقابله با ادعاهایی مبنی بر اینکه اطلاعاتی درباره بازدیدهای فرازمینی یا فناوری دارد، صادر کرده است. اما در بحبوحه بی اعتمادی گسترده به دولت، بعید است که این گزارش، وسواس فزاینده نسبت به بیگانگان را آرام کند.

 

منبع: شفقنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها