|

حسین نقوی حسینی، فعال سیاسی اصولگرا:

تن دادن جبهه پایداری به لیست مشترک با قالیباف، باعث شد تمام باور‌ها و ساخته‌های ذهنی بدنه حامیان آن، فرو بریزد

حسین نقوی حسینی، فعال سیاسی اصولگرا درباره تأثیر ائتلاف پایداری و قالیباف بر بدنه آن‌ها بیان کرد: نتیجه فروریزی ذهنی افراد نسبت به جبهه پایداری قطعاً دلسردی است. نتیجه این ائتلاف ایجاد اختلاف و فروریختن باور بدنه است. کسانی که باور داشتند جبهه پایداری گفتمان اصولی دارد حتی اگر پیروز نشود، در ذهن هوادارانشان فرو میریزد. این اتفاق حتمی است که بدنه دچار مشکل می‌شود.

تن دادن جبهه پایداری به لیست مشترک با قالیباف، باعث شد تمام باور‌ها و ساخته‌های ذهنی بدنه حامیان آن، فرو بریزد

به گزارش شبکه شرق، ائتلاف قالیباف و پایداری شرایط جدیدی در جبهه اصولگرایی ایجاد کرد. بدنه این جریان که باور کرده بود شعار‌های انتقاد‌آمیز انقلابی پایداری در مقابل قالیباف بر مبنای یک اصول پایدار است؛ حالا با این ائتلاف دچار تزلزلی در باور‌های سیاسی خود نسبت به این جریان سیاسی می‌شود.

حسین نقوی حسینی، فعال سیاسی اصولگرا، درباره ائتلاف قالیباف و پایداری گفت: ما همیشه برداشتمان از جبهه پایداری این بود که صاحب یک گفتمان و سبک در حوزه سیاسی است. معتقد بودیم که جبهه پایداری بدون توجه به اینکه دیگران چه فکر می‌کنند و چه کسی خوشش می‌آید روی اصولی حرکت می‌کند. در انتخابات اخیر و صف‌بندی‌ها شاهد بودیم که جبهه پایداری معتقد بود که باید لیست مستقل بدهد و سلامت افراد برای آن‌ها مهم است و به مدیریت موجود مجلس هم به شدت انتقاد داشت. لیست مشترکی که اخیراً داده شد تمام ساخته‌های ذهنی ما را فروریخت و گویا جبهه پایداری اصلاً گفتمان ندارد و دنبال سهمیه است. بنابراین مقابله با مدیریت قالیباف و شورای ائتلاف و ادعای استقلال در لیست فقط برای سهم خواهی بود.

وی در ادامه درباره تأثیر ائتلاف پایداری و قالیباف بر بدنه آن‌ها بیان کرد: نتیجه فروریزی ذهنی افراد نسبت به جبهه پایداری قطعاً دلسردی است. نتیجه این ائتلاف ایجاد اختلاف و فروریختن باور بدنه است. کسانی که باور داشتند جبهه پایداری گفتمان اصولی دارد حتی اگر پیروز نشود، در ذهن هوادارانشان فرو میریزد. این اتفاق حتمی است که بدنه دچار مشکل می‌شود.

نقوی حسینی درباره صف‌بندی جدید در جبهه اصولگرایی گفت: آن‌ها با این کار پنج سهمیه فقط به دست آوردند. این چند سهمیه تمام روحیه انقلابی‌گری آن‌ها را دچار خدشه کرد و خسارت سنگین‌ترین از این چند سهمیه به بار می‌آورد. ممکن است در طیف اصولگرایی صف‌بندی مقابل آن‌ها شکل نگیرد اما رهبری یک تفکر انقلابی مستقل و اصولی از جبهه پایداری گرفته می‌شود. مردم می‌گویند جبهه پایداری هم با شریان و دیگر جریانات فرقی نمی‌کند و این‌ها همه سبک مشترکی برای کسب کرسی‌های بیشتر دارند.

 

منبع: انتخاب
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها