|

جبهه پایدارى لیست ۲۵ نفره براى انتخابات تهران منتشر کرد

جبهه پایدارى خبرها درباره وحدت با ‌ شورای ائتلاف را نادرست خواند و اعلام کرد: تلاش‌های این دو جریان برای رسیدن به اجماع ادامه دارد.

جبهه پایدارى لیست ۲۵ نفره براى انتخابات تهران منتشر کرد

به گزارش شبکه شرق، جبهه پایدارى خبرها درباره وحدت با ‌شورای ائتلاف را نادرست خواند و اعلام کرد: تلاش‌های این دو جریان برای رسیدن به اجماع ادامه دارد.

با این حال این تشکیلات اعلام کرد در صورت عدم توافق جبهه پایداری با شورای ائتلاف، جبهه پایداری لیست جداگانه‌ای منتشر می‌کند.

 تاکنون ۲۵ نفر از اسامی این لیست مشخص شده که به شرح زیر است:

مرتضی آقاتهرانی/ سیدمحمود نبویان/ علی خضریان/ غلامحسین رضوانی/ زهره سادات لاجوردی/ زهره طبیب‌زاده/ فاطمه آلیا/ بتول نامجو/ رضا تقی‌پور انوری/ ابراهیم کارخانه/ مجتبی زارعی/ محمدهادی زاهدی وفا/ مهدی دهمرده/ عباسعلی رهبر/ سعید کرمی/ امیرحسین ثابتی/ اقبال شاکری/ محمدمهدی اسعدی/ سید محمدجواد ابطحی/ محمدحسین محترم/ محمدحسن شفق/ امیر محبی/ بیژن نوباوه/ محمود دهقانی/ حامد عطاری

پیش‌تر سخنگوی جبهه پایداری گمانه‌زنی‌هایی که پیرامون اجماع با شورای ائتلاف منتشر شده بود را تکذیب کرد. متقی‌فر در واکنش به انتشار لیست غیررسمی شورای ائتلاف و جبهه پایداری در تهران گفت که «گمانه‌زنی‌هایی درباره لیست جبهه پایداری و شورای ائتلاف منتشر شده که مورد تائید جبهه پایداری نیست».

 

منبع: نورنیوز
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها