|

جبهه پایداری: به کسانی که در لیست هستند و آنها را صالح نمی‌دانید، رای ندهید!

سایت جبهه پایداری بعد از ائتلاف با قالیباف و انتشار لیست مشترک شانا و پایداری نوشت: به کسانی که در لیست هستند و آنها را صالح نمی‌دانید، رای ندهید!

جبهه پایداری: به کسانی که در لیست هستند و آنها را صالح نمی‌دانید، رای ندهید!

به گزارش شبکه شرق، سایت جبهه پایداری، موضع‌گیری منفی‌ای نسبت به لیست منتشرشده از سوی شانا و پایداری داشته است.

با وجود نهایی شدن ائتلاف شانا و پایداری در انتخابات ۱۴۰۲ و انتشار لیست مشترک، سایت رجانیوز، سایت جبهه پایداری در مطلبی انتقادی نوشت:

«با فرارسیدن زمان انتخابات علی‌الخصوص انتخابات مجلس شورای اسلامی، ارائه فهرست اسامی از سوی حزب‌ها و گروه‌های مختلف سیاسی برجسته می‌شود. این در حالی است که بسیاری از مردم اعتقادی به لیستی رأی دادن نداشته و این اقدام را در بحث سیاست قبول ندارند. با این حال اما در طی زمان تبلیغات کاندیداهای این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی، حواشی زیادی گریبان‌گیر ارائه این نوع لیست‌ها شده است.

فهرست‌های انتخاباتی شامل سه گروه از افراد است؛ دسته اول کسانی که شناخت کافی روی آنان وجود داشته و جمع‌بندی شخصی فرد بر «رای دادن» به آنان است، دسته دوم کسانی که شناخت کافی برای «رای ندادن» به آنان وجود دارد و دسته سوم افراد ناشناخته هستند.

درباره دسته اول، وظیفه فرد مشخصا رای دادن به گزینه‌های شناخته شده خود است. اما برای تصمیم‌گیری درباره دسته دوم و سوم، مرور نظرات حضرت امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب راهگشا خواهد بود.»

منبع: خبر آنلاین
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها