|

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح:

بسیجیان امروز از بسیجیان دوران دفاع مقدس نه تنها چیزی کم ندارند بلکه بالاتر هم هستند

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: همه شاخص‌ها و ارزیابی‌ میدانی نشان می‌دهد که بسیجیان امروز ما از بسیجیان دوران دفاع مقدس نه‌تنها چیزی کم ندارند، بلکه بالاتر هم هستند و همه اقشار بسیج در مأموریت‌های رزمی و دفاعی و سایر مأموریت‌های فرهنگی، سازندگی و... پا به کار هستند.

بسیجیان امروز از بسیجیان دوران دفاع مقدس نه تنها چیزی کم ندارند بلکه بالاتر هم هستند

به گزارش شبکه شرق، رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح با بیان اینکه بسیج از نظر کمی و کیفی رو به رشد است، گفت: همه اقشار بسیج در مأموریت‌های رزمی و دفاعی و سایر مأموریت‌های فرهنگی، سازندگی و... پا به کار هستند. 

سردار سرلشکر «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در حاشیه بازدید از یگان‌های زرهی و پیاده سپاه استان کرمان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بحمدالله این یگان‌ها نسبت به بازدید‌های گذشته پیشرفت‌های قابل توجهی دارند و در اوج آمادگی هستند.

سرلشکر باقری با اشاره به اینکه نُرم آمادگی یگان‌های زرهی، عدد مشخصی‌ است، افزود: آمادگی تیپ زرهی ۳۸ ذوالفقار از نُرم مشخص شده بالاتر و تمامی تجهیزات آن آماده به کار است؛ بهینه‌سازی‌هایی هم روی تجهیزات صورت گرفته که برای نبرد‌های امروز و آینده کاملاً مناسب است.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در ادامه عنوان کرد: لشکر ۴۱ ثارالله لشکر مردم‌پایه سپاه استانی‌ و در اوج آمادگی است و بحمدالله نیرو‌ها، سربازان و بسیجیان عزیز که در میدان هستند، همگی قبراق و آماده‌اند و خدا را از این بابت شکر می‌کنیم.

وی گفت: نیروی زمینی سپاه که مأموریت‌های اساسی در حفظ مرز‌های کشور و امنیت دو منطقه بسیار مهم جنوب شرق و شمال غرب کشور را بر عهده دارد، سربلند است. این نیرو با یگان‌های سازمانی خود و نیرو‌های مردم‌پایه سپاه به خوبی به مأموریت‌های خود ادامه می‌دهد و روز به روز امنیت این مناطق بهتر شده است.

سرلشکر باقری در ادامه سخنان خود با اشاره به بازدید امروز از واحد‌های زرهی، پیاده، توپخانه و موشکی سپاه ثارالله استان کرمان اظهار داشت: تمامی این یگان‌ها آمادگی بسیار خوبی دارند.

وی همچنین با تبریک هفته بسیج به ملت ایران و بسیجیان گفت: همه شاخص‌ها و ارزیابی‌ میدانی نشان می‌دهد که بسیجیان امروز ما از بسیجیان دوران دفاع مقدس نه‌تنها چیزی کم ندارند، بلکه بالاتر هم هستند و همه اقشار بسیج در مأموریت‌های رزمی و دفاعی و سایر مأموریت‌های فرهنگی، سازندگی و... پا به کار هستند.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح خاطرنشان کرد: بسیج از نظر کمّی و کیفی رو به رشد است و این هفته بخشی از آمادگی بسیجیان برای مردم به نمایش گذاشته می‌شود.

 

منبع: دفاع پرس
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها