|

اردن: ما و همه کشورهای عربی خواهان روابط سالم با ایران هستیم

در بررسى رسانه های عرب زبان امروز نگاهی انداختیم به عناوین روزنامه هاى،البیان امارات، عکاظ عربستان، الشرق و الفرات نیوز.

اردن: ما و همه کشورهای عربی خواهان روابط سالم با ایران هستیم

الهام یوسفی برخوردار- در بررسى رسانه های عرب زبان امروز نگاهی انداختیم به عناوین روزنامه هاى،البیان امارات، عکاظ عربستان، الشرق و الفرات نیوز.

در این میان الشرق در گزارشی به مصاحبه وزیر خارجه اردن با الشرق  پرداخته است.

 

الفرات نیوز:

سفیر امریکا در دیدار با آیت الله سید حسین صدر: عراق سنگ بنای ثبات منطقه است

الینا رومانوسکی سفیر امریکا در دیدار با آیت الله سید حسین صدر تاکید کرد که هدف مشترک ما عراقی با ثبات، شکوفا، دموکراتیک و یکپارچه است. 

آیت الله سید حسین صدر، در دفتر خود در کاظمین میزبان الینا رومانوسکی، سفیر امریکا در بغداد بود.

در بیانیه سفارت امریکا آمده است که در این دیدار مجددا به پایبندی امریکا به عراق به عنوان یکی از مهم ترین شرکای استراتژیک امریکا در منطقه و سنگ بنای ثبات منطقه ای تاکید شد.

سفیر امریکا در بغداد ضمن قدردانی از استقبال گرم آیت الله سید حسین صدر از او، تاکید کرد که هدف مشترک ما عراقی با ثبات، شکوفا، دموکراتیک و یکپارچه است.

 

البیان امارات:

 350 میلیون درهم برای گران ترین ویلا دبی

گران ترین ویلا در حال ساخت در دبی در حال حاضر 350 میلیون درهم ارزش دارد که آن را به گران ترین ویلا در بازار املاک دبی تبدیل می کند.این ویلا منحصراً توسط شرکت اف ام ای برای فروش فهرست شده است و درجمیرا قرار دارد.

این گزارش  نشان می دهد که منطقه جمیرا به مقصدی متمایز برای املاک لوکس در دبی تبدیل شده است . این گزارش با اشاره به اینکه منطقه جمیرا شامل تعدادی پروژه املاک لوکس است که طی سال های گذشته افزایش قابل توجهی در قیمت خود به ثبت رسانده اند، از جمله پروژه خانه شهری آمالفی است که سود سرمایه گذاران در این پروژه از سال 2019 تاکنون به 300 درصد رسیده است.

 

الشرق عربستان:

 اردن: ما و همه کشورهای عربی خواهان روابط سالم با ایران هستیم

ایمن الصفدی، وزیر خارجه اردن بیان کرد که کشورش و همه کشورهای عربی خواهان روابط سالم با ایران مبتنی بر احترام متقابل و عدم دخالت در امور داخلی هستند.

وزیر خارجه اردن تاکید کرد که گفت وگو بهترین راه برای حل تنش های موجود است.

الصفدی بیان کرد که اردن و همه کشورهای عربی تاکید می کنند که خواهان روابط سالم با ایران هستند که مبتنی بر احترام متقابل و عدم دخالت در امور داخلی و روابط حسن همجواری باشد.

وی افزود که منطقه بحران های زیادی دارد و به تنش بیشتر نیاز نیست و باید تنش ها حل شود تا همه به روابط سالم با ایران دست یابند.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها