|

مربی فصل گذشته پرسپولیس به خبر حضورش در هتل پرسپولیس واکنش نشان داد

معمای ادامه‌دار کریم باقری

کریم باقری، بازیکن و کاپیتان اسبق پرسپولیس که تا فصل پیش هم به‌عنوان دستیار سرمربی در این باشگاه فعالیت می‌کرد، هنوز از همراهی با این باشگاه در فصل آتی بازمانده است. او که در دوره مربیان مختلفی از‌جمله علی دایی، برانکو و یحیی گل‌محمدی روی نیمکت پرسپولیس نشسته است، در انتهای فصل گذشته با اتفاق غیرمنتظره‌ای روبه‌رو شد.

معمای ادامه‌دار کریم باقری

کریم باقری، بازیکن و کاپیتان اسبق پرسپولیس که تا فصل پیش هم به‌عنوان دستیار سرمربی در این باشگاه فعالیت می‌کرد، هنوز از همراهی با این باشگاه در فصل آتی بازمانده است. او که در دوره مربیان مختلفی از‌جمله علی دایی، برانکو و یحیی گل‌محمدی روی نیمکت پرسپولیس نشسته است، در انتهای فصل گذشته با اتفاق غیرمنتظره‌ای روبه‌رو شد. درحالی‌که قرارداد تک‌تک اعضای کادر فنی این باشگاه با درخواست یحیی گل‌محمدی تمدید شد و اسم کریم باقری هم در بین نفرات مورد‌نیاز این سرمربی دیده می‌شد، باشگاه قید تمدید قرارداد با باقری را زد تا شایعه‌ها یکی پس از دیگری از راه برسند. ابتدا عنوان شد باقری گفته می‌خواهد استراحت کند و بعد هم خبر رسید که او درخواست مالی غیرمعقولی دارد. هر دو شایعه از سوی کریم باقری تکذیب شد تا مشخص شود که مشکل جای دیگری است. رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، بعدها از این گفت که چون سیدجلال حسینی، کاپیتان سال‌های نه‌چندان دور این باشگاه، به‌تازگی مدرک مربیگری‌اش را گرفته، قرار است روی نیمکت بنشیند و از کریم باقری در پستی دیگر استفاده خواهد شد. برخلاف اظهارات رضا درویش، کریم باقری نه‌تنها پیشنهادی برای نشستن روی نیمکت این تیم دریافت نکرد بلکه پست مدیریتی هم از سوی باشگاه به او نشد تا دور از گود بماند و با شایعه اصلی دست‌و‌پنجه نرم کند. شایعه اصلی این است که کریم باقری به دلیل فعالیت در فضای مجازی در زمان اعتراضات و حمایت از علی کریمی، به اجبار بیرون از فوتبال مانده و برای ورود مجدد به این عرصه باید مجوز لازم را از نهادهای مربوطه بگیرد؛ مشابه با اتفاقی که برای جواد نکونام رخ داد و حتی شایعه شد که سرمربی استقلال مجبور شده تعدادی از پست‌های اینستاگرامی‌اش را هم پاک کند. کریم باقری زیاد به این شایعه واکنشی نشان نداد تا اینکه چند روز پیش، گفت‌وگویی از او با «همشهری» منتشر شد که نشان می‌دهد چنین شایعاتی به گوش خودش هم رسیده است. کریم باقری در واکنش به خبر ممنوع‌الکاری‌اش پاسخ داده است: «نمی‌دانم که آیا موانعی هست یا خیر. اطلاعات زیادی در این زمینه ندارم. برخی در زمینه ممنوع‌الکاری چیزهایی به من گفته‌اند ولی واقعیت این است که نمی‌دانم راست است یا دروغ. خودم هم این چیزها را می‌شنوم. در مورد اینکه بخواهم پستی را از اینستاگرام پاک کنم، بعضی‌ها به من مطالبی را می‌گویند ولی تا حالا جایی رسمی به من نگفته‌اند که پستی را حذف کنم». باقری شفاف‌سازی نکرده که «بعضی»ها چه افرادی هستند و نگفته که آیا این مباحث جدی است یا خیر؛ اما از آنجا که او با پست‌های حمایتی تعدادی از بازیکنان و مربیان فوتبال همراه شده ،به نظر می‌رسد شایعه‌ها در‌این‌باره را پذیرفته است. این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که روز گذشته در خبری غیرمنتظره عنوان شد باقری در هتل محل اردوی تیم فوتبال پرسپولیس حاضر شده است؛ خبری که خیلی زود تا پای مذاکره جدید او با پرسپولیس هم پیش رفت که دوباره یک گفت‌وگو از این چهره قدیمی همه چیز را تکذیب کرد. باقری در واکنش به تصویر منتشر‌شده از او در اردوی پرسپولیس در گفت‌وگو با «فوتبال 360» توضیح داد: «من برای یک کار شخصی به آنجا رفته بودم و می‌خواستم بسته‌ای را تحویل بگیرم که از من به صورت پنهانی عکس‌برداری شده است. حضور من در آن محل هیچ ارتباطی با پرسپولیس نداشت و من اصلا تصور می‌کردم که اردوی پرسپولیس در آن هتل به پایان رسیده است و اتفاقا یکی از نگهبان‌های هتل هم تصور می‌کرد من برای حضور در اردوی پرسپولیس به آنجا رفته بودم که این مسئله صحت ندارد».

به این ترتیب دوباره معمای کریم باقری و فوتبال ایران به قوت خود باقی می‌ماند. او قبلا گفته بود از دو تیم لیگ‌برتری هم پیشنهاد داشته که قبل از جدی‌شدن آنها را رد کرده است. شایعه حضورش در تراکتور هم از سوی خودش و مسئولان باشگاه تبریزی رد شده تا همچنان قوی‌ترین گمانه‌زنی برایش همان شایعاتی باشد که فعالیت در فضای مجازی مسبب آن شده است.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها