|

«اوراوا ردز» از استقلال عبور کرد و قهرمان آسیا شد

فینال لیگ قهرمانان آسیا 2022 هفته گذشته در دور رفت به انجام رسید؛ مسابقه‌ای که به میزبانی ورزشگاه ملک فهد ریاض برگزار شد و تیم‌های الهلال عربستان و اوراوا ردز ژاپن نتوانستند با پیروزی کار خود را در بازی رفت به پایان ببرند و تساوی 1-1 دو تیم در ریاض باعث شد تا اوج هیجان و حساسیت بر مسابقه دور برگشت که دیروز (شنبه) شانزدهم اردیبهشت‌ماه باید برگزار می‌شد، حاکم شود.

«اوراوا ردز»  از  استقلال عبور  کرد و  قهرمان آسیا شد

فینال لیگ قهرمانان آسیا 2022 هفته گذشته در دور رفت به انجام رسید؛ مسابقه‌ای که به میزبانی ورزشگاه ملک فهد ریاض برگزار شد و تیم‌های الهلال عربستان و اوراوا ردز ژاپن نتوانستند با پیروزی کار خود را در بازی رفت به پایان ببرند و تساوی 1-1 دو تیم در ریاض باعث شد تا اوج هیجان و حساسیت بر مسابقه دور برگشت که دیروز (شنبه) شانزدهم اردیبهشت‌ماه باید برگزار می‌شد، حاکم شود. ورزشگاه سایتاما 2002 ژاپن میزبان ماین سابقه حساس بود و علاقه‌مندان به تیم اوراوا ردز خود را به این ورزشگاه رسانده بودند تا دور برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا در حضور بیش از 60 هزار تماشاگر برگزار شود. الهلالی‌ها در سودای رسیدن به پنجمین قهرمانی‌شان در تاریخ لیگ قهرمانان آسیا بودند تا همچنان در قامت پرافتخارترین تیم قاره کارشان را دنبال کنند و در نقطه مقابل هم تیم میزبان در تلاش بود تا سومین قهرمانی‌اش در قاره آسیا را جشن بگیرد. در این بازی با وجود برتری محسوس الهلالی‌ها این تیم

 اوراوا ردز بود که توانست از اشتباه مدافع رقیب بهره برده و کار را به سود خود خاتمه دهد. آندره کاریو، ستاره پرویی الهلال در دقیقه 48 روی ارسال ضربه ایستگاهی اوراوا ردز و تأثیرگذاری ماریوس هویبرایتون، در دفع توپ اشتباه کرد و همین اشتباه باعث شد دروازه الهلال باز شود و برخلاف جریان بازی، شاگردان ماسیج اسکورزا با یک گل حریف خود را شکست دهند و قهرمان شوند. ژاپنی‌ها با برتری در فینال روز گذشته توانستند فاتح رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا 2022 شوند تا انتقام شکست در فینال سال 2019 را از حریف عربستانی خود بگیرند. اوراوا ردز ژاپن که پیش از این با دو عنوان قهرمانی نامش را هم‌ردیف استقلال در آسیا قرار داده بود، با کسب قهرمانی در این دوره از رقابت‌ها، با سه قهرمانی و یک نایب‌قهرمانی توانست نام خود را در کنار پوهانگ استیلرز کره‌جنوبی به‌عنوان دومین تیم پرافتخار قاره آسیا مطرح کند. الهلال عربستان هم با چهار قهرمانی و پنج نایب‌قهرمانی همچنان پرافتخارترین تیم قاره آسیا محسوب می‌شود.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها