|

پاسخ معاونت امور زنان و خانواده به یک گزارش

جناب آقای مهدی رحمانیان، مدیرمسئول محترم روزنامه شرق با سلام و احترام،‌ نظر به نشر اخبار کذب و بی‌اساس درخصوص مهاجرت و فعالیت (مالکیت و فروش فیلترشکن به ایران) فرزند معاون محترم رئیس‌جمهور، این معاونت ضمن تکذیب موارد مطرح‌شده و جهت تنویر افکار عمومی و شفاف‌سازی، موارد پیوست را به‌منظور اطلاع‌رسانی اعلام می‌دارد.

پاسخ معاونت امور زنان و خانواده  به یک گزارش

جناب آقای مهدی رحمانیان، مدیرمسئول محترم روزنامه شرق

با سلام و احترام،‌ نظر به نشر اخبار کذب و بی‌اساس درخصوص مهاجرت و فعالیت (مالکیت و فروش فیلترشکن به ایران) فرزند معاون محترم رئیس‌جمهور، این معاونت ضمن تکذیب موارد مطرح‌شده و جهت تنویر افکار عمومی و شفاف‌سازی، موارد پیوست را به‌منظور اطلاع‌رسانی اعلام می‌دارد. از آنجا که یکی از مهم‌ترین رسالت‌های اصحاب رسانه انتشار اخبار صحیح و منطبق بر واقعیت می‌باشد، لذا دستور فرمایید اقدام منقضی در این زمینه به عمل آید.

1. سفر سیدحمید رضازاده یک سفر کاری (تابعیت ندارد، مهاجرت نکرده است) جهت توسعه مجموعه نرم‌افزاری است که محصولاتی با جامعه هدف مخاطبان خارج از کشور تولید می‌کند؛ این محصولات هیچ ارتباطی با وی‌پی‌ان یا فیلترشکن ندارند و شایعات مربوط با آن تکذیب می‌شود.

2. تأکید می‌گردد سیدحمید رضازاده هیچ مالکیت و مشارکتی در شرکت بترنت (betternet) ندارد و این شرکت به‌عنوان ارائه‌دهنده خدمات فیلترشکن به کاربران ایرانی، تحت مالکیت شرکت پنگو (pango) آمریکا است.

3. به علاوه هرگونه بهره‌برداری ویژه از امکانات دولتی و غیردولتی و حتی کمک مالی والدین از سوی حمید رضازاده منتفی بوده و کلیه هزینه‌های سفر و فعالیت‌های ایشان از درآمد فروش نرم‌افزار تأمین شده است.

4. ایشان هیچ‌گونه قراردادی با نهادهای دولتی و غیردولتی نداشته و ندارد.

5. لازم به ذکر است کلیه همکاران و برنامه‌نویسان این مجموعه نرم‌افزاری از دانشجویان و فارغ‌التحصیلان ساکن در داخل کشور هستند.

6. طبیعی است که ارجاع به صفحات جعلی و رزومه‌های فیک ساخته‌شده توسط سایت‌ها و اشخاص نامعتبر و رسانه‌های معاند و بازنشر آن توسط رسانه‌های داخلی، حق پیگرد قانونی را برای ایشان محفوظ می‌دارد.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها