|

چـه خبـر؟

بهنوش بختیاری درباره ترنس‌های سینمای ایران گفت: «بله ما ترنس داریم و طفلک‌ها در عذاب‌اند؛ چون اگر عنوان کنند که ترنس هستند، صددرصد ممنوع‌الفعالیت می‌شوند. ترنسی داشتیم که عمل تطبیق جنسیتش را هم انجام داد، ولی از وقتی که عملش را انجام داد دیگر به او کار ندادند.

خبرآنلاین: بهنوش بختیاری درباره ترنس‌های سینمای ایران گفت: «بله ما ترنس داریم و طفلک‌ها در عذاب‌اند؛ چون اگر عنوان کنند که ترنس هستند، صددرصد ممنوع‌الفعالیت می‌شوند. ترنسی داشتیم که عمل تطبیق جنسیتش را هم انجام داد، ولی از وقتی که عملش را انجام داد دیگر به او کار ندادند. من همیشه حامی و مدافع ترنس‌ها بوده‌ام. ترنس تضاد روان و جنسیت است و نه اختلال و بیماری. یک حالت ژنتیکی است که شاید گاهی ژنتیکی هم نباشد و روحی باشد و خود آنها هم نمی‌دانند چرا این اتفاق افتاده است. وقتی یک نفر شش بار زیر تیغ جراحی می‌رود و به او شوک داده می‌شود ولی باز هم پای حرفش می‌ماند که من روان و جنسیتم با هم در تضاد است، پس او یک چیزی‌اش هست و ما باید بدانیم که حرفش جدی است و حتما باید نزد مشاور برود».

ایسنا: تانیا جوهری با بیان اینکه آخرین کار سینمایی‌اش فیلم «شیش‌و‌بش» بود و تقریبا ۱۲ سال است که کار نکرده‌، می‌گوید به خیلی از مراسم‌ها دعوت می‌شود ولی جایی نمی‌رود و بیشتر در خانه‌ است و می‌گوید: «دخترم می‌گوید تو آن‌قدر جایی نمی‌روی که مردم اصلا یادشان رفته تو هم وجود داری». او در بخش دیگری از سخنانش می‌گوید: «گاهی به گذشته فکر می‌کنم و گاهی هم می‌نویسم. می‌خواستم سرنوشتم را بنویسم، تا جاهایی هم پیش رفتم ولی حس کردم این روزها در این دوران تکنولوژی کسی حوصله ندارد سرنوشت یک هنرپیشه را بخواند و به همین دلیل آن را کنار گذاشتم. ‌نمی‌دانم شاید هم دوباره دست به قلم شدم و سعی‌ام را کردم که تمامش کنم».

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها