|

تکذیب خبر جانباختن یک دانش‌آموز به دلیل مسمومیت در مدرسه؛

پدر کارو: خبر دروغ است

پدرِ کارو پشابادی خبر جانباختن پسرش به خاطر مسمویت در مدرسه را تکذیب کرد.

 پدر کارو: خبر دروغ است

هدی هاشمی- به گزارش شبکه شرق، روز گذشته، یک رسانه، خبری مبنی بر جان باختن یک دانش‌آموز بر اثر مسمومیت سریالی در یکی از مدارس تهران منتشر کرد. 

این رسانه به نقل از منابع مطلع نزدیک به خانواده، هویت این دانش‌آموز را «کارو پشابادی» اعلام کرد و نوشت که او اواخر اسفند پارسال در مدرسه‌ای در تهران مسموم شد و پس از آنکه به مدت سه هفته در بیمارستان میلاد تهران بستری بود، روز ١٨ فروردین جان‌باخت.

پدر کارو پشابادی در گفت‌وگو با خبرنگار «شبکه شرق»، این موضوع را تکذیب کرد و  گفت: این خبر دروغ است. بچه من مشکل روده و نارسایی کلیه داشت و ناگهان ایست قلبی کرد. جان باختن او هیچ ربطی به مدرسه ندارد.من نمی‌دانم این خبر از کجا منتشر شد. همین که اعلامیه کارو در کانال گذاشته شد، این خبر هم پخش شد. از اطلاعات کردستان هم پیش ما آمدند و من گفتم این خبر دروغ است.  بچه من را خدا به من داده بود و دیروز خدا از من گرفت. 

مسمومیت سریالی مدارس از سال گذشته در قم آغاز شد. کمیته‌های برای پیگیری در وزارت بهداشت  و مجلس تشکیل شده است و چندین نفر دستگیر شدهاند اما هنوز به صورت رسمی عاملان آنچه رهبر انقلاب «جنایت» خوانده منتشر نشده‌است. به گفته محمد حسن آصفر،  عضو کمیته حقیقت‌یاب بررسی علل مسمومیت دانش آموزان، هنوز دستگاه‌های امنیتی نتوانسته‌اند سرنخ‌ها و منشاء اصلی مسمومیت دانش آموزان را به دست آورند که باید تلاش بیشتری صورت گیرد.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها