|

5 دلیل برای اینکه هتل پالم جمیرا دبی را رزرو کنید

دبی به عنوان بزرگترین شهر امارات متحده عربی، از اصلی‌ترین شهرهای گردشگری در جنوب کشور است که به آن لقب عروس خلیج فارس را داده‌اند.

5  دلیل برای اینکه هتل پالم جمیرا دبی را رزرو کنید

انتخاب مقصد مسافرت داخلی یا خارجی، بستگی به شرایط مالی و تعداد روزهای آزاد شما دارد. دبی به عنوان بزرگترین شهر امارات متحده عربی، از اصلی‌ترین شهرهای گردشگری در جنوب کشور است که به آن لقب عروس خلیج فارس را داده‌اند. دبی جزو مدرن‌ ترین شهرهای جهان است که مجموعه‌ای بی نظیر و مهیج از جاذبه ‌های گردشگری را در دل خود جای می‌دهد. اما برای تجربه سفری جذاب در این شهر دیدنی، باید از قبل به فکر رزرو اتاق در هتل باشیم. بهتر است محل اقامت شما علاوه بر داشتن امکانات مناسب، به جاذبه‌های گردشگری دبی هم نزدیک باشد. هتل پالم جمیرا دبی بهترین گزینه برای رزرو اتاق و استراحت در مسافرت چند روزه شما به این شهر توریستی است. اما چرا باید از بین هتل ‌های چند ستاره و لوکس متعددی که در دبی وجود دارد، اتاق خود را در هتل پالم جمیرا رزرو کرد؟

5 دلیل برای اقامت در هتل پالم جمیرا دبی

اقامت در هتل های لوکس دبی با توجه به امکانات و خدماتی که ارائه می‌دهند، تصویر یک سفر رویایی را برای هر مسافری می‌سازد. در میان این هتل ها هتل پالم جمیرا دبی را نمی‌توان در فهرست بهترین ها نادیده گرفت. اگر هنوز در این مورد تردید دارید، این 5 دلیل را بخوانید.

۱ - امکانات هتل پالم جمیرا دبی

شکل ظاهری هتل پالم جمیرا دبی به صورت یک آمفی تئاتر مکعب شیشه‌ای و مرکزی است که مجموعه‌ای از استخرهای روباز، رستوران‌ ها، ساحل، باشگاه کودکان و خدمات ورزشی و محیط‌ های تفریحی شبانه را دربرمی‌گیرد. این امکانات می‌تواند جوابگوی تمامی نیازهای تفریحی و اقامتی مسافرانی باشند که برای رقم زدن خاطراتی به یاد ماندنی عازم دبی شده اند.

2

ویژگی جالب دیگری که در خصوص هتل پالم جمیرا وجود دارد، معماری بی نظیر این سازه است، چون مهندسین سازه این هتل را به گونه‌ای طراحی کرده‌اند که اتاق‌ های آن چشم انداز خیره کننده‌ای از اماکن دیدنی شهر و دریا داشته باشد. استفاده از کارکنان چند زبانه و مجرب، از دیگر مزیت‌های حضور در چنین هتل لوکس و مجللی است.

 

 از امکانات دیگر هتل پالم جمیرا می‌توان به دستگاه خودپرداز، سرویس انتقال، صندوق امانات، خدمات مبادلات ارزی، اینترنت رایگان و خدمات کرایه اتوبوس اشاره کرد. اگر به دنبال یک هتل هستید که پاسخ تمام نیازهای شما را بدهد، این هتل انتخاب خوبی برای شما است.

۲ - موقعیت مناسب هتل پالم جمیرا دبی

هتل فایو پالم جمیرا دبی روی تنه نمادین نخل جمیرا قرار گرفته و از اتاق ‌های این هتل می‌توان نظاره‌گر چشم اندازی زیبا از دریای عرب، مارینا و مرکز شهر دبی بود. دسترسی این هتل به مقاصد گردشگری و بزرگراه ‌های اصلی شهر بسیار راحت است.

فاصله هتل پالم جمیرا از پارک آبی وایلد وادی ۱۲ کیلومتر، از ساحل جمیرا ۷.۸ کیلومتر، تا باشگاه گلف امارات ۹.۸ کیلومتر و از پارک آبی Aquaventure در حدود ۶.۶ کیلومتر است. پس مسافران کار سختی برای رفتن به نقاط کلیدی و گردشگری شهر ندارند. از آنجایی که هزینه های حمل و نقل عمومی در دبی کمی بالا است، بنابراین اقامت در هتلی که به جاذبه های گردشگری نزدیک باشد به نفع شما است.

۳ – اقامت لوکس در دبی

در طراحی و ساخت هتل فایو پالم جمیرا دبی از پنج عنصر اصلی الهام گرفته شده است. این عناصر همان آب، آتش، زمین، هوا و آگاهی هستند که درک جدیدی از زندگی را به شما القا می‌کنند. این درک و آگاهی به قدری است که از ابتدایی‌ترین خدمات تا بالاترین سطح از انتظارات گردشگران را پوشش می‌دهد.

این آگاهی منجر به تجربه یک اقامت عالی و لوکس برای گردشگران ساکن در هتل پالم جمیرا می‌شود. حتی مدیران این هتل با موسسات خیریه همکاری داشته و تلاش‌های زیادی برای بهبود زندگی کودکان در سراسر دنیا انجام می‌دهند.

۴ - امکان انتخاب متنوع از میان اتاق های هتل

در هتل پالم جمیرا دبی ۴۷۷ اتاق وجود دارد که شامل ۸۵ سوئیت، ۱۵۲ اتاق مهمان و ۴۰ هتل آپارتمان است. در تمامی این اتاق‌ها سیستم گرمایشی و سرمایشی به همراه تهویه مطبوع وجود دارد. انتخاب هر کدام از این اتاق‌ها باید بر اساس تعداد مسافران و همراهان آن‌ها انجام شود.

3

 

سوئیت‌ های لوکس جونیورز، اتاق‌ های سوپر کویین، اتاق های دوقلوی سوپریور، سوئیت‌های دو خوابه و آپارتمان‌ های دو خوابه چند نمونه از انواع اتاق ‌های قابل رزرو در این هتل هستند. هر کدام از این اتاق ‌ها ظرفیت و چشم انداز‌های منحصر به فردی دارند که مسافر باید بسته به سلیقه و امکانات درخواستی خود یکی از آنها را انتخاب کند.

۵ – قیمت هتل پالم جمیرا دبی

شاید به ظاهر و صرفا بر اساس حساب و کتاب روی کاغذ، هزینه اقامت در اتاق‌ های این هتل زیاد به نظر برسد. اما با در نظر گرفتن موقعیت جغرافیایی هتل و نزدیکی آن به نقاط گردشگری شهر دبی، متوجه کاهش هزینه‌ های رفت و آمد خواهید شد. چون اگر اتاق خود را در یکی دیگر از هتل یا مسافرخانه ‌های این شهر رزرو کنید، باید کلی پول اضافی برای رفتن به چنین اماکنی را بپردازید. پس اگر از این دیدگاه به هزینه ‌های سفر به دبی نگاه کنید، شاید چنین مسافرتی و اقامتی در هتل پالم جمیرا را اقتصادی بدانید.

رزرو هتل های  دبی با فلای تودی

در آخر لازم است اشاره کنیم که در هر شرایطی با رزرو هتل از فلای تودی می توانید هزینه های مقرون به صرفه ای برای اقامت خود پرداخت کنید. فلای تودی با پوشش 100 درصدی هتل های داخلی و خارجی بهترین قیمت ها را برای رزرو هتل به شما ارائه می دهد. کافی است بعد از قطعی شدن تاریخ سفر خود، وارد فلای تودی شده و از منوی هتل (داخلی یا خارجی) هتل مورد نظر خود را انتخاب و رزرو کنید. دبی شهر زیبایی است که از سفر به آن منصرف نخواهید شد.

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها