|

با بهترین هتل های ایران آشنا شوید

اگر دوست دارید بدانید در حال حاضر کدام هتل ها در دسته بهترین هتل های ایران قرار می‌گیرند، تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

شهرهای ایرانی یکی از یکی زیباتر هستند و به دلیل جاذبه های تاریخی و طبیعی‌شان همواره مورد توجه گردشگران داخلی و خارجی زیادی بوده‌اند. به همین دلیل، در اغلب شهرهای ایران هتل‌هایی با امکانات رفاهی گوناگون ساخته شده‌اند و این هتل‌ها در رقابتی تنگاتنگ با یکدیگر در تلاش هستند که القابی مثل لوکس‌ترین، بهترین و گران‌ترین را از آن خود کنند. اگر دوست دارید بدانید که تا اینجای کار مدال طلا به چه هتل‌هایی رسیده است و در حال حاضر کدام هتل‌ها در دسته بهترین هتل های ایران قرار می‌گیرند، تا انتهای مطلب حاضر با ما همراه باشید. 

بهترین هتل های ایران

 

1. هتل اسپیناس پالاس، از لوکس ترین هتل های تهران

هتل اسپیناس پالاس هتلی نوساز در سعادت‌آباد تهران و یکی از مجلل ترین هتل های تهران و ایران است. اتاق‌های این هتل 20 طبقه به امکاناتی بسیار لوکس و مدرن مجهز هستند و با توجه به موقعیت مکانی هتل، پنجره‌های آن‌ها رو به مناظر بسیار زیبایی از شهر تهران باز می‌شود. هتل اسپیناس پالاس تهران 400 واحد اقامتی دارد و به منظور رفاه حال مسافران، به امکاناتی نظیر سالن ورزشی، استخر، سالن ماساژ، پارکینگ، کافی‌شاپ و... مجهز شده است. به‌علاوه این هتل چند رستوران مجلل و لوکس نیز دارد. در صورتی که تمایل دارید اقامت در این هتل را تجربه کنید، برای رزرو هتل با بهترین قیمت به سایت فلای تودی مراجعه کنید.

2. هتل عباسی اصفهان، قدیمی اما لوکس و گران

هتل عباسی اصفهان، یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های ایران است و گفته می‌شود که قدمت آن به دوره صفویه بازمی‌گردد. جالب است بدانید که CNNدر سال 2017 این هتل را زیباترین هتل خاورمیانه معرفی کرده بود. هتل عباسی اصفهان 224 واحد اقامتی دارد؛ در عین حال که این اتاق‌ها دکوراسیون سنتی دارند، به امکاناتی رفاهی خیلی خوبی مجهز شده‌اند. علاوه بر معماری خود بنا که بی‌نهایت باشکوه و چشم‌نواز است، موقعیت مکانی هتل از دیگر دلایلی است که بسیاری از مسافران را به رزرو این هتل ترغیب می‌کند؛ هتل عباسی در بافت تاریخی اصفهان واقع شده است و بسیاری از جاذبه های دیدنی شهر اعم از سی‌وسه پل، میدان نقش جهان و... در نزدیکی هتل قرار دارند.

3. هتل ترنج کیش، گران ترین هتل ایران

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش، اولین هتل روی آب خاورمیانه است. بعضی از سوئیت‌های این هتل روی آب‌های خلیج فارس قرار گرفته‌اند و با کف‌های شیشه‌ای خود دنیای شگفت‌انگیز زیر آب را در معرض دید شما قرار می‌دهند. همین مسئله هم یکی از مهم‌ترین دلایلی است که بسیاری از مسافران را به اقامت در این هتل وسوسه می‌کند. علاوه بر این، بعضی از سوئیت‌های هتل بالکن اختصاصی دارند و تماشای غروب خورشید از فراز این بالکن‌ها بی‌نهایت لذت‌بخش و فراموش‌نشدنی است. از دیگر جذابیت‌های هتل ترنج کیش می‌توان به استخر لوکسی که در بام ساختمان قرار گرفته است اشاره کرد.

5. هتل لاله پارک تبریز، لوکس‌ترین در تبریز

هتل لاله پارک (هتل کایا)، یکی از مجموعه هتل‌های زنجیره‌ای ترکیه‌ای کایا است و در نزدیکی مرکز خرید لاله پارک قرار دارد. برای آنکه مسافران اقامتی تمام‌عیار و بی‌دغدغه را در تبریز تجربه کنند، واحدهای اقامتی هتل به امکاناتی نظیر سیستم تهویه هوا، سشوار، صندوق امانات الکترونیکی و... مجهز شده‌اند. علاوه بر این، هتل لاله پارک از امکاناتی مثل سونا، استخر، سالن ورزشی، سونا، حمام ترک و.... هم برخوردار است. در کنار تمامی امکانات ذکرشده، این هتل چند سالن پذیرایی هم دارد که تجهیزات صوتی و تصویری بسیار خوبی دارند و گزینه‌ای عالی برای برگزاری انواع جشن، مهمانی و عروسی است.

6. هتل مجلل درویشی، لوکس ترین هتل در ایران

هتل درویشی مشهد

هتل درویشی مشهد، هتلی 25 طبقه و بسیار مجلل در خیابان امام رضا مشهد است. این هتل بر اساس جدیدترین استانداردهای بین‌المللی ساخته شده و با توجه به نزدیکی هتل به بارگاه مطهر رضوی، از زمان احداث خود تاکنون بسیار مورد توجه زائران امام رضا (ع) بوده است. این هتل واحدهای اقامتی بسیار لوکسی دارد که به بهترین امکانات رفاهی مجهز شده‌اند و اقامتی فراموش‌نشدنی و به‌یادماندنی را برای شما رقم می‌زنند. از دیگر امکانات رفاهی هتل مجلل درویشی می‌توان به انواع رستوران‌های بین‌المللی، امکانات ورزشی مانند خدمات ماساژ و اسپا، ترانسفر رفت و برگشت رایگان به فرودگاه، راه‌آهن و حرم اشاره کرد.

برای رزرو این هتل ها و خرید بلیط ارزان هواپیما به سایت فلای تودی – مرجع معتبر خرید ارزان‌ترین بلیط هواپیما و هتل – مراجعه کنید.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها