|

وکیل برای کلاهبرداری ( وکیل کلاهبرداری) چقدر اهمیت دارد؟

وکیل برای کلاهبرداری یک وکیل پایه یک دادگستری است که می تواند پرونده های مربوط به دعاوی کلاهبرداری را در مدت زمانی کوتاه و از طریق بهترین روش های حقوقی به نتیجه برساند.

وکیل برای کلاهبرداری ( وکیل کلاهبرداری) چقدر اهمیت دارد؟

وکیل برای کلاهبرداری یک وکیل پایه یک دادگستری است که می تواند پرونده های مربوط به دعاوی کلاهبرداری را در مدت زمانی کوتاه و از طریق بهترین روش های حقوقی به نتیجه برساند. وکیل کلاهبرداری از تمامی مسائل و جریانات مربوط به موضوع پرونده های کلاهبرداری به طور دقیقی اطلاع دارد و می تواند در مدت زمانی کوتاه بهترین و تخصصی ترین نتایج را در این دعاوی بدست آورد.

پرونده های کلاهبرداری دارای پیچیدگی های بسیار زیادی هستند که برخی از افراد از آنها اطلاع دارند و نمی دانند که چگونه باید آنها را از طریق محاکم قانونی پیگیری کنند و همین مضوضوع باعث می شود تا در جریان چنین دعاوی دچار شکست شوند و نتوانند به حقوق قانونی خود دست پیدا کنند.

 کلاهبرداری یکی از مهم ترین و اساسی ترین جرایمی است که در قانون به آن اشاره شده است و افراد بسیاری را به خود درگیر کرده است و از آنجایی که نظم جامعه را مختل می کند مجازات های نسسبتا سنگینی برای ان در نظر گرفته شده است، به همین دلیل بهترین راهکار حقوقی برای به نتیجه رساندن این پرونده ها آن است که از همان ابتدای پرونده به سراغ وکیل کلاهبرداری رفت و جریان وکالت را به او واگذار کرد؛ چرا که وکیل کلاهبرداری به عنوان یک فرد متخصص و با تجربه از تمامی جزئیات حقوقی به خوبی آگاهی دارد.

 

2

متخصص ترین وکیل کلاهبرداری در گروه پارسا

شاید هنگامی که صحبت از پرونده های کلاهبرداری می شود، افراد بسیار زیادی باشند که به ظاهر خود را وکیل کلاهبرداری معرفی کنند اما حقیقت آن است که تخصص وکیل کلاهبرداری به تجربه کاری و میزان مهارت و موفقیت های او بستگی دارد؛ به همین دلیل هم نمی توان هر وکیل پایه یک دادگستری را به عنوان وکیل متخصص کلاهبرداری در نظر گرفت و جریان پرونده خود را به او واگذار کرد، در چنین مواردی معمولا پرونده دچار اطاله و اطناب می گردد و هزینه و زمان افراد تا حد زیادی از دست می رود.

گروه وکلای پارسا در سال های اخیر تعداد زیادی از پرونده های کلاهبرداری را با نتایج مطلوب به نتیجه رسانده است و توانسته است بهترین وکیل کلاهبرداری را به متقاضیان معرفی کند. گروه متخصص پارسا با هدف کاهش جرایم کلاهبرداری و جلوگیری از تضییع حقوق مردم بهترین وکلای متخصص پایه یک دادگستری را دور هم گرد آورده است تا همه مراجعان بتوانند به راحتی از خدمات آنها استفاده کنند و در مسیر احقاق حقوق خود قدم بردارند.

وکیل برای کلاهبرداری و موضوع پرونده های این حوزه

یکی از مهم ترین مسائلی که مردم باید قبل از مراجعه به وکیل کلاهبرداری با آن آشنایی داشته باشند آن است که موضوع پرونده حقوقی خود را شناسایی کنند. در صورتی که مطمئن شدند موضوع پرونده آنها در مورد کلاهبرداری است سپس به وکیل کلاهبرداری مراجعه کنند.

در مورد تعریف قانونی این جرم باید به قانون تشدید مجازات مرتکبین ارتشاء، اختلاس و کلاهبرداری اشاره کنیم که می گوید: هر کس از راه حیله و تقلب مردم را به وجود شرکتها یا تجارتخانه های یا کارخانه ها یا موسسات موهوم یا به داشتن اموال و اختیارات واهی فریب دهد یا به امور غیر واقع امیدوار نماید یا از حوادث و پیش‌آمدهای غیر واقع بترساند و یا اسم و یا عنوان مجعول اختیار کند و به یکی از وسایل مذکور و یا وسایل تقلبی دیگر وجوه و یا اموال یا اسناد و حوالجات یا قابض یا مفاصاحساب و امثال آنها تحصیل کرده و از این راه مال دیگری را ببرد کلاهبردار محسوب می شود.

در صورتی که شخص مرتکب بر خلاف واقع عنوان یا سمت ماموریت از طرف سازمانها و موسسات دولتی یا وابسته به دولت یا شرکت‌های دولتی یا شوراها یا شهرداری ها یا نهادهای انقلابی و به طور کلی قوای سه گانه و همچنین نیروهای مسلح و نهادها و موسسات مامور به خدمت عمومی اتخاذ کرده یا اینکه جرم با استفاده از تبلیغ عامه از طریق وسایل ارتباط جمعی از قبیل رادیو، تلویزیون، روزنامه و مجله یا نطق در مجامع و یا انتشار آگهی چاپی یا خطی صورت گرفته باشد یا مرتکب از کارکنان دولت یا موسسات و سازمانهای دولتی یا وابسته به دولت یا شهرداری‌ها یا نهادهای انقلابی به خدمت عمومی‌باشد علاوه بر رد اصل مال به صاحبش به حبس از ۲ تا ده سال و انفصال ابد از خدمت دولتی و پرداخت جزای نقدی معادل مالی که اخذ کرده است محکوم می‌شود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها