|

وکیل ابطال مزایده و وکیل امور شرکتها برای احقاق حقوق شما

وکیل ابطال مزایده کسی است که به خوبی در مورد تمامی مسائل مربوط به مزایده اطلاعات قانونی دارد و میتواند این مباحث قانونی را به موکلان خود نیز انتقال دهد.

وکیل ابطال مزایده و وکیل امور شرکتها برای احقاق حقوق شما

وکیل ابطال مزایده کسی است که به خوبی در مورد تمامی مسائل مربوط به مزایده اطلاعات قانونی دارد و میتواند این مباحث قانونی را به موکلان خود نیز انتقال دهد. از آنجایی که امروزه مزایده ها دارای شرایط حقوقی هستند باید افراد مختلف بتوانند از وکیل ابطال مزایده کمک بگیرند که در این حوزه دارای تجربه کافی است در غیر اینصورت ممکن است علاوه بر هدر رفتن زمان آنها مجبور شوند خسارت های جبران ناپذیری را متحمل شوند.

وکیل امور شرکتها جز آن دسته از وکلای پایه یک دادگستری است که می تواند از صفر تا صد مباحث قانونی و مسائل مربوط به تاسیس شرکت، تنظیم اساسنامه، حل و فصل دعاوی حقوقی شرکت و.... را تا زمان انحلال شرکت بر عهده می گیرد. دقت داشته باشید که یک شرکت دارای شخصیت حقوقی است و همین موضوع باعث میشود تا مانند یک شخص عادی حقوق مختلفی داشته باشد و تنها کسی که می تواند امورات قانونی شرکت ها را بشناسد و برای احقاق حقوق آن از ابزار های مختلف استفاده کند، وکیل امور شرکتها است.

2222222

بهترین وکیل ابطال مزایده و امور شرکتها

امروزه تبلیغات مختلفی در عرصه های گوناگون ارائه می شوند که بسیاری از آنها دارای حقیقت نیستند و همین موضوع باعث میشود تا حقوق بسیاری از افرادی که به این تبلیغات اعتماد می کنند مورد تضییع واقع شود. وکیل ابطال مزایده و وکیل امور شرکتها جز آن دسته از وکلای حرفه ای هستند شرایط کاری انها بسیار حساس است و لازم است تا دارای تجربه کاری و رزومه موفقیت آمیزی باشند تا بتوانند در مسیر احقاق حقوق موکلان خود حرکت کنند. به همین دلیل هم به عموم کسانی که به وکیل ابطال مزایده و وکیل امور شرکتها نیاز دارند توصیه می کنیم که به جای اعتماد به تبلیغات از مراکز حقوقی معتبر کمک بگیرند تا بهترین وکلای متخصص را در کوتاه ترین زمان ممکن به آنها معرفی شود.

یکی از بهترین مراکز حقوقی که امروزه دارای کادری مجرب و حرفه ای از بهترین وکلای دادگستری است، گروه پارسا است. گروه وکلای پارسا توانسته است در سال های اخیر بهترین و متخصص ترین وکلا را دور هم جمع کند و با توجه به نیاز مردم به آنها کمک کند تا در مسیر اهداف خود حرکت کنند و شرایط نسبتا خوبی را در جریان پرونده های خود تجربه کنند. شما می توانید بهترین وکیل ابطال مزایده و وکیل امور شرکتها را در گروه وکلای پارسا پیدا کنید و جریان دادرسی پرونده های خود را به آنها واگذار کنید و با اطمینان کامل و آرامش خاطر از مزایای مراجعه به وکلای متخصص بهره مند شوید.

333

در چه مواردی باید به وکیل ابطال مزایده مراجعه کنیم؟

 حقیقتا ابطال مزایده در شرایط خاصی صورت می گیرد اما اگر بخواهیم این موضوع را به صورت قانونی به شما توضیح دهیم باید به ماده 136 اجرای احکام اشاره کنیم.  دراین ماده قانونی موارد کلی ابطال مزایده شرح داده شده است. در صورت مشاهده هر یک از این موارد شما می توانید به وکیل ابطال مزایده مراجعه کنید. موارد زیر فروش از درجه اعتبار ساقط و مزایده تجدید می‌شود:

هر‌گاه فروش در غیر روز و ساعت معین یا در غیر محلی که به موجب آگهی تعیین گردیده به عمل آید،هر‌گاه کسی را بدون جهت قانونی مانع از خرید شوند و یا بالا‌ترین قیمتی را که خواسته است در نمیاد، در صورتی که مزایده بدون حضور نماینده دادسرا باشد.  در صورتی که خریدار  ممنوع از خرید بوده باشد. شکایت راجع به تخلف از مقررات مزایده در موارد مذکور ظرف یک هفته از تاریخ فروش به دادگاه داده می‌شود و قبل از انقضای مهلت مذکور یا قبل از‌اتخاذ تصمیم دادگاه (‌در صورت وصول شکایت) مال به خریدار تسلیم نخواهد شد.

جالب است بدانید که محکوم‌له می‌تواند مثل سایرین در خرید شرکت نماید ولی ارزیابان و دادورز‌ها (‌مامورین اجرا) و سایر اشخاصی که مباشر امر فروش‌هستند همچنین اقرباء نسبی و سببی آنان تا درجه سوم نمی‌توانند در خرید شرکت کنند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها