|

وکیل تجدید نظر خواهی و وکیل اوقاف چه کمکی به ما میکنند؟

وکیل تجدید نظر خواهی دارای تجربه کاری نسبتا خوبی در زمینه پرونده های مربوط به تجدیدنظرخواهی است.

وکیل تجدید نظر خواهی  و وکیل اوقاف چه کمکی به ما میکنند؟

وکیل تجدید نظر خواهی دارای تجربه کاری نسبتا خوبی در زمینه پرونده های مربوط به تجدیدنظرخواهی است. همانطور که میدانید تجدیدنظرخواهی جز یکی از مراحل دادرسی به حساب می آید که دارای اهمیت بسیار زیادی برای افراد مختلف است و شرایط پرونده آنها را تا حد زیادی تحت تاثیر قرار می دهد؛ چراکه بعد از صدور رای این امکان برای افراد بوجود می آید که برای دفاع از حقوق خود و بررسی مجدد برای تغییر رای صادره از طریق مراجع قانونی ذیصلاح اقدام کنند.

وکلای حقوقی میتوانند در دعوی های دیگری نظری وکیل اوقاف به شما کمک کنند مسئله ای که وجود دارد آن است که بسیاری از افراد از مراحل تجدیدنظرخواهی اطلاع ندارند و نمی دانند که باید از چه ادله اثبات و مدارکی استفاده کنند تا درخواست تجدید نظر آنها مورد قبول واقع گردد. وکیل تجدید نظرخواهی تنها کسی است که می تواند در  جریان دادرسی این پرونده ها بهترین عملکرد را از خود نشان دهند.

وکیل تجدید نظر خواهی چه می کند؟

وکیل تجدید نظر خواهی با بررسی پرونده مربوطه به صورت دقیق و بررسی تمامی جوانب آن، راه حل صحیح و مناسبی را برای به نتیجه رساندن جریان پرونده پیدا می کند و برای اثبات حقانیت موکل خود به قوانین و ائله اثبات مناسب استناد می کند تا ادعای موکل در محضر قانون دارای اعتبار باشد و امکان بررسی آن وجود داشته باشد.

دقت داشته باشید که تجدید نظر خواهی مرحله ای است که بعد از صدور رای برای افراد بوجود می آید و آنان می توانند در این مدت قانونی که در اختیار آنها قرار داده شده است با کمک یک وکیل حرفه ای درخواست خود را مبنی بر بررسی مجدد پرونده به مراجع ذیصلاح ارائه دهند و بعد از گذشت این فرجه قانونی دیگر امکان درخواست تجدید نظر وجود نخواهد داشت.

تجدید نظر خواهی از دیدگاه قانون چیست؟

بر اساس ماده 348 قانون آیین دادرسی مدنی، جهات درخواست تجدیدنظر به قرار زیر است:

ادعای عدم اعتبار مستندات دادگاه.

ادعای فقدان شرایط قانونی شهادت شهود.

ادعای عدم توجه قاضی به دلایل ابرازی.

ادعای عدم صلاحیت قاضی یا دادگاه صادر کننده رای.

ادعای مخالف بودن رای با موازین شرعی و یا مقررات قانونی.

 اگر درخواست تجدیدنظر به استناد یکی از جهات مذکور در این ماده به عمل آمده باشد در صورت وجود جهات دیگر، مرجع تجدیدنظر به آن جهت هم رسیدگی می نماید.

333333333

برای کمک گرفتن از وکیل تجدید نظر خواهی به کجا مراجعه کنیم؟

وکیل تجدید نظر خواهی یکی از متخصص تین و حرفه ای ترین کسانی است که می تواند در زمینه پرونده هایی که قرار است به تجدید نظر خواهی ارجاع داده شوند، خدمات حقوقی مختلفی ارائه دهد. بسیاری از کسانی که با وکیل تجدید نظر خواهی آشنایی ندارند ممکن است نتوانند در صورت صدور رای نادرست برای احقاق حقوق خود کاری کنند و نشان دهند که رای موجود دارای خلا های قانونی است.

صدور رای اشتباه یا دارای خلا قانونی مسئله ای است که در هر دستگاه قضایی احتمال صدور آن وجود دارد و نمی توان آن را کتمان کرد. تنها راه حل موجود برای جلوگیری از تضییع حقوق افراد، مراجعه به وکیل تجدید نظر خواهی است. 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها