|

وکیل جرایم اقتصادی و وکیل کیفری تهران کیست؟

وکیل کیفری تهران از جمله وکلای مهم در قانون محسوب می شود.

وکیل جرایم اقتصادی و وکیل کیفری تهران کیست؟

وکیل کیفری تهران از جمله وکلای مهم در قانون محسوب می شود. وکیل کیفری کسی است که به صورت مستقیم با مفهوم جرم سر و کار دارد. در واقع این وکیل به خوبی می داند که تحت چه شرایطی جرم اثبات می شود، چه مجازاتی برای آن در نظر گرفته می شود؟ و این مجازات قرار است به چه شکلی اجرایی شود. مسئله ای که وجود دارد این است که بسته به نوع جرم و البته نوع پرونده انواع وکیل کیفری تهران و شهرستان می تواند وجود داشته باشد. یکی از مهمترین این گروه وکلا می توان به وکیل جرایم اقتصادی اشاره کرد.

در واقع یک وکیل جرایم اقتصادی کسی است که به صورت مستقیم با مفاهیم اقتصادی و البته جرایم مربوط به این حوزه سروکار دارد. این وکیل نه تنها از نظر اجتماعی بلکه از نظر حاکمیت نیز کارکرد بسیار مهمی می تواند داشته باشد. در واقع اگر بخواهیم واقع بین باشیم می توانیم اینگونه بیان کنیم که اقتصاد از مهمترین عناصر هر اجتماعی محسوب می شود. بنابراین موارد و مفاهیم مربوط به این عنصر هم بر جامعه، هم برای حاکمیت از اهمیت بالایی برخوردار است و این موضوع را به خوبی می توانیم در قوانین مربوط به این حوزه مشاهده کنیم.

یک وکیل جرایم اقتصادی به خوبی می داند با وجود این که غالب مجازات های تعیین شده در این حوزه تعزیری است، اما امکان درخواست تخفیف در مجازات برای مجرم وجود ندارد. در واقع قانونگذار با توجه به اهمیت رکن اقتصادی در جامعه سخت گیری های خاصی در این حوزه داشته است که نمونه بارزی از آن را می توانیم در عدم اجازه استفاده از شرایط تخفیفی مجازات دانست. این شرایط از مهمترین ابزارهای کاربری وکیل کیفری تهران و شهرستان محسوب می شود.

2222222222222222222

چرا به وکیل جرایم اقتصادی به عنوان یک وکیل کیفری تهران نیاز داریم؟

در نگاه اول به نظر می رسد که وکیل جرایم اقتصادی درگیر پرونده های اقتصادی کلان است و این مفاهیم چندان به ما نزدیک نیست. اما این تصوری کاملا اشتباه است. در واقع اقتصاد درست شبیه به یک ماشین بزرگ و پر از چرخ دنده است. هر کدام از ما وابسته به یکی از این چرخ دنده ها تحت عنوان بنگاه های اقتصادی هستیم. بنابراین هر کدام از ما نقشی در اقتصاد جامعه داریم. نکته ای که وجود دارد این است که ما به اندازه نقشی که در جامعه اقتصادی داریم باید پاسخگو باشیم. اینجاست که کم کم می فهمیم که چرا به یک وکیل جرایم اقتصادی به عنوان یک وکیل کیفری تهران یا شهرستان نیاز داریم.

در واقع مسئله ای که وجود دارد این است که جرایم اقتصادی گروه گسترده ای از جرایم را شامل می شود. این جرایم می تواند شامل کم فروشی و گرانفروشی نیز شود. این همان جرایمی است که به صورت عادی و روزمره می توانیم در کوچه و خیابان ببینیم. بنابراین این احتمال وجود دارد که ما به عنوان خوانده و یا حتی خواهان درگیر این پرونده ها شویم. حال سوال این است که در این چنین شرایطی باید چه کار کنیم؟

در واقع شما به کمک یک وکیل جرایم اقتصادی می توانید وضعیت قانونی خودتان را تشریح کنید و به کمک او به عنوان یک وکیل کیفری تهران یا شهرستان بهترین مسیر را پیدا کنید. اما شاید ندانید که از کجا می توانید بهترین وکیل جرایم اقتصادی را پیدا کنید. کافی است با کارشناسان گروه وکلای پارسا تماس بگیرید. این کارشناسان متخصص در امور قانونی با شنیدن نیاز شما می توانند بهترین وکیل در این حوزه را به شما معرفی کنند. توجه داشته باشید که بهترین و مجرب ترین وکیل برای شما کسی است که دقیقا بتواند نیاز شما را برطرف کند. بنابراین شناخت نیاز مهمترین عاملی است که می تواند به شما در این زمینه کمک کند. بگذارید کارشناسان گروه وکلای پارسا در کشف این نیاز در کنار شما باشند. 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها