|

با هواپیمایی اتریش ایرلاین آشنا شوید؟

شرکت هواپیمایی اتریشی یا آسترین ایرلاینز، ایرلاین ملی و پرچمدار کشور اتریش با قدمت نزدیک به یک قرن است.

با هواپیمایی اتریش ایرلاین آشنا شوید؟

شرکت هواپیمایی اتریشی یا آسترین ایرلاینز، ایرلاین ملی و پرچمدار کشور اتریش با قدمت نزدیک به یک قرن است. این ایرلاین زیر مجموعه شرکت هواپیمایی معروف لوفت هانزا بوده که خدمات پروازی با کیفیتی را به مسافران خود ارائه می کند. شرکت اتریش ایرلاین در ایران نیز فعالیت داشته و از شهرهای تهران، اصفهان و شیراز پروازهای مستقیم رفت و برگشت به مقصد وین انجام می دهد.

در ادامه این مطلب به معرفی ایرلاین اتریشی می پردازیم؛ اگر قصد سفر به کشورهای اروپایی را دارید، آسترین ایرلاینز را امتحان کنید.

با ایرلاین اتریشی بیشتر آشنا شوید!

اتریش ایرلاین، بزرگترین شرکت هواپیمایی کشور اتریش بوده که با ادغام دو شرکت هواپیمایی آستریا ایر و آسترین ایرویز در سال ۱۹۵۷ تشکیل شد. البته این شرکت از سال ۱۹۲۳ فعالیت خود را آغاز کرده و در حال حاضر حدود یک قرن قدمت دارد و از قدیمی ترین شرکت های هواپیمایی در جهان است. کد یاتا OS و کد ایکائو AUA مخصوص این ایرلاین است.

قطب اصلی هواپیمایی اتریشی، فرودگاه بین المللی وین بوده و شهر شوخات (Schwechat) اتریش، محل دفتر مرکزی این ایرلاین است. شرکت هواپیمایی آلمانی لوفت هانزا در سال 2009 پس از موفقیت در مناقصه دولت اتریش برای واگذاری آسترین ایرلاینز، این هواپیمایی را خرید؛ تا به یکی از زیر مجموعه های این شرکت تبدیل شود.شما می توانید با رزرو بلیط پرواز این ایرلاین از طریق فلای تودی، به مقصد وین سفر کنید.

 

ناوگان آسترین ایرلاینز

به طور کلی ناوگان هواپیمایی اتریشی با توجه به مقصد و مسافت، در سه دسته پروازهای طولانی، کوتاه و متوسط قرار می گیرند. بسیاری از هواپیماهای این شرکت از کارخانه های ایرباس و بوئینگ با ظرفیت، سرعت و امکانات متفاوت هستند. به همین دلیل این ایرلاین می تواند مسیرهای پروازی متنوعی را به کشورهای مختلف داشته باشد. اگر شما هم تصمیم سفر به اتریش دارید، می توانید در سریع ترین زمان از فلای تودی، بلیط هواپیمای این ایرلاین را رزرو کنید.

ناوگان هوایی قرمز رنگ اتریش عبارتند از:

  • هواپیماهای بوئینگ 777 با ظرفیت 312 مسافر

  • هواپیماهای بوئینگ 767 با ظرفیت 225 مسافر

  • هواپیماهای ایرباس ۳۱۹ با ظرفیت 138 مسافر

  • هواپیماهای ایرباس 320 با ظرفیت 174 مسافر

  • هواپیماهای ایرباس 321 با ظرفیت 200 مسافر

  • هواپیماهای بمباردیر با ظرفیت ۷۶ مسافر

  • هواپیماهای امبرائر با ظرفیت ۱۲۰ مسافر

  • هواپیماهای فوکر 100 با ظرفیت 100 مسافر

  • هواپیماهای فوکر 70 با ظرفیت 80 مسافر

کلاس های پروازی ایرلاین اتریشی

این ایرلاین کلاس های پروازی خود را در سه نوع بیزنس کلاس، پریمیوم اکونومی و اکونومی ارائه می کند.

بیزنس کلاس

در این کلاس پروازی، صندلی های راحت تری را برای مسافران در نظر گرفته اند. این صندلی ها در زمان استراحت، به صورت تخت 2 متری باز می شود. همچنین در زیر آن تهویه هوا و سیستم گرمایش و سرمایش مطلوبی قرار دارد. غذاها و خوراکی های این بخش از کیفیت و تزئینات بهتری برخوردار هستند. مانیتورهای 15 اینچی لمسی به همراه سرگرمی های صوتی و تصویری از دیگر مزایای بیزنس کلاس این هواپیمایی است.

پریمیوم اکونومی کلاس

صندلی های این کلاس پروازی با ارگونومی بدن سازگار بوده و فاصله بیشتری از هم دارند. این صندلی ها از کلاس اکونومی راحت تر بوده و برای استراحت در پروازهای طولانی مناسب تر است. البته هزینه آن نیز نسبت به بیزنس کلاس ارزان تر خواهد بود. پورت های یو اس بی، پریزهای شارژ و سیستم های صوتی و تصویری از امکانات صندلی های پریمیوم اکونومی هستند.

اکونومی کلاس

در کلاس اکونومی، امکانات و خدمات مناسبی نیز به مسافران ارائه می شود. ویژگی صندلی های این کلاس پروازی وجود یک مانیتور برای نمایش مسیر پرواز است.دیگر نگران رزرو بلیط هواپیمایی اتریشی نباشید به راحتی می توانید همین الان بلیط هواپیما به مقصد وین را با ارزان ترین قیمت، از فلای تودی رزرو کنید.

ایرلاین اتریشی به کدام مقاصد پرواز دارد؟

این شرکت هواپیمایی بین المللی به 130 فرودگاه در قاره های اروپا، آسیا، آفریقا، آمریکای شمالی، خاورمیانه و مناطق کارائیب پرواز مستقیم دارد. همچنین در شهرهای تهران، اصفهان و شیراز این ایرلاین نمایندگی فعال داشته و به صورت مستقیم به وین در اتریش پرواز انجام می شود.

 

 

میزان بار مجاز آسترین ایرلاینز چقدر است؟

مقدار بار مجاز در این شرکت هواپیمایی با توجه به مسیر پرواز و کلاس سفر متغیر است. مسافران در کلاس اکونومی یک چمدان تا حداکثر وزن ۲۳ کیلوگرم و در بیزنس کلاس دو چمدان تا حداکثر وزن ۳۲ کیلوگرم را می توانند به قسمت بار تحویل دهند. البته اگر کارت مخصوص مسافرین پر رفت و آمد را داشته باشند، اجازه حمل بار بیشتری را دارند. اگر وزن بار مسافر از این مقدار بیشتر شود؛ باید هزینه اضافه بار پرداخت کند.

سخن آخر

همانطور که در متن به آن اشاره شد؛ ایرلاین اتریشی یکی از قدیمی ترین شرکت های هواپیمایی دنیا است. این ایرلاین یکی از زیر مجموعه های لوفت هانزا بوده که به بیش از 130 مقصد در جهان پرواز می کند. ناوگان این شرکت هواپیمایی از هواپیماهای غول پیکر بوئینگ و ایرباس تا جت های کوچک مسافربری تشکیل شده است. اگر قصد سفر به قلب اروپا را دارید، پیشنهاد می شود پرواز با آسترین ایرلاینز را تجربه کنید.

خرید بلیط هواپیما با فلای تودی بسیار ساده است. شما تنها با وارد کردن نام شهر مبدا و شهر مقصد در بخش جستجوی پرواز و مشخص کردن تاریخ رفت و برگشت؛ لیست کاملی از پروازها با ایرلاین های مختلف مانند هواپیمایی اتریشی را مشاهده خواهید کرد. از طریق فلای تودی، به بلیط های انواع شرکت های هواپیمایی داخلی و خارجی و رزرو هتل های لوکس و اقتصادی نیز دسترسی خواهید داشت.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها