|

تفریحات دبی را در کیش تجربه کنید

یکی از برترین سایت‌های رزرو بلیط هواپیما، سامانه فلای تودی است که با ارائه پایین ترین قیمت پروازها در تمامی مسیرها، به خوبی توانسته نظر مسافران را جلب کند. در این سایت در کوتاه‌ترین زمان ممکن می‌توانید پرواز خود را رزرو کرده و بلیط را دریافت کنید.

تفریحات دبی را در کیش تجربه کنید

تفریحات دبی را در کیش تجربه کنید

رزرو ارزان بلیط هواپیما کیش

برای سفر به کیش، اولین اقدامی که لازم است انجام دهید، خرید بلیط هواپیما کیش است. سایت های زیادی برای رزرو بلیط پرواز کیش وجود دارد که انتخاب معتبرترین و ارزانترین سایت از میان آن‌ها، کار ساده‌ای نیست. یکی از برترین سایت‌های رزرو بلیط هواپیما، سامانه فلای تودی است که با ارائه پایین ترین قیمت پروازها در تمامی مسیرها، به خوبی توانسته نظر مسافران را جلب کند. در این سایت در کوتاه‌ترین زمان ممکن می‌توانید پرواز خود را رزرو کرده و بلیط را دریافت کنید. برای مثال اگر قصد رزرو بلیط هواپیما شیراز کیش را دارید، به راحتی می‌توانید تمامی پروازهای سیستمی و چارتری کیش را به صورت یکجا چک کنید. به این صورت که پس از وارد کردن مبدا شیراز و مقصد کیش و انتخاب زمان سفر با فشردن کلید جستجو در کوتاه ترین زمان ممکن، لیست کاملی از پروازهای کیش به ترتیب قیمت برای شما به نمایش در می‌آید. همچنین می‌توانید با استفاده از فیلترهای موجود مثل انتخاب نوع پرواز سیستمی یا چارتری، نوع ایرلاین و نمودار حداقل و حداکثر قیمتی، راحت‌تر به بلیط مورد نظرتان دسترسی پیدا کنید. در ادامه با مقایسه شرایط و قیمت تمامی پروازهای موجود به مقصد کیش، بهترین انتخاب را متناسب با بودجه و شرایط سفری خود انتخاب کنید.

برترین تفریحات جزیره کیش

تفریحات جزیره کیش بسیار متنوع هستند. از تفریحات آبی گرفته تا انواع سرگرمی ها را می‌توانید در این جزیره تجربه کنید. در ادامه با برخی از بهترین و پرطرفدارترین تفریحات جزیره کیش بیشتر آشنا شوید.

پارک آبی اوشن

یکی از محبوب‌ترین تفریحات کیش پارک آبی اوشن است که به عنوان نخستین پارک آبی روباز ایران و اولین تم پارک آبی کشور شناخته می‌شود. این پارک مهیج در جاده جهان کیش، در منطقه‌ پرواز ممنوع واقع شده که هیچ سازه و ساختمان مرتفعی در اطراف آن وجود ندارد. از این رو پارک آبی اوشن لقب اولین پارک آبی روباز مخصوص بانوان در کشور را نیز یدک می‌کشد.

1

 جت اسکی

 

جت اسکی یکی از پرطرفدارترین تفریحات جزیره بوده که تقریبا تمامی کلوپ‌های تفریحات دریایی کیش امکان ارائه آن را دارند. تجربه هیجان سرعت و مانور روی آب‌های خلیج فارس با جت اسکی لحظات شیرینی را در سفر به جزیره برایتان به ارمغان می‌آورد.

فلای بورد

تجربه هیجان بی حد و مرز در جزیره با فلای بورد امکان پذیر است. یکی از لوکس ترین تفریحات جزیره که در کمتر جایی از ایران می‌توانید تجربه کنید، فلای بورد است. فلای بورد در واقع وسیله‌ای است که به یک جت اسکی متصل بوده و به کمک فشار و پمپاژ آب فرد را به صورت معلق بالاتر از سطح دریا نگه می‌دارد.

مجموعه سافاری کیش

سافاری کیش مجموعه‌ای بزرگ با مساحت 500 هزار مترمربع بوده که در سال 1392 در مرکز جزیره ساخته شد. شتر سواری، سافاری روی تپه‌های شنی و موتور سواری از جمله تفریحاتی بوده که گردشگران در این مجموعه می‌توانند تجربه کنند. این مجموعه دارای امکانات رفاهی مانند کافی شاپ، فروشگاه صنایع دستی، رستوران با موسیقی زنده، مهدکودک و سرویس رفت و برگشت رایگان است.

شاتل و بنانا

از دیگر تفریحات آبی که می‌توانید در کیش تجربه کنید، شاتل و بنانا هستد. بنانا و شاتل تیوپی بزرگ با شکل ظاهری متفاوت است که توسط قایق موتوری روی آب کشیده می‌شود. هرچه سرعت قایق بالاتر باشد این تیوپ در سطح آب تکان‌های بیشتری می‌خورد و هیجان بیشتری به گردشگران می‌دهد.

پارک دلفین‌ها

یکی از تفریحات جالبی که می‌توان در جزیره تجربه کرد، بازدید از پارک دلفین‌هاست. این مجموعه دارای بخش‌های مختلفی مانند محل اجرای رقص و شنای دلفین‌ها، باغ پرندگان، تونل خزندگان و آکواریوم آب شور است. جالب است بدانید پستانداران دریایی مختلفی مانند پنگوئن، گربه دریایی، شیر دریایی، دلفین و… در این مجموعه نگهداری می‌شوند. در این پارک، گردشگران می‌توانند از فاصله خیلی نزدیک هنرنمایی این موجودات دریایی را ببینند.

سفر به کیش، محبوب در تمام فصول

این روزها بسیاری سفر به کیش و تفریحات آن را جایگزین سفرهای خارجی کرده‌اند و با صرف هزینه‌ کمتر، هیجانی مشابه را تجربه می‌کنند. برای خرید بلیط هواپیما کیش و رزرو هتل در کیش با بهترین قیمت کافی است وارد سایت فلای تودی شوید. با یک جست و جوی ساده، در کوتاه‌ترین زمان ممکن بلیط و هتل خود را رزرو کرده و راهی جزیره زیبای کیش شوید.

 

 

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها