|

آیا Binance Wallet برای usdt مناسب است؟

امنیت بازار ارز دیجیتال این روزها با امنیت و شرایط استیبل کوین‌ها گره خورده است.

آیا Binance Wallet برای usdt مناسب است؟

امنیت بازار ارز دیجیتال این روزها با امنیت و شرایط استیبل کوین‌ها گره خورده است. چند ماه پیش بود که با به وجود آمدن چالش‌های مربوط به استیبل کوین شبکه ترا شاهد یک ریزش گسترده در بازارهای مالی بودیم و خود این شبکه نیز به فروپاشی رسید. تتر بهترین استیبل کوین موجود در بازار هم از نظر محبوبیت و هم از نظر حجم معاملات است که اگر به چنین شرایطی برسد، می‌تواند بازار ارز دیجیتالی را به سمت خاموشی پیش ببرد. در این بین خرید تتر هم تبدیل به تنها راه چاره معامله‌گران برای سرمایه‌گذاری در این بازار شده است. وقتی این استیبل کوین تا این حد برای بازار کریپتوکارنسی اهمیت دارد، ما هم باید در فرایند خرید و نگهداری از آن نهایت دقت را به خرج دهیم. در این مقاله با هم بررسی می‌کنیم که چگونه به صورت ایمن تتر بخریم و چگونه باز هم به صورت کاملاً ایمن و بی‌خطر از آن نگهداری کنیم.

 

چرا باید تتر بخریم؟

خرید تتر برای سرمایه‌گذاری در بازار ارز دیجیتال نه یک تصمیم و انتخاب، بلکه یک اجبار است. پول نقد بازار کریپتوکارنسی همین استیبل کوین است. با خرید usdt می‌توانید اولین قدم برای ورود به بازار جذاب و پر رمز و راز ارزهای دیجیتال را تجربه کنید. دقیقاً مانند زمانی که به یک کشور جدید سفر می‌کنید و برای اقامت در آن باید پول رایج آن کشور را تهیه کنید، usdt هم پول رایج بازار ارز دیجیتال است.

اگر قصد خرید در این بازار و سرمایه گذاری در آن را دارید، در اولین قدم باید سراغ قیمت تتر رفته و برای خرید آن اقدام کنید. با داشتن usdt حالا شما می‌توانید هم به صورت مستقیم روی خود این استیبل کوین سرمایه‌گذاری کنید و هم می‌توانید آن را به راحتی به سایر رمز ارزها و توکن‌های موجود تبدیل کرده و سفر خود را در بازار آغاز نمایید. البته برای خرید آلت کوین‌ها و بیت کوین در صرافی‌های داخلی معتبر مانند والکس می‌توانید با ریال هم ارز دیجیتال بخرید.

از کجا تتر بخریم؟

حالا سوال اینجاست که خرید usdt را باید از کدام پلتفرم‌ها دنبال کنیم؟ اگر به فکر سرمایه‌گذاری در بازار فیوچرز هستید، در قدم اول باید ریال خود را در یک صرافی داخلی به تتر تبدیل کنید. اگر به فکر انتقال پول به حساب یک صرافی خارجی هستید، باز هم باید به دنبال خرید usdt باشید. در صورت اقدام برای سرمایه‌گذاری مستقیم بر روی تتر نیز باید از خدمات صرافی‌های داخلی استفاده کنید. با این حساب اولین قدم برای خرید تتر باز کردن یک حساب کاربری در یکی از صرافی‌های معتبر و شناخته شده داخلی است.

برای این منظور گزینه‌های مختلفی پیش روی شما قرار دارد که بهتر است سراغ آنهایی بروید که هم شناخته شده بوده و هم حجم معاملات بالایی دارند. زیرا کاهش حجم معاملات می‌تواند روی قیمت usdt تاثیر گذاشته و باعث ایجاد تفاوت‌های قیمتی میان آن با بازار شود.

بهترین کیف پول برای نگهداری از تتر چیست؟

حالا سوال بعدی که باید به آن پاسخ دهیم مربوط به نحوه نگهداری از این استیبل کوین است. اگر با تحلیل تکنیکال قیمت تتر را بررسی کرده و در قیمت مناسبی وارد آن شده باشید، می‌توانید به عنوان یک سرمایه‌گذاری میان مدت یا بلند مدت روی آن حساب کنید. اما قدم مهم در این بین استفاده از یک کیف پول مناسب برای نگهداری از آن است. بایننس والت یکی از گزینه‌هایی است که می‌توانید برای این منظور از آن استفاده کنید. این والت نرم افزاری امنیت و شرایط خوبی دارد. البته رقبایی هم برای آن وجود دارد. برای این منظور می‌توانید سراغ والت‌هایی مانند تتر والت، تراست والت، کوینومی، اتمیک والت و حتی برخی کیف پول‌های سخت افزاری مانند ترزور و لجر هم بروید که همگی شرایط خوبی دارند.

اما اگر در صدد خرید و فروش کوتاه مدت تتر هستید، می‌توانید از همان حساب صرافی‌ها برای نگهداری از این رمز ارز استفاده کنید. دقت کنید که اگر از ابتدا یک صرافی معتبر انتخاب کرده باشید، از این بابت نیز هیچ چالشی برای شما ایجاد نخواهد شد.

جمع‌بندی

خرید تتر یکی از اولین قدم‌ها برای ورود به بازار ارز دیجیتال است. در این بین نکته مهم برای کاربران ایرانی ورود به بازار در بهترین قیمت تتر است. اگر با تحلیل تکنیکال آشنا باشید می‌توانید بهترین قیمت usdt را پیدا کرده و یک سرمایه گذاری ایده‌آل برای خود رقم بزنید. در این بین انتخاب یک صرافی معتبر هم می‌تواند فرایند خرید usdt را برای شما ساده‌تر و بهتر کند و هم امکان نگهداری ایمن و بی‌خطر آن را نیز برای شما فراهم آورد.

منبع: خبرگزاری برنا

 

 

 

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها