|

متفاوت ترین آموزش ارز دیجیتال در مشهد با طرح حرفه ای شو در 2023

آموزش ارز دیجیتال در مشهد با سبک پرایس اکشن ال بروکس 2023 و بهینه شده و مخصوص بازار ارز دیجیتال

متفاوت ترین آموزش ارز دیجیتال در مشهد با طرح حرفه ای شو در 2023

یکی از کارهایی که ما در طول روز به‌طور ناخودآگاه انجام می‌دهیم یا زمانی که در مهمانی هستیم از آن صحبت می‌کنیم، حسرت‌هایمان است. مثلاً کاش از ده سال گذشته پس‌اندازم را به‌جای نگهداری در بانک، طلا می‌خریدم اگر این کار می‌کردم چند صد گرم طلا یا سکه داشتم. کاش زمانی که قیمت زمین‌های فلان منطقه دورافتاده ناچیز بود یک قطعه زمین می‌خریدم، الآن شهرکی شده و می‌توانستم میلیاردی ثروت داشته باشم.

شروع آموزش ارز دیجیتال در مشهد دقیقه همان کاری است که طی چند سال آینده، به تصمیم درست و به‌موقع خود افتخار خواهید کرد.

چرا آموزش ارز دیجیتال؟

حدود یک دهه قبل هر بیت کوین معادل ده دلار ارزش داشت اتریوم آن زمان اصلاً وجود نداشت و الآن قیمت چند هزاردلاری دارد. تصور کنید (واقعاً قبل ادامه متن تصور کنید و با ماشین‌حساب، بررسی کنید) اگر فقط پس‌انداز یک ماه خود را در بازار ارز دیجیتال همراه بادانش و مهارت سرمایه‌گذاری می‌کردید الآن چند دلار سرمایه داشتید؟ مبلغ ریالی آن چقدر خواهد بود؟

کارشناسان بازار ارز دیجیتال پیش‌بینی می‌کنند که ارزش بیت کوین تا پایان سال ۲۰۲۵ به هشتاد هزار دلار و تا پایان سال ۲۰۳۰ به ۱۰۰ هزار دلار برسد. دراین‌بین رمز ارزهایی هستند که حتی رشدی چندین برابر بیت کوین خواهند داشت. چرا شما سهمی از این دنیای روبه‌رشد نداشته باشید؟

امروز قدمی بردارید که 10 سال آینده در جایگاه متفاوتی نسبت به الآن باشید. آموزش ارز دیجیتال در مشهد همیار کریپتو را شروع کنید.

 

تدریس خصوصی ارز دیجیتال یا عمومی؟

پویا یک شخص ۲۵ساله، شخصیت ریسک‌گریز دارد و پس از تحقیق بسیار به این نتیجه رسیده است که دنیای ارز دیجیتال و متاورس آینده را تصرف خواهند کرد؛ بنابراین قصد یادگیری مفاهیم دنیای ارز دیجیتال و ترید در بازار ارز دیجیتال را دارد، از طرفی شخصی است که نمی‌تواند در حضور دیگران راحت صحبت کند یا سؤالی بپرسد و اطلاعات محدودی درباره بازار ارز دیجیتال دارد.

به نظر شما اگر پویا در یک دوره عمومی آموزش ارز دیجیتال در مشهد شرکت کند، در حین آموزش می‌تواند تمامی سؤالاتش را در جمع بپرسد؟ اگر سؤالات و نکات مبهم ذهنش را رفع نکند، آیا می‌تواند مباحث جدید جلسات بعدی را به‌درستی یاد بگیرد؟ آیا در انتهای دوره می‌تواند یک تریدر شده و درآمد دلاری کسب کند؟ قطعاً خیر!

خب راه‌حل چیست؟ هرکسی باید راهی را انتخاب کند که برایش بهترین است. پویا می‌تواند به‌جای دوره آموزشی عمومی، تدریس خصوصی ارز دیجیتال در مشهد را انتخاب کند. تا ...

1- بتواند به‌راحتی سؤالاتش را در هر مرحله بپرسد و حتی اگر با یک‌بار توضیح یاد نگرفت، مجدد پرسیده تا آن مفهوم کاملاً ملکه ذهنش شود.

2- در طی جلسات آموزشی باتوجه‌به کلیت مطالب و به کمک استاد یک استراتژی و مدیریت سرمایه برای افراد ریسک‌گریز برنامه‌ریزی کرده و طبق آن در معاملاتش عمل کند تا باگ‌های استراتژی در حین آموزش پیدا و رفع شود.

تدریس خصوصی ارز دیجیتال

از طرفی آرش قبلاً یک دوره آموزشی ارز دیجیتال را گذرانده و با مفاهیمی مثل صرافی‌ها، کیف پول‌ها، تکنیکال پایه و ... آشنا است؛ اما هنوز نتوانسته تریدهای موفق و به‌طورکلی نتایج سودآوری داشته باشد. آیا برای آرش شرکت در دوره‌ای که تمامی مطالب آموزشی از پایه است، خسته‌کننده نیست؟ آیا زمانش بیهوده برای آموزش مجدد مطالبی که بلد است، هدر نمی‌رود؟

خب راه‌حل مناسب برای این اشخاص چیست؟ اشخاصی مانند آرش نیز باید تدریس خصوصی ارز دیجیتال در مشهد را انتخاب کنند تا در جلسات آموزشی صرفاً روی مباحثی که اشکال‌دارند، تمرین شود و مهم‌تر آنکه به‌طور عملی کنار استاد خود، ترید کنند تا باگ‌های تکنیکالی، مدیریت سرمایه و حتی روان‌شناسی ذهنی ایشان پیدا و رفع شود.

سؤال بعدی این است که از کجا می‌توان خدماتی به این ارزندگی دریافت کرد؟

مجموعه همیار کریپتو در طرح «حرفه ای شو» به تدریس خصوصی ارز دیجیتال باقیمتی معادل دوره‌های عمومی می‌پردازد. هدف از برگزاری این دوره کارایی و عملی‌بودن صددرصد مطالب آموزشی برای دانشجویان است.

محتوای جلسات آموزشی حرفه ای شو

هدف اصلی دوره «حرفه ای شو» ساخت یک تریدر حرفه ای است و برای آنکه تریدر حرفه ای شوید نیاز به تمرین عملی در جلسات و رفع اشکال اختصاصی هر نفر است. محتوای آموزشی دوره آموزشی حرفه ای شو باتوجه‌به نیاز هر شخص متفاوت خواهد. این انعطاف‌پذیری در آموزش به شکل شگفت‌آوری به حرفه ای شدن دانشجو کمک خواهد کرد.

 بااین‌حال چارچوب اصلی دوره شامل موارد ذیل است؛

جلسات اول الی پنجم: مقدمات ارز دیجیتال، فاندامنتال، تکنیکال و آموزش پرایس اکشن سبک ال بروکس 2023 بهینه شده برای بازار ارز دیجیتال

جلسه ششم الی دهم: آموزش مطالب پیشرفته‌تر، تمرین عملی پرایس اکشن ال بروکس و ادغام مطالب توضیح داده شده جهت ترید عملی، رفع مشکلات، مدیریت سرمایه و روان‌شناسی بازار و فردی

یکی از افتخارات همیار کریپتو آن است که هدفش خدمت به مردم است در همین راستا اگر دانشجو نیاز به تمرین بیشتری داشته باشد یا آنکه بخواهد از محتوا رفع اشکال کند بین یک الی دو جلسه رایگان در انتهای دوره به تعداد جلسات آموزشی اضافه خواهد شد.

دوره آموزش ارز دیجیتال در مشهد به‌صورت حضوری و غیرحضوری (اسکای روم) برگزار می‌شود.

آموزش فارکس در مشهد

ویژگی های آموزش ارز دیجیتال در مشهد همیار کریپتو

یکی از مهم‌ترین نکات مثبتی که آموزش ارز دیجیتال در همیار کریپتو دارد، عملی‌بودن آموزش‌ها است. شما پس از آموزش اولیه در طی جلسات به‌صورت عملی ترید خواهید کرد تا با فضای صرافی‌ها، مشکلات و ایرادات رایج ابتدایی و نقاط ضعف شخص خودتان به‌طور عملی مواجه شوید.

مزیت دوم آموزش جدیدترین متد پرایس اکشن ال بروکس در سال 2023 که مخصوص ترید در بازار ارز دیجیتال بهینه شده است.

تریدها در پلتفرم صرافی بینگ ایکس انجام خواهد شد، چراکه تربد در صرافی نیازی به VPN ندارد و کار با نسخه موبایلی بسیار راحت است. از طرفی صرافی مزایای بسیار زیادی دارد که در مقالات سایت همیار کریپتو مفصل توضیح داده شده است.

طرح حرفه ای شو در آموزش فارکس

تمامی مزایای بیان شده برای طرح حرفه ای شو در ارز دیجیتال، برای آموزش فارکس نیز صدق می‌کند. یعنی تمرکز همیار کریپتو باتوجه‌به تجربه کسب کرده از آموزش‌های متمادی آن است که در تدریس خصوصی دانشجو بهتر آموزش‌دیده و سریع‌تر می‌تواند به درآمد برسد.  

برای ارتباط با همیار کریپتو به سایت https://www.hamyarcrypto.com مراجعه کرده یا با شماره 09309127474 تماس حاصل فرمایید.

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها