|
نویسنده: رضافتوح

انطباق سرفصل‌های دوره عالی مدیریت ویژه بانوان کارآفرین با مباحث مشترک جهانی

کارگاه اصول و فنون مذاکره در قالب دوره عالی مدیریت ویژه بانوان کارآفرین از سوی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان برگزار شد.

انطباق سرفصل‌های دوره عالی مدیریت ویژه بانوان کارآفرین با مباحث مشترک جهانی

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان، فرشته امینی، عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی اصفهان در ابتدای این دوره اظهار داشت: با اینکه در ابتدا چندان قائل به تفکیک و جداسازی فعالیت‌ها و دوره‌های آموزشی اتاق بازرگانی برای بانوان نبودیم، اما در تمام دنیا سازمان‌هایی ویژه توانمندسازی بانوان کارآفرین وجود دارد که همه آنها با هدف تسهیل حضور بانوان در حوزه کسب‌وکار داخلی و بین‌المللی فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه تمام این سازمان‌ها و مراکز سرفصل‌های آموزشی مشترکی به مخاطبان خود ارائه می‌کنند، افزود: تقویت فن بیان، هوش هیجانی، اصول و فنون مذاکره، مهارت‌های رهبری و سواد مالی از جمله این مباحث مشترک است و سرفصل‌های دوره عالی مدیریت ویژه بانوان کارآفرین اتاق بازرگانی اصفهان نیز بر اساس همین سرفصل‌ها طراحی شد.

رئیس شورای راهبردی مرکز کارآفرینی بانوان اتاق بازرگانی اصفهان با اشاره به انتخاب بهترین مدرسان و اساتید کشوری برای تدریس در این دوره ادامه داد: امیدوارم بتوانیم در نهایت نتیجه و خروجی مطلوبی از دوره عالی مدیریت ویژه بانوان کارآفرین بگیریم.

علی مهذب، سرپرست واحد توسعه کسب‌وکار اتاق بازرگانی اصفهان نیز گفت: یکی از ویژگی‌های دوره عالی مدیریت ویژه بانوان کارآفرین حضور اساتید برجسته کشور در آن است که جا دارد از حمایت و پیگیری رئیس شورای راهبردی مرکز کارآفرینی بانوان اتاق بازرگانی اصفهان و همت همکاران این مرکز برای برگزاری این دوره و دعوت از اساتید تراز اول قدردانی کنم.

وی ابراز امیدواری کرد ثمرات برگزاری این دوره در توسعه فردی و کسب‌وکارهای شخصی شرکت‌کنندگان و در نهایت بهبود اکوسیستم کسب‌وکار استان و کشور دیده شود.

لازم به ذکر است؛ مهارت‌های نرم ویژه بانوان کارآفرین، مهارت‌های رهبری، قوانین کسب‌وکار و سواد مالی سرفصل‌های آموزشی این دوره 100 ساعته است.

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها