|
نویسنده: فاطمه شفیعی

برگزاری جلسه وحدت رویه نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان در هیئت‌های حل اختلاف مالیاتی

جلسه وحدت رویه نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان در هیئت‌های حل اختلاف مالیاتی با حضور مدیر مرکز دادرسی مالیاتی استان برگزار شد.

برگزاری جلسه وحدت رویه نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان در هیئت‌های حل اختلاف مالیاتی

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان مجید رئوفی مشاور امور مالیاتی اتاق بازرگانی اصفهان در این جلسه خواستار عدالت در دعوت از اعضاء در جلسات دادرسی مالیاتی و ارایه پرونده‌ها به بیش از یک نفر در حوزه اجرای قرار  شد.

وی در ادامه سخنان خود از عملکرد هیئت‌های حل اختلاف در حوزه رسمیت و کیفیت رآی‌های صادره تقدیر کرد.  

حمیدرضاحقیقی مدیر مرکز دادرسی مالیاتی استان نیز گفت: با توجه به اینکه در صد و بیستمین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوص استان، اداره کل امور مالیاتی استان مکلف شد به منظور هم افزایی و انتقال دانش و تجربیات لازم، حداکثر ظرف مدت یک ماه نسبت به برگزاری دوره‌های آموزشی برای هر سه نماینده حاضر در جلسات هیئت‌های حل اختلاف مالیاتی اقدام نماید، کارگاه‌ آموزشی برای نمایندگان بند یک برگزار و مقرر شده این کارگاه برای نمایندگان بند 3 و 2 نیز برگزار شود.

وی در ادامه بر ضرورت ارایه اطلاعات کامل از سوی مودی به نمایندگان تاکید کرد همچنین از برگزاری جلسات ماهانه مشاوره برای کمک به رفع ابهامات مودیان به همت بسیج اداره کل امور مالیاتی استان خبر داد.

در ادامه جلسه نمایندگان اتاق در هیئت‌های حل اختلاف مالیاتی به بیان مشکلات و نظرات خود پرداختند که ساماندهی مدیریت دبیرخانه هیئت‌ها، ایجاد ساز و کاری برای دعوت از متخصصان هر صنف به منظور اظهارنظر در موضوعات به منظور جلوگیری از ضعف در تصمیم گیری‌ها، آموزش مباحث مالیاتی به قضات، رفع ضعف موجود در صدور قرار در پرونده‌ها، تسریع در راه اندازی سامانه مدیریت پرونده‌ها، جلوگیری از صدور رأی‌های کلی و عدم اظهار نظر به بندهای مختلف لایحه اعتراضی مودی از جمله این موارد بود

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها