|

العالم فی ۶۰ ثانیة

از ورود تخفیف های بزرگ در دبی تا همراهى آرامکو عربستان با چین

در ۶۰ ثانیه دور دنیاى عرب امروز با شما همراهان عزیز نگاهی مى‌اندازیم به عناوین،الجزیره، الشرق ، الخلیج اونلاین، البیان امارات و خبرگزاری رسمی عراق.

از ورود تخفیف های بزرگ در دبی تا همراهى آرامکو عربستان با چین
خبرنگار: ذلفا معیل

 

البیان امارات:

 تخفیف های بزرگ در دبی تا 95% به مدت 3 روز 

کمپین «فروش الکترونیکی» که توسط فستیوال‌های دبی و شرکت خرده‌فروشی سازمان‌دهی شده است، به دوستداران خرید سه روز تخفیف و پیشنهادات عظیم از برندهای بین‌المللی و محلی، از 29 تا 31 مارس 2024 ارائه می‌کند.

خریداران از تخفیف‌های عمده تا 95 درصد در دستگاه‌های الکترونیکی، مد، لوازم جانبی، جواهرات، ساعت‌، لوازم منزل، محصولات بهداشتی، زیبایی و کودکان و بسیاری موارد دیگر برخوردار خواهند شد.

احمد الخواجه، مدیر اجرایی فستیوال‌ها و شرکت خرده‌فروشی دبی، گفت: پس از موفقیت در اولین دوره کمپین تخفیف آنلاین بزرگ در سال 2023، ما خوشحالیم که برای دومین دوره خود در سال جاری در ماه مبارک رمضان که یکی از شلوغ ترین فصول خرید در دبی است  مصرف کنندگان محصولات خود را به راحتی خریداری کنند. 

الشرق: 

آرامکو: ما همراه با چین، فرصت‌های سرمایه‌گذاری را برای ایجاد یک بخش شیمیایی جهانی ایجاد می‌کنیم

بر اساس اظهارات امین حسن الناصر، رئیس و مدیر اجرایی آرامکو این شرکت  در حال حاضر در حال توسعه فرصت‌های سرمایه‌گذاری اضافی با چین برای کمک به ایجاد یک بخش شیمیایی پیشرو در جهان است.

وی با بیان اینکه چین در حال حاضر 40 درصد از حجم فروش جهانی در حوزه مواد شیمیایی را به خود اختصاص داده است، گفت: من معتقدم که اهداف استراتژیک چین و آرامکو عربستان در زمینه مواد شیمیایی کاملاً سازگار است. 

این شرکت سعودی در تلاش برای افزایش ظرفیت خود برای تبدیل نفت خام به مواد شیمیایی است و در تلاش است در بازار چین که یکی از بازارهای پیشرو در زمینه انرژی در جهان است، توسعه یابد.

خبرگزاری رسمی عراق:

 روش های هوشمند تولید گوجه فرنگی و برنج در عراق

عباس جبر المالکی وزیر کشاورزی عراق با اعضای شرکت کره جنوبی « KRE» درباره روش های هوشمند تولید گوجه فرنگی و برنج و سیستم مدرن ذخیره سازی در کشاورزی گفت وگو کرد.

در این دیدار درباره توسعه کاشت انواع برنج مقاوم در برابر کم آبی و خشکسالی و امکان همکاری در این زمینه مانند دیگر کشورها گفت وگو شد.

وزیر کشاورزی عراق از آمادگی برای همکاری با این شرکت کره ای در زمینه تولید میوه و سبزیجات، برنج، سیستم ذخیره سازی پس از بررسی امکان سنجی اقتصادی آن و اطلاع از تجربه های به دست آمده در زمینه کشاورزی هوشمند و ارسال هیئتی از عراق برای آموزش آن خبر داد.

 

الخلیج اونلاین: 

عمان و آلمان یادداشت تفاهمی در حوزه هیدروژن سبز امضا کردند

عمان و آلمان یادداشت تفاهمی در حوزه هیدروژن سبز با هدف تقویت همکاری دوجانبه و تبادل تجربه در حوزه انرژی امضا کردند.

هیئتی از عمان به ریاست سالم بن ناصر العوفی، وزیر انرژی عمان با هدف تقویت همکاری فیمابین در حوزه انرژی و استفاده از تجارب در زمینه آمونیاک سبز و بررسی چالش های کنونی در بازار انرژی به برلین رفت.

وزیر انرژی عمان در برلین با روبرت هابیک، معاون صدر اعظم آلمان و وزیر امور اقتصادی دیدار و درباره نیازهای بازار انرژی آلمان و آخرین تحولات در حوزه هیدروژن سبز و راه حل های انرژی رایزنی کرد.

الجزیره: 

قطر به دنبال افزایش و تنوع سرمایه‌گذاری در قاره آفریقا

با نوسان سرمایه‌گذاری‌های چین برای پروژه‌های زیربنایی در قاره آفریقا و کاهش نقش اروپا، سرمایه‌گذاری قطر در این قاره با تحرکات دیپلماتیک گسترده و کنسرسیوم‌ها و توافق‌های بین‌المللی در سال‌های اخیر افزایش و گسترش چشمگیری داشته و فراتر از شمال آفریقا و شاخ آفریقا، شامل سراسر قاره سیاه شده است.

اقدام قطر برای سرمایه گذاری در قاره آفریقا در چارچوب استراتژی این کشور برای تنوع اقتصادی، جغرافیایی و فرهنگی است که هدف آن تقویت حضور اقتصادی و کسب جایگاه برجسته در نقشه سرمایه گذاری جهانی در سطوح منطقه ای و بین المللی است.

تجربه قطر در محیط تجاری، روابط قوی با بازارها و شرکت های بزرگ، بر سر سرمایه گذاری در آفریقا نقش مهمی در ورود بدون قید و شرط قطر‌ به قاره آفریقا ایفا کرد.

 

 

نظرسنجی

اگر در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری شرکت می‌کنید، به کدام یک از گزینه‌های تایید شده رای خواهید داد؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها