|

آنچلوتی:

سابقه نداشته است ۳ بازیکنم در یک فصل رباط پاره کنند؛ جذب مدافع را بررسی خواهیم کرد

با اعلام کارلو آنچلوتی، رئال مادرید جذب یک دفاع وسط را در نقل‌وانتقالات زمستانی بررسی خواهد کرد.

 سابقه نداشته است ۳ بازیکنم در یک فصل رباط پاره کنند؛ جذب مدافع را بررسی خواهیم کرد

به گزارش شبکه شرق، با اعلام کارلو آنچلوتی، رئال مادرید جذب یک دفاع وسط را در نقل‌وانتقالات زمستانی بررسی خواهد کرد.

دیدار دو تیم رئال مادرید و ویارئال در چارچوب هفته هفدهم لالیگای اسپانیا با برتری 4-1 مادریدی‌ها به پایان رسید. در شب نمایش دلچسب رئال مادرید، مصدومیت شدید داوید آلابا کام این تیم و هوادارانش را تلخ کرد و پارگی رباط صلیبی مدافع اتریشی لوس‌بلانکوس رسما تأیید شد. پس از تیبو کورتوا و ادر میلیتائو، آلابا سومین عنصر خط دفاعی کهکشانی‌ها است که در این فصل رباط صلیبی پاره می‌کند. کارلو آنچلوتی در مصاحبه پس از بازی ضمن ابراز ناراحتی بابت مصدومیت آلابا، اعلام کرد رئال مادرید در نقل‌وانتقالات ژانویه جذب یک مدافع وسط را بررسی خواهد کرد تا خلأ داوید آلابا در ترکیب تیمش کمی پُر شود. صحبت‌های آنچلوتی را در ادامه می‌خوانید:

    در خصوص مصدومیت داوید آلابا؟

    این اولین بار است که در دوران مربی‌گری من، 3 بازیکن طی یک فصل رباط صلیبی پاره می‌کنند. این اتفاق خیلی ناراحت‌کننده و باورنکردنی است. بابت پارگی رباط آلابا خیلی ناراحتم. 

    برنامه رئال مادرید چیست؟ مدافع جذب می‌کنید؟ 

    بعد از مدافعان وسط تخصصی، شوامنی گزینه اول و فوری ما برای بازی در این پست است. الان وضعیت اورژانسی است و باید شوامنی آن‌جا بازی کند. او از پس این کار بر خواهد آمد. در روزهای آینده، شرایط جذب دفاع وسط‌هایی که می‌توانیم در نقل‌وانتقالات زمستانی به خدمت بگیریم را بررسی خواهیم کرد. 

     وضعیت دیگر مصدومان؟

    کارواخال روز سه شنبه به تمرینات اضافه خواهد شد و به نظر می‌تواند مقابل آلاوز بازی کنند. وینیسیوس جونیور، ادواردو کاماوینگا و آردا گولر نیز بعد از تعطیلات به تمرینات برمی‌گردند و آماده بازی خواهند بود. اول باید به فکر بازی روز پنج‌شنبه با آلاوز باشیم. 

    امشب لونین فیکس بود. او را به کپا ترجیح دادید؟ 

     کپا و لونین هر دو گزینه اول من برای ایستادن درون دروازه‌ هستند. 

    بلینگام را به خاطر درگیری‌های او با داور تعویض کردید؟ 

    نه، من فقط به خاطر این‌که در خصوص آسیب‌دیدگی شانه بلینگام احتیاط کنم تعویضش کرد، نه به خاطر داور. وقتی جود را تعویض کردم به او گفتم که عالی بازی کردی.  

    عملکرد امشب رئال مادرید؟ 

    امشب ما حریف را تحت فشار فوق‌العاده‌ای قرار دادیم. یکی از بهترین بازی‌های فصل ما بود. به لطف پرس سنگین، توپ را راحت پس می‌گرفتیم و سریع بازی می‌کردیم. این تیم در مقابل مشکلاتی که تا کنون داشته دوام آورده و حتی فراتر از انتظارات مردم عمل کرده است.  

 

منبع: طرفداری
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها