|

«بنزما» از رئال مادرید جدا شد/ آغاز مذاکره بنزما با عربستان

پیشنهاد ارائه شده از سوی باشگاه عربستانی الاتحاد با دستمزد سالانه ۲۰۰ میلیون یورو و قرارداد دو ساله باعث شد که نظر کریم بنزما تغییر کند و تصمیم به ترک رئال مادرید بگیرد.

«بنزما» از رئال مادرید جدا شد/ آغاز مذاکره بنزما با عربستان

به گزارش شبکه شرق، کریم بنزما، ستاره فرانسوی رئال مادرید، تصمیم گرفت که به دوران حضورش در این باشگاه پایان دهد.

قرارداد بنزما با رئال مادرید در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و با این که تصور می‌شد قرارداد او یک سال دیگر تمدید شود اما این بازیکن تصمیم متفاوتی گرفت. 

پیشنهاد ارائه شده از سوی باشگاه عربستانی الاتحاد با دستمزد سالانه ۲۰۰ میلیون یورو و قرارداد دو ساله باعث شد که نظر این مهاجم فرانسوی تغییر کند و تصمیم به ترک رئال مادرید بگیرد.

فوت مرکاتو مدعی شده که این بازیکن روز پنجشنبه در جلسه با کارلو آنچلوتی به او گفته بود که قصد جدایی دارد و همچنین به یکی از هم تیمی‌های فرانسوی که رابطه نزدیکی با او دارد گفته که چطور می‌توان پیشنهاد ۴۰۰ میلیون یورویی را رد کرد؟

باشگاه رئال مادرید قصد دارد مراسمی برای ادای احترام و وداع با بنزما برگزار کند. این مراسم روز سه‌شنبه در مجموعه رئال مادرید و با حضور فلورنتینو پرز، رییس این باشگاه، برگزار خواهد شد.

باشگاه رئال مادرید با انتشار پستی در صفحاتش در شبکه‌های اجتماعی و همچنین انتشار بیانیه‌ای به صورت رسمی خبر جدایی این بازیکن در پایان فصل جاری را تایید کرد.

در این بیانیه آمده است:« باشگاه رئال مادرید و کریم بنزما، کاپیتان ما، به توافق رسیدند که به دوران فوق العاده و فراموش نشدنی او به عنوان بازیکن این باشگاه خاتمه دهند. رئال مادرید مایل است مراتب سپاسگزاری و علاقه بسیارش را به بازیکنی که یکی از بزرگترین اسطوره‌های ماست ابراز کند. 

کریم بنزما در سال ۲۰۰۹ به باشگاه ما آمد، زمانی که تنها ۲۱ سال داشت و به بازیکنی کلیدی در این دوران طلایی تاریخ ما تبدیل شد. او در طول ۱۴ فصلی که از آرم این باشگاه دفاع کرد و پیراهن رئال را به تن داشت توانست ۲۵ جام به دست آورد و رکوردی را در رئال به ثبت برساند: پنج لیگ قهرمانان، پنج جام جهانی باشگاه‌ها، چهار سوپرجام اروپا، چهار لالیگا، سه جام حذفی و چهار سوپرجام اسپانیا. 

طبق گزارش الاخباریه عربستان، رئیس باشگاه الاتحاد اکنون در مادرید، پایتخت اسپانیاست تا قرارداد کریم بنزما را تنظیم کند و این بازیکن به‌شکل رسمی راهی عربستان شود.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها